صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
کد خبر: 19885
گزارشگر: 306
۱۵۲
۰
۰
۳

داوران بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

داوران بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
یزد - مجید قناد، سوسن مقصودلو و امیر سلطان‌احمدی، نمایش‌های بخش خردسال بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد

آسیانیوز / یزد ؛  بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، امیر مشهدی‌عباس، طی احکامی جداگانه مجید قناد، سوسن مقصودلو و امیر سلطان احمدی را به عنوان اعضای هیئت داوران بخش خردسال بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

مجید قناد مدرس دانشگاه، کارگردان و تهیه‌کننده نام آشنا حوزه تئاتر کودک و نوجوان است. قناد که تحصیلات هنری خود را در رشته بازیگری و کارگردانی در دانشگاه هنرهای زیبای تهران به پایان رسانده، به واسطه حضورش در برنامه‌های متعدد تلویزیونی در حوزه کودک و نوجوان بیشتر به نام عموقناد در میان علاقمندان به هنر شناخته می‌شود.

سوسن مقصودلو مدرس، نویسنده و بازیگر پرسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او سال‌هاست که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد. بازی در آثاری همچون زیر گنبد کبود، خانه آبنباتی، همه بچه‌های من، قصه‌های ایرانی، قصه‌های تابه‌تا، کدو قلقلی و دیو، گویندگی در قصه‌های شاپرک‌خانوم، ترب، ماه و پلنگ و شازده کوچولو و نگارش دو اثر آبتنی ماه و درام‌های تلفنی از تلاش او در این حوزه است.

امیر سلطان‌احمدی بازیگر، عروسک‌گردان، نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان است. او در کسوت نویسنده و کارگردان آثاری همچون مجموعه سرزمین الفبا، دس دسی صداش میاد، سلطان جنگل و ... را در حوزه کودک و نوجوان تولید کرده است.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

سید محمد جواد عرفانفر

داوران بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

https://www.asianews.ir/u/e31
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان پیامی منتشرکرد
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور هنرمندان سراسر ایران و کشورهای مختلف با میزبانی اردکان از اول تا ششم اسفند ماه خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید