صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
کد خبر: 20083
گزارشگر: 2
۳۳۶
۰
۰
۱
هتل های تازه ساز مشهد

هتل های ۳ ستاره تازه تاسیس مشهد که زیر ۵ سال سن دارند!

هتل های ۳ ستاره تازه تاسیس مشهد که زیر ۵ سال سن دارند!
هتل سه ستاره گزینه‌ای فوق‌العاده برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند با پرداخت نرخ اقامتی کمتر، اقامتگاهی باکیفیت داشته باشند. هتل‌های سه ستاره مشهد عموما در موقعیت مکانی مناسب از حرم قرار دارند و با امکانات رفاهی کامل به مسافران ارائه می‌شوند.

حداقل امکانات در هتل‌های ۳ ستاره مشهد، شامل تلویزیون، یخچال، تختخواب‌هایی استاندارد با تشک‌هایی نرم و باکیفیت، تلفن، سشوار، لوازم بهداشتی و استحمام، کمد و مبلمان راحت است.

لیست هتل های ۳ ستاره تازه تاسیس مشهد

  • هتل گوهر مشهد (سن بنا: ۴ سال)(فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده)
  • هتل رز درویشی مشهد (سن بنا: ۳ سال)(فاصله تا حرم: ۳ دقیقه پیاده)
  • هتل بهبهان مشهد (سن بنا: ۴ سال)(فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده)
  • هتل آریو مشهد (سن بنا: ۱ سال)(فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده)
  • هتل ساوین مشهد (سن بنا: ۵ سال)(فاصله تا حرم: ۱۵ دقیقه پیاده)
  • هتل آدینا مشهد (سن بنا: ۵ سال)(فاصله تا حرم: ۱۷ دقیقه پیاده)
  • هتل تبرک مشهد (سن بنا: ۲ سال)(فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده)

معرفی هتل های ۳ ستاره تازه تاسیس مشهد

هتل تبرک مشهد

در ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ هتل تبرک مشهد در ۶ طبقه متشکل از ۹۰ اتاق و سوئیت زیبا و لوکس افتتاح شد. اتاق‌های این هتل ۵۰ سوئیت جذاب و ۴۰ اتاق معمولی با طراحی زیبا دارند که توجهات هر شخصی را خود جلب می‌کنند.
هتل ۱۸ اتاق رو به پارک و یک اتاق با دید حرم مطهر در طبقه ۶ دارد. از خدمات ویژه هتل می‌توان به آرایشگاه، بیزینس سنتر به صورت ۲۴ ساعته و ۵ گیگ اینترنت رایگان اشاره کنیم. پارکینگ هتل با ظرفیت بیش از ۲۰ خودرو به زائران امام هشتم خدمت‌رسانی می‌کند.

هتل ساوین

هتل ساوین مشهد در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این هتل تازه‌ساز برای افرادی که به دنبال اقامت در هتل‌های نوساز و جدید هستند بسیار مناسب است. امکانات مجهز، کادر ماهر و مجرب، منوی غذایی متنوع و غیره از نقاط قوت هتل ساوین مشهد هستند که منجر به جلب رضایت بیشتر مسافران شده است.
در کنار دلایل ذکر شده در بالا، مهم‌ترین دلیل برای رزرو هتل ساوین در مشهد، فاصله ۱۵ دقیقه‌ای آن با حرم مطهر و قیمت مناسبش است. شک نکنید با اقامت در این هتل سفری خاطره‌انگیز و آسوده را می‌گذرانید.

هتل آدینا مشهد

هتل در سال ۱۳۹۷ در ده طبقه مثبت با ۶۹ واحداقامتی متنوع افتتاح شد. این هتل سه ستاره با هدف بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات در سال ۱۴۰۰ بازسازی شد. هتل آدینا در خیابان امام رضا واقع شده است. به همین خاطر تا حرم مطهر تقریبا دو کیلومتر فاصله دارد و این فاصله را با پای پیاده طی ۲۰ دقیقه طی می‌کنید.
موقعیت مکانی هتل به مسافران امکان دسترسی راحت به مراکز تفریحی و گردشگری مشهد همچون حرم مطهر، بازار رضا، بوستان میرزا کوچک خان و ایستگاه قطار شهری را می دهد.

هتل گوهر مشهد

یکی از هتل های نوساز و با کیفیتی که در سال ۱۴۰۱ با امکانات به روز و طراحی شکیل افتتاح شد، هتل گوهر مشهد است. این هتل به عنوان یکی از نوسازترین و تمیزترین هتل های مشهد با ۵ طبقه دارای ۵۶ واحد اقامتی است که در نزدیکی و در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد. اتاق‌های هتل هارمونی بسیار چشم‌نوازی با رنگ‌های قرمز، سفید و قهوه‌ای گرفته است.
آرامش داخل اتاق‌ها پس از یک روز گشت و گذار و خرید به تمدد اعصاب میهمانان کمک می‌کند. امکانات کاملی که هتل ارائه می‌دهد برای یک اقامت چند روزه بسیار مناسب بوده و اوقات خوشی را برای شما می‌سازد.

هتل گوهر مشهد

هتل رز درویشی مشهد

یکی از هتل‌های سه ستاره لوکس و نوساز مشهد، در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل، هتل رز درویشی است که با ۱۰۷ واحد اقامتی در ساختمانی ۱۶ طبقه قرار دارد. هتل با امکانات کامل و استاندارد در نزدیکی و جوار حرم مطهر واقع شده است.
واحدهای هتل عبارتند از اتاق دو تخته دابل رضوان، یک تخته اکونومی، یک تخته استاندارد، دو تخته دابل اکونومی، دو تخته دابل استاندارد، دو تخته دابل ماه عسل، چهار تخته رویال، سه تخته اکونومی، سوئیت چهار تخته اکونومی، سه تخته کینگ، چهار تخته کینگ، کانکت هشت تخته خانواده رویال. تمامی اتاق‌ها با امکانات موردنیاز ارائه می‌شوند و اتاق رضوان دید به حرم مطهر دارد.

هتل بهبهان

در دی ماه ۹۸ هتل بهبهان مشهد بازگشایی شد. اما بعد از گذشت ۲ ماه به خاطر ویروس کرونا، نتوانست فعالیتش را ادامه دهد و تعطیل شد. به همین خاطرهتل در خردادماه ۱۴۰۰ دوباره به روی مسافران عزیز مشهد بازگشایی شد. این هتل مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوب و اتاق های تمیز بسیار مورد توجه زائران امام هشتم (ع) است.
هتل بهبهان مشهد در خیابان امام رضا ۸ قرار دارد و فاصله آن تا حرم ۱۳ دقیقه است. این هتل با ۹۹ تخت خواب از ۹۹ میهمان میزبانی می‌کند. لابی هتل امکانات رفاهی کاملی دارد که اوقات استراحت را میهمانان می‌توانند آنجا بگذرانند.

سایر هتل های ۳ ستاره تمیز مشهد

هتل های ۳ ستاره، برای داشتن اقامتی راحت و آسایش‌بخش مناسب هستند. اتاق‌های هتل‌های ۳ ستاره از نظافت و نظم کاملی برخوردارند و با امکانات رفاهی کامل ارائه می‌شوند. پرسنل این هتل‌ها با رفتاری خوش و محترم از مسافران میزبانی می‌کنند. در حالت کلی، هتل‌های ۳ ستاره، بین امکانات و قیمت تعادل خوبی دارند.
برخی از هتل های مشهد با وجود اینکه سال ساخت آنها بیشتر از ۵ سال اما دارای کیفیت بالایی نسبت به سایر همرده های خود هستند. از جمله هتل های ۳ ستاره با کیفیت مشهد می توان به این موارد اشاره نمود:

هتل های تمیز مشهد

  • هتل نسیم مشهد
  • هتل آفاق مشهد
  • هتل صحرا مشهد
  • هتل پارمیدا مشهد
  • هتل شارستان طلایی مشهد
  • هتل کیان مشهد
  • هتل ملیسا مشهد
  • هتل آپادانا مشهد
  • هتل منجی مشهد
  • هتل ایران زمین مشهد
  • هتل نور مشهد

بهترین هتل های ۳ ستاره مشهد طبق نظر مسافران

در کنار ۵ ستاره یا ۳ ستاره بودن هتل، آنچه بسیار اهمیت دارد، جلب رضایت میهمانان هتل است. چون در نهایت هدف هر هتلی از فراهم کردن امکانات و ارائه خدمات، بدست آوردن رضایت خاطر مسافران هتل است. مسافران نظرات متعددی می‌توانند درباره هتل‌های ۳ ستاره مشهد داشته باشند. به همین خاطر ما در ادامه هتل‌های ۳ ستاره‌ای که توانستند امتیازات مثبت بیشتری از مخاطبینشان بگیرند را به شما معرفی می‌کنیم. این امتیازات می‌تواند عوامل متددی از جمله موقعیت مکانی، رفتار پرسنل، کیفیت و تنوع غذاها، سطح امکانات و خدمات را دربربگیرد.

هتل های ارزان مشهد

  • هتل حلما مشهد
  • هتل رضویه مشهد
  • هتل ایران مشهد
  • هتل تهران مشهد
  • هتل میامی مشهد
  • هتل هاترا مشهد
https://www.asianews.ir/u/e6f
اخبار مرتبط
مشهد، شهری است که هر ساله میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط جهان را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر مقدس با حضور حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود، مکانی است که زوار و گردشگران زیادی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید