صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
کد خبر: 19821
گزارشگر: 306
۱۱۵
۰
۰
۳
رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات یزد خبر داد

آموزش دو هزار و ۶۹۲ نفر از اعضای شعب

آموزش دو هزار و ۶۹۲ نفر از اعضای شعب
یزد - رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات گفت : تاکنون از مجموع هفت هزار نفر اعضای ۸۵۳ شعبه اخذ رای استان، تعداد دو هزار و ۶۹۲ نفر به میزان پنج هزار و ۳۸۴ نفر ساعت آموزش دیده‌اند

آسیانیور / یزد ؛ «مصطغی آخوندی» در جمع اصحاب رسانه استان با بیان این که از ۱۵ بهمن ماه انتخاب اعضای شعب آغاز شده است تصریح داشت تاکنون 36 جلسه آموزش برای اعضای شعب برگزار شده است .

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات یزد با بیان این که کمیته آموزش ستاد انتخابات استان شامل چهار عضو اصلی و ۱۲ نفر از رابطین فرمانداری‌هاست افزود : امسال کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات به عنوان عضو رسمی ستاد انتخابات فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه  ۱۳ نفر از بخشداران مستقل مسئول برگزاری انتخابات، جهت آموزش به استانهای اصفهان و کرمان اعزام شده‌اند علت این اعزام‌ها به دیگر استانها را با توجه به مشغله زیاد مدیران و دور نگه داشتن آنان از محیط کاری معمول و اهتمام بیشتر به آموزشهای مربوطه عنوان کرد.

این مقام مسئول  تربیت مدرس انتخابات جهت آموزش استفاده از سیستم‌های احراز هویت و انتخابات الکترونیک جهت اعضای شعب و عوامل اجرایی  را از دیگر اقدانات این حوزه ذکر کرد .

آخوندی بابیان اینکه معاونین سیاسی فرمانداران و کارشناسان خبره شهرستانها و معاونین دفاتر برنامه ریزی و سیاسی نیز  از آموزشهای مورد نیاز بهره مند شدند خاطرنشان کرد : برخی از عوامل برگزاری انتخابات مانند فرمانداران و مدیران کل استانداری که اعضای منتخب ستاد انتخابات بودند نیزدر این دوره های آموزشی شرکت داشتند.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات یزد اظهار داشت : هرچند بسیاری از اعضای شعب قبلاً نیز در انتخابات‌ها حضور داشته و از آموزش‌های انتخاباتی بهره گرفته و تجربه دوره‌های گذشته را دارند ولی با توجه به تغییر قانون انتخابات، نیاز بود که مجدداً از آموزش‌های این حوزه بهره‌مند شوند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آموزش دو هزار و ۶۹۲ نفر از اعضای شعب ، مصطغی آخوندی رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات یزد

https://www.asianews.ir/u/e20
اخبار مرتبط
یزد - استاندار گفت: یکی از اقدامات مثبت شورای ششم شهر یزد، توجه به محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار است که این موضوع در سال‌های اخیر مورد توجه بوده و قابل تقدیر است
یزد - به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، از مجموعه انیمیشن های گردشگری «یزدگردی» و تورهای «مجازی» توسط استاندار یزد رونمایی شد ​
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید