صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۸
کد خبر: 20013
گزارشگر: 2
۳۱۵
۰
۰
۱
نوبت دندانپزشکی آنلاین

گرفتن نوبت دندانپزشکی در شیراز با پی جو

گرفتن نوبت دندانپزشکی در شیراز با پی جو
امروزه برای گرفتن نوبت دندانپزشکی و بهره مندی از خدمات مختلف میتوان به صورت آنلاین اقدام به این کار کرد. پی جو به عنوان سامانه مشاغل شیراز این کار را برای شما انجام خواهد داد.

گرفتن نوبت دندانپزشکی برای انواع خدمات

در این محتوا به معرفی برخی خدمات دندانپزشکی خواهیم پرداخت و در ادامه سایت پی جو را به عنوان مرجع معرفی و نوبت دهی دندانپزشکان در شیراز معرفی خواهیم کرد.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت به مواد خمیری شکلی گفته می شود که به رنگ دندان بوده و لایه نازکی از آن بر روی دندان قرار می گیرد. کامپوزیت ها با توجه به تعداد و اندازه ذرات به دسته های مختلف تقسیم می شوند و کاربردهای مختلفی دارند. به طور کلی مواد کامپوزیتی به چهار گروه کامپوزیت نوع هیبرید، کامپوزیت نانوفیلد، کامپوزیت میکروفیلد و IPS ونیرها تقسیم می شوند.
هرکدام از کامپوزیت های مختلف دارای کاربرد مخصوص به خود هستند. عامل مهم زیبایی و درخشندگی دندانها بیشتر در ردیف های جلویی دندان است. استحکام داشتن دندان های عقبی برای جویدن مهم می باشد. درمان کامپوزیت دندان بیشتر برای دندان هایی مورد استفاده میگیرد که نیاز به اصلاح شکل ظاهری دارند.
بهترین دکتر کامپوزیت در شیراز را در سایت پی جو مشاهده و نوبت دریافت نمایید.

موارد استفاده از کامپوزیت دندان

با استفاده از کامپوزیت فاصله بین دندان پر می شود و اصلاح فاصله میان دندان ها صورت میگیرد.
دندان هایی که ریز و میخی هستند و فرم غیر طبیعی دارند با کامپوزیت به صورت طبیعی اصلاح می شوند.
برای افرادی که تمایل به سفید شدن زیاد دندان هایشان دارند میتوانند از کامپوزیت و لمینت استفاده کنند زیرا با بلیچینگ کردن امکانپذیر نیست که دندان ها خیلی سفید و درخشنده شوند.
افرادی که نامنظمی خفیفی درردیف دندان های خود دارند می توانند از کامپوزیت بجای ارتودنسی استفاده کنند.

لمینت کردن دندان چیست؟

لمینت یک لایه یا پوسته ای است که از مواد دندانپزشکی ساخته می شود و بر روی دندان ها قرار میگیرد. با لمینت کردن دندان ها یک فرم و شکل زیبا می گیرند و در زیبایی لبخند شما بسیار تاثیرگذار میگذارد. هدف از لمینت کردن بیشتر جنبه زیبایی داشته و با گرفتن نوبت دندانپزشکی میتوانید به راحتی اینکار را انجام دهید.
لایه لمینت بسیار نازک بوده و رنگ آن طبق سلیقه بیمار انتخاب می شود. بعضی از افراد علاقه دارند که دندان آن رنگ بسیار سفید داشته باشد و یا برخی رنگ های طبیعی تر و نزدیک به رنگ دندان هایشان را انتخاب می کنند. مراحل لمینت با یکدیگر متفاوت بوده و مواد مصرفی مخصوص به خود را دارند. شیوه کلی لمینت دندان به دو صورت و با استفاده از دو نوع مواد مختلف می باشد. لمینت ونیر کامپوزیت و لمینت سرامیکی مدل های مختلف انجام لمینت دندان هستند. بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز برای خدمات دندانپزشکی را در پی جو ببینید و نوبت بگیرید.

سایت پی جو مرجع نوبت دهی دندانپزشکان شیراز

سایت پی جو یک بانک اطلاعاتی کامل با معرفی کسب و کارهای مختلف در شهر شیراز و سایر شهرهای کشور است. برای گرفتن اطلاعات و نوبت دندانپزشکی پزشکان مختلف کافی است به صفحه پی جو مراجعه کنید.

https://www.asianews.ir/u/e56
اخبار مرتبط
اگر به‌دنبال جبران دندان‌های از‌دست‌رفته خود هستید، حتما در مورد ایمپلنت کره ای شنیده‌اید. محصولات این کشور در کنار ایمپلنت‌های اروپایی و امریکایی در کشورمان استفاده می‌شوند. با خواندن این مقاله، در مورد دلایل محبوبیت ایمپلنت‌های کره ای اطلاعات کسب می‌کنید. همچنین در قالب یک جدول، قیمت ایمپلنت کره ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید