صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۴
کد خبر: 19771
گزارشگر: 306
۱۲۱
۰
۰
۴
به گزارش پایداد

محکومیت باند سرقت مقرون به آزار مسلحانه از صنایع، کارخانجات و دامداری ها در یزد

محکومیت باند سرقت مقرون به آزار مسلحانه از صنایع، کارخانجات و دامداری ها در یزد
یزد - دستگیری و صدور رای محکومیت باند سرقت مقرون به آزار مسلحانه از صنایع، کارخانجات و دامداری ها در استان

 

آسیانیوز / یزد ؛ حسب اعلام اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی یزد مبنی بر سرقت گسترده تجهیزات صنایع و دامداری ها توسط باند سارقین، پرونده قضایی تشکیل و متعاقب دستور بازپرس ویژه سرقت دادسرای یزد، کلیه افراد این باند ۱۰ نفره شامل سارقین و مالخر توسط مامورین پلیس آگاهی یزد دستگیر و به دادسرای یزد اعزام و نهایتاً با قرار قانونی روانه زندان گردیدند.

 

متهمین این پرونده که سارقین مسلح بودند، بوسیله خودرو سرقتی و در قالب گروه‌های چندنفره، ضمن حبس افرادی که مسئول نگهداری از تجهیزات بودند، اقدام به سرقت اموالی شامل ترانس برق، پیکور، خودرو، دستگاه جوش، سنگ‌فرز، کابل برق می نمودند و این اقدامات آنها با قطع جریان برق و تخریب تاسیسات عمومی نیز همراه بود.

 

با اقرار صریح متهمین و گواهی پزشکی قانونی شکات و دلایل منعکس در آن،کیفرخواست کلیه متهمین صادر گردید و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک یزد ارسال شد.

 

نهایتاً در دادگاه کیفری یک یزد هریک از متهمین به اتهام مشارکت در سرقت های تعزیری مقرون به آزار مسلحانه به ۱۲ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام تخریب عمدی به ۸ سال حبس تعزیری درجه چهار و نیز پرداخت عین یا قیمت اموال مسروقه بصورت مساوی محکوم گردیدند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

محکومیت باند سرقت مقرون به آزار مسلحانه از صنایع، کارخانجات و دامداری ها در یزد

https://www.asianews.ir/u/e1a
اخبار مرتبط
یزد - معاون فضای مجازی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: از هفتم بهمن ماه این معاونت به مجتمع قضای شهید صدوقی(ره) در خیابان شهید رجایی منتقل شد
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با اشاره به مشارکت بسیار خوب اهالی دارالعباده از کمکهای متعدد و مختلف شهروندان در امر آزادی زندانیان غیر عمد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید