صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
کد خبر: 20038
گزارشگر: 464
۴۶۷
۰
۰
۰
در ورزشگاه کینگدام آره‌نا

ترکیب احتمالی دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال

ترکیب احتمالی دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال
دیدار تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران امروز از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کینگدام آره‌نا برگزار می‌شود.

 

به گزارش آسیانیوز، تیم فوتبال سپاهان ایران از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه کینگدام آره‌نا مقابل الهلال عربستان قرار می‌گیرد.

  دیدار تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کینگدام آره‌نا با قضاوت عادل خمیس النقبی از امارات برگزار می‌شود.

طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب ۱۰ امتیاز در گروه C این رقابت‌ها بعد از الاتحاد عربستان به عنوان یکی از برترین‌های رتبه دوم راهی مرحله حذفی شوند. در مقابل الهلال در گروه D این مسابقات با نساجی ایران هم‌گروه بود، موفق به کسب ۱۶ امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین پا به این مرحله از رقابت‌ها بگذارد.

قضاوت این دیدار به عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت نیز داور VAR است. این داور کویتی همین چند روز گذشته قضاوت دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر را در مرحله نیمه‌نهایی به عهده داشت.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نقش جهان در حالی با برتری ۳ بر یک الهلال به پایان رسید که تا دقیقه ۷۶ این دیدار با تساوی یک بر یک در جریان بود و بعد از اخراج محمد دانشگر الهلال موفق شد ۲ بار دروازه پیام نیازمند را باز کند تا با روحیه بالا میزبان طلایی‌پوشان باشد.

الهلال در شش فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی داشته است، این عملکرد در کنار هزینه گزافی که در این فصل الهلال مانند سایر مدعیان عربستانی انجام داده است، این تیم را به مدعی شماره یک قهرمانی تبدیل می‌کند. این تیم لقب پرافتخارترین تیم آسیا را نیز با چهار قهرمانی و پنج نایب‌قهرمانی یدک می‌کشد.

این دو تیم تاکنون ۵ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ۲ برد سهم هر کدام یک از آن‌ها بوده و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. حالا مورایس قصد دارد تا بتواند با اندیشه‌های خود، سپاهان را آماده سومین برتری مقابل الهلال کند.

الهلال نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین محمد العویس و حبیب الوطیان دروازه‌بان‌های دوم و سوم الهلال و متعب المفرج، محمد البریک مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

پنج سهمیه خارجی الهلال برای تقابل حساس با سپاهان را یاسین بونو، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم و الکساندر میتروویچ تشکیل می‌دهند و به این ترتیب کالیدو کولیبانی و رنان لودی، دو مدافع شاخص الهلال در دیدار با سپاهان غایب خواهند بود.

محمد دانشگر به دلیل محرومیت و محمد قربانی نیز که در دیدار رفت دو تیم حضور داشت پس از امضا قرارداد سه و نیم ساله با اورنبورگ روسیه، نمی‌تواند سپاهان را در دیدار برگشت همراهی کند. مورایس سایر بازیکنان سپاهان را برای این دیدار در اختیار دارد و به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی قصد دارد این دیدار را با ترکیب ۱-۳-۲-۴ آغاز کند.

پیام نیازمند در چارچوب دروازه سپاهان مسئولیت حفاظت از دروازه این تیم را بر عهده دارد. هادی محمدی پس از یک جلسه غیبت به دلیل محرومیت در این دیدار جانشین محمد دانشگر می‌شود و در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی پوشان را تشکیل می‌دهند. میلاد زکی‌پور از جناح چپ و رامین رضائیان از جناح راست خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

محمد جواد حسین‌نژاد نیز پس از یک جلسه غیبت به دلیل محرومیت جانشین محمد قربانی می‌شود و جلوتر از برایان دابو و محمد کریمی در خط هافبک سپاهان قرار می‌گیرد. فرشاد احمدزاده و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو یازده بازیکن منتخب سپاهان را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:


پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد جواد حسین‌نژاد، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی الهلال:


یاسین بونو، علی البلیهی، حسن محمد التمبکتی، یاسر الشهرانی، سعود عبدالحمید، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، محمد کنو، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.

https://www.asianews.ir/u/e5w
اخبار مرتبط
سامانه فروش بلیت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در دسترس عموم قرار گرفت.
قبلا در بازی سپاهان و الاتحاد عربستان سعودی در ورزشگاه نقش جهان، بازی به دلیل وجود این مجسمه لغو شده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید