صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
کد خبر: 19972
گزارشگر: 464
۱۸۵
۰
۰
۱
معرفی کتاب؛

فصلنامه زمستانی تیزهوش منتشر شد

فصلنامه زمستانی تیزهوش منتشر شد
فصلنامه تیزهوش در شماره ویژه زمستانی خود با داستانها و شعرها و مطالب جدیدی برای بچه‌ها آمده است تا روشنایی امیدبخش و هدیه‌ای شادی‌بخش در این روزهای برفی باشد.




به گزارش آسیانیوز؛
در این شماره مجله تیزهوش شعری زیبا به نام اسب سفید می‌خوانیم سرشار از لطافت و مهربانی و افسانه‌ای قدیمی از برادران گریم به نام هانسل و گرتل را مطالعه می‌کنیم. با ریاضیدان بزرگ استاد غلامحسین مصاحب بیشتر آشنا میشویم و با هم یک کتاب جالب به نام پسری که عاشق ریاضی بود را مرور خواهیم کرد. در این شماره یک بخش انگلیسی جذاب سرشار از قصه و طنز و جملات مثبت نیز داریم.

تحلیل انیمیشن آرزوهای زمستانی، خبرهایی نو از پیروزی بچه‌های ایران در المپیاد جهانی ریاضی، مطلبی علمی و خواندنی درباره هوش مصنوعی و کلی کاردستی و بازی هوش و سرگرمی و البته یک مسابقه هوش شاد و تفکربرانگیز را در این شماره مجله تیزهوش خواهید خواند. سعی کنید در مسابقه هوش مجله شرکت کنید و جایزه هم دریافت کنید.

مجله تیزهوش شماره ۳۳ که به مدیر مسئولی مهدی شاگردی منتشر می‌شود را از سایت مجله تیزهوش tizhoushan.ir دانلود و مطالعه کنید.


جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/e4t
اخبار مرتبط
در بخش نخست پروفسور حسن امین کتاب «کارنامه غنی، تحولات عصو پهلوی» را معرفی می‌کنند و در بخش دوم جهانگیر کوثری به مهمترین وقایع دیروز و امروز بازی‌های آسیایی هانگژو می‌پردازد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید