صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 20264
گزارشگر: 2
۲۰۴
۰
۰
۱
هدیه سال نو

خرید هدیه سازمانی برای نوروز

خرید هدیه سازمانی برای نوروز
بیشتر سازمان ها و شرکت ها هر ساله در ماه بهمن و اسفند در حال تصمیم گیری جهت خرید هدیه سال نو برای مدیریت، پرسنل و مشتریان شرکت هستند و این تصمیم خود یک چالش مهم برای هر شرکت یا سازمان بشمار می رود. سال نو یک فرصت عالی برای قدردانی و گسترش دوستی و شادی در هر شرکت و سازمانی است. در این میان پیدا کردن هدایای معنادار، متناسب با روحیه و جایگاه شغلی افراد می تواند چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل است که فروشگاه اینترنتی دفتر دستک ایده‌ های ویژه‌ ای برای خرید هدیه سازمانی گردآوری کرده‌ است تا همه افراد با مراتب مختلف شغلی را شگفت‌زده کند؛ حال چه تشکر از واحد منابع انسانی باشد یا انگیزه دادن به ستاره ‌های فروش و یا حتی تحت تأثیر قرار دادن شرکای تجاری و رقبا!

قلم لوکس

انتخاب قلم لوکس برای هدیه مدیریتی و سازمانی بسیار وزین و شایسته است و نیاز به صرف بودجه قابل قبولی دارد؛ اما در کنار آن آگاهی از برند و ذات محصول نیز بسیار مهم است.
در زمان خرید قلم لوکس مواردی مانند قیمت، فهرست فلزات گرانبها و گاهی اصطلاحات غیر عادی می تواند دلهره آور باشد؛ اما نگران نباشید! در ابتدا، انتخاب و خرید قلم لوکس شاید مانند ورود به یک دنیای دیگر باشد؛ اما در واقع ساده است. دفتر دستک به شما در حین خرید قلم لوکس کمک می کند.

ابتدا لازم است در نظر داشته باشید قلم لوکس در چهار گروه نوشت افزار طبقه بندی می شود:

  • خودنویس لوکس
  • روان نویس لوکس
  • خودکار لوکس
  • اتود لوکس

دفتر دستک مجموعه ای از برندهای پیشرو و نامدار در زمینه طراحی و تولید قلم لوکس را ارائه نموده است که برخی از آنها عبارتند از: قلم پارکر، قلم واترمن، قلم کاوکو، قلم لامی، قلم فابرکاستل، قلم استربروک، قلم کیلک، قلم مونته گراپا و ... . همچنین برای شخصی سازی کردن هدیه، با استفاده از فناوری روز امکان حک نام یا نشان تجاری بر روی قلم فراهم است.

کلیه مجموعه های قلم لوکس دفتر دستک در جعبه اصلی و اوریجینال برند عرضه می شوند. همچنین لوازم جانبی مربوط به هر نوع قلم مانند کانورتور، کارتریج جوهر، جوهر شیشه ای، مغزی یدک خودکار، مغزی یدک روان نویس و ... برای کامل نمودن این مجموعه ارائه شده اند.

هدایای چرم

خرید محصولات چرم یک هدیه فوق العاده برای هر مناسبتی است. اگر به دنبال یافتن یک هدیه ویژه برای نشان دادن عشق و قدردانی هستید؛ انتخاب کیف پول چرم، جاکارتی چرم یا جا کلیدی چرم بهترین گزینه است.
باید این نکته را در نظر داشت که محصولات چرمی نماد انعطاف پذیری و دوام هستند.
انتخاب کیف پول چرم بعنوان هدیه چیزی بیش از ابزاری برای نگهداری پول، کارت اعتباری یا گواهینامه است! کیف پول چرم یک محصول جذاب برای گیرنده آن است چرا که با هر بار دیدن آن به یاد شما خواهد بود.
در دفتر دستک برای تمامی سلیقه ها، طرح ها و رنگ های متنوعی از کیف پول چرم مردانه و زنانه، جاکارتی چرم و ... وجود دارد.
از سوی دیگر این محصولات چرمی کوچک کاملاً کاربردی و جذاب هستند. یک کیف پول چرم یا جاکارتی چرم به سازماندهی و یافتن سریع کارت های اعتباری و برخی ملزومات دیگر کمک بسیاری می کند.

ست رومیزی

انتخاب ست رومیزی بعنوان هدیه سازمانی یک انتخاب عالی برای ارائه به پرسنل و مشتریان است. ست رومیزی مناسب برای هر فرد با هر تخصص و یا هر شرکت با فعالیت در صنایع مختلف است. این محصول همیشه برای سازماندهی و تمیز نگهداشتن میز کار مورد نیاز است.
انتخاب ست رومیزی بعنوان هدیه سازمانی کاملاً هوشمندانه است. با قرار دادن این محصول بر روی میز کار و چیدمان ابزار کار در آن، همیشه در مقابل دید است و برند یا نام تجاری شما را یادآور خواهد شد.

ست رومیزی

ست رومیزی به افراد کمک می کند تا ابزار ضروری خود را به سرعت پیدا کنند.
انواع ست رومیزی از مواد اولیه متنوعی طراحی و تولید می شوند. برخی از انواع آن از چرم، چوب، استیل، پلاستیک و ... تولید می شوند که این مواد در تعیین قیمت نهایی محصول تأثیر بسزایی دارند.
پیشنهاد دفتر دستک خرید ست رومیزی از برند دلی و پست ایت است که به همراه لوازم جانبی نظیر منگنه، سوزن کش، قیچی، کاغذ یادداشت چسبان، چسب و ... عرضه می شوند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی دفتر دستک ایده های جذاب و متنوعی برای هدیه سازمانی در اختیار شما می گذارد که بطور یقین مشتریان، پرسنل و همکاران تجاری شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
برای مشاهده ایده ها از قلم لوکس تا ست رومیزی و محصولات چرم مانند کیف پول چرم، جاکارتی چرم و ... می توانید به وب سایت دفتر دستک مراجعه نمایید.

https://www.asianews.ir/u/e9S
اخبار مرتبط
در عصر امروز که رقابت در عرصه‌های تجاری به اوج خود رسیده است، هدایای تبلیغاتی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در ایجاد و تقویت ارتباطات بین برند‌ها و مشتریان ایفا می‌کنند. از هدایای اداری گرفته تا هدایای خاص روز‌های مهم مانند روز پزشک، هر کدام می‌توانند پیام‌های متفاوتی را منتقل کنند و برداشت‌های مختلفی را در ذهن دریافت‌کننده ایجاد نمایند. اهمیت انتخاب هدایایی که نه تنها با ارزش‌های برند شما همخوانی داشته باشند بلکه به طور مستقیم با نیاز‌ها و علایق مخاطبانتان نیز ارتباط برقرار کنند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید