صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
کد خبر: 19802
گزارشگر: 464
۲۵۴
۰
۰
۱
همزمان با اجرای طرح فروش ١٣ خودروی وارداتی؛

هشدار اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کد ملی

هشدار اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کد ملی
شایعه شده است که همزمان با این ثبت‌نام خودروهای وارداتی، بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده‌کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.

به گزارش آسیانیوز؛ اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اعلام کرد هرگونه خرید و فروش کدملی اشخاص تحت هر عنوان و قراردادی به شخص ثالث، به منزله‌ حقیقی تخلف بوده و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

چند روزی است که همزمان با اجرای طرح فروش ١٣ خودروی وارداتی ویژه‌ ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و متقاضیان جدید، موضوع فروش کد ملی برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی مطرح شده است.

شایعه شده است که همزمان با این ثبت‌نام خودروهای وارداتی، بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده‌کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.

گفته می‌شود که در یکی از این آگهی‌ها قیمت شماره‌ ملی برای ثبت‌نام در طرح خودروهای وارداتی تا ۲۵۰ میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

در پی این موضوع، اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص به شرح زیر کرد:

پیرو شایعاتی که اخیراً در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت‌نام خودرو رواج یافته، بدینوسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد «هرگونه واگذاری کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سواستفاده افراد سودجو است و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت؛ لذا خواهشمند است با هوشیاری و اطلاع‌رسانی به سایرین از بروز مشکلات و تبعات صنفی آن جلوگیری کنید.

https://www.asianews.ir/u/e1G
اخبار مرتبط
به خاطر اختلال بین سامانه یکپارچه و بانک‌ها تا پایان روز جمعه ۲۰ بهمن ماه برای وکالتی کردن حساب تمدید و امکان ثبت‌نام تا پایان روز شنبه ۲۱ بهمن ماه فراهم خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید