صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۰
کد خبر: 20236
گزارشگر: 306
۱۶۶
۰
۰
۵
با معرفی ستاد انتخابات کشور

سه نماینده فعلی استان در مجلس و نماینده قبلی خبرگان ماندگار شدند

سه نماینده فعلی استان در مجلس و نماینده قبلی خبرگان ماندگار شدند
یزد - ستاد انتخابات کشور، اسامی یک منتخب شورای خبرگان رهبری و چهار منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در استان یزد را منتشرکرد

 

آسیانیوز / یزد ؛ کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور گسترده شهروندان یزدی برگزار شد ؛ از مشارکت ۵۰.۵ درصد یزدی‌ها در این دوره از انتخابات خبر داد .

آیت الله «ابوالقاسم وافی» مجددا با ۱۴۷ هزار ۸۵۳ رای معادل ۵۱.۲۲ درصد کل آرا بیشترین رای مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری را به نام خود به ثبت رسانید .

حسب اعلام نتایج رسمی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سه نماینده فعلی استان در مجلس ماندگار شدند و تنها «محمدرضا دشتی اردکانی» از حوزه انتخابیه اردکان از راهیابی به مجلس بازماند.

« محمدصالح جوکار»  نماینده فعلی مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون‌های مختلف در مجلس با کسب ۶۸ هزار و ۷۶۳ رأی با فاصله زیادی از نفر دوم به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن مجدد نماینده مردم یزد در مجلس شد.

«سیدجلیل میرمحمدی»  نماینده دوره یازدهم حوزه انتخابیه تفت و میبد که عضو هیئت علمی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و نیز نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد با کسب ۱۰ هزار و ۴۲۳ رأی برای دومین دوره متولی راهی مجلس دوازدهم شد.

«مصطفی پوردهقان» فرزند شهید حسین پوردهقان از شخصیت های اصلاح‌طلب که سابقه فرمانداری و شهرداری اردکان را در سوابق اجرایی خود دارد با ۱۲ هزار و ۲۷۱ رأی به عنوان منتخب مردم شهرستان اردکان راهی بهارستان شد.

« محمدرضا صباغیان بافقی » (متولد ۱۳۴۷ در بافق)، از چهره‌های سیاسی مستقل و نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور (مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم)، در مجلس دوره دهم و مجلس دوره یازدهم برای سومین دوره متوالی با ۲۳ هزار و ۴۸۵ راهی مجلس شورای اسلامی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

سه نماینده فعلی استان در مجلس و نماینده قبلی خبرگان ماندگار شدند

https://www.asianews.ir/u/e8K
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خبری در سراسر استان در حال پوشش لحظه به لحظه این رویداد بزرگ و مخابره اطلاعات و ثبت این لحظات هستند
یزد - رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان : مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت‌های نظارت اطلاع‌رسانی کنند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید