صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۱:۱۴
کد خبر: 19801
گزارشگر: 464
۷۳۴
۰
۰
۰
از ۲۳ الی ۲۶ بهمن

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افتتاح شد
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی کشور، سفرای کشورهای خارجی و جمعی از مدیران داخلی و خارجی به صورت رسمی گشایش یافت.

  به‌گزارش آسیانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، صبح دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با حضور ابراهیم رئیسی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن بین‌المللی همایش‌های اجلاس سران برگزار شد.

بعد از برگزاری آیین افتتاحیه و سخنرانی رئیس‌جمهور و مقامات داخلی و خارجی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با بریدن روبان، با حضور علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث ‌فرهنگی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از افتتاح رسمی نمایشگاه، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور با همراهی تعدادی از سفرای کشورهای خارجی از بخش‌های مختلف نمایشگاه و غرفه‌های موجود بازدید کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. گفتنی است 12 کشور خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.


https://www.asianews.ir/u/e1F
اخبار مرتبط
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور ۱۱ کشور خارجی برگزار می‌شود.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید