پنج شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
کد خبر: 20393
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۱۷۹
۰
۰
۰
آخر هفته ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

اولین نمایشگاه صنعت هوایی

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با حضور ۱۰۰ شرکت فعال حوزه هوانوردی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند گشایش یافت که تا روز شنبه ۱۹ اسفند میزبان علاقمندان این حوزه خواهد بود. در گزارشی از روز افتتاحیه این نمایشگاه گفت‌و‌گو داشتیم با تنی چند از فعالان صنعت هوانوردی.
در بخش نخست خواهید دید: زمانی که جمشید پیشدادی خودبین شد و حمایت مردمی را از دست داد، فرّه ایزدی از وی گریخت. اعضای انجمن، ضحاک را جایگزین وی کردند و دوره‌ای از انحطاط فرهنگی بر ایران‌زمین مستولی شد. دکتر محمد رسولی شاهنامه‌‌شناس، به نخستین انقلاب فرهنگی و سیاسی تاریخ می‌پردازد.
بنابر دستور العمل بانک مرکزی، بانک‌ها طی ۷ روز کاری در بهمن‌ماه اقدام به انتشار گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰‌درصد کردند. در گفت‌و‌گوی دکتر هلن عصمت‌پناه، مدرس و تحلیل‌گر بازار سرمایه با دکتر علی اسداللهی فام، مدرس دانشگاه و مشاور مالی و اقتصادی به تاثیرات انتشار این اوراق بر اقتصاد و سرمایه‌گذاری می‌پردازیم.
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/ebj
اخبار مرتبط
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران دیروز، پنجشنبه ۲۶ بهمن با حضور تعداد زیادی از علاقمندان و فعالان این صنعت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کار خود پایان داد. دومین نمایشگاه صنعت رستوران و کترینگ هم که به طور همزمان فعالیت خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز کرده بود، در روز پایانی شاهد حضور پر تعداد علاقمندان و فعالان صنعت رستوران بود. گزارشی از این رویداد در ادامه مطالب سر صفحه.
جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید