صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۰
کد خبر: 19916
گزارشگر: 464
۲۱۱
۰
۰
۰
رسیدگی به پرونده کلاهبرداری؛

ورود پلیس اینترپل به ماجرای کوروش کمپانی

ورود پلیس اینترپل به ماجرای کوروش کمپانی
پلیس اینترپل رسیدگی به پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی را در دستور کار خود قرار داده است، چرا که مدیرعامل این شرکت به خارج از کشور متواری شده است.


به گزارش آسیانیوز؛ در شرایطی که مدیرعامل کوروش کمپانی به خارج از کشور متواری شده است. پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که اینترپل نیز رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده است، پرونده‌ای که به نظر می‌رسد با اقدامات انتظامی و حقوقی به نتیجه خواهد رسید، اما سوال اینجاست که سلبریتی‌ها و برخی از رسانه‌های سلبریتی محور در فضای مجازی که تا دیروز مدیرعامل فراری این شرکت را مدیری موفق و کاربلد معرفی کرده بودند. چه پاسخی به مالباختگان و افکار عمومی خواهند داد؟‌

به‌نظر می‌رسد، سکوت یا حتی یک عذرخواهی ساده نمی‌تواند شانه آنان را از بار مسئولیتی که با تبلیغ و تعریف و تمجید ناروا و در ازای دریافت پول از کوروش کمپانی داشته‌اند؛ خالی کند. باید دید دستگاه قضایی با این افراد چه خواهد کرد و آیا قوانین ما برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان چنین کلاهبردارانی شفاف‌تر خواهد شد یا خیر.

https://www.asianews.ir/u/e3K
اخبار مرتبط
در موضوع کوروش کمپانی چنانچه شکات یا مدعی العموم بتوانند قصد مجرمانه اشخاص مشهور را ثابت کنند، سلبریتی ها به عنوان معاونت در ارتکاب بزه تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید