صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۸
کد خبر: 20406
گزارشگر: 306
۱۰۷
۰
۰
۵

افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «می‌خوانمت» در یزد

افتتاح  نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «می‌خوانمت» در یزد
یزد - در مراسمی با حضور استاندار و مسئولان استانی، نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد با عنوان «می‌خوانمت» در محل تالار مرکزی یزد آغاز به کار کرد

در مراسمی نخستین نمایشگاه کشور که پیش از ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن و عترت برگزار می‌گردد با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی مسئولین استان در محل تالار مرکزی یزد افتتاح شد .  

استاندار یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه الحمد الله در استان فعالیت‌های قرآنی خوبی انجام شده است و تشکل‌های قرآنی فعال هستند تصریح داشت : فعالیت ها، تشکل ها و محصولات قرآنی در استان به تعداد زیاد وجود دارد و هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت در استان برپا می شود. و این نمایشگاه به عنوان ویترین فعالیت ها و محصولات قرآنی می درخشد.

مهران فاطمی  با بیان اینکه در کمترین خانه ای از استان یزد است که عطر و بوی قرآن نباشد و مجموعه ها و جلسات خانگی قرآنی در یزد رونق دارد اظهار امیدواری کرد مردم ازاین نمایشگاه  و محصولات متنوع و خدمات ارزشمندی که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه موسساتی از استان های قم،شیراز ،تهران و مشهد در این نمایشگاه  حضور دارند اظهار داشت : دهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد شامل غرفه‌های معرفی فعالیت‌ها و محصولات قرآنی دیجیتال، کتاب و محصولات فرهنگی و فعالیت موسسات قرآنی در محل تالار مرکزی یزد از ۱۷ تا ۲۱ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

وی از برنامه‌های جانبی اعم از محافل، نشست‌های قرآنی و برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد :هدف از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) در بین اقشار مختلف و همچنین آشنایی مردم و علاقه‌مندان به علوم قرآنی با جدیدترین آثار و تولیدات در این حوزه است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

افتتاح  نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «می‌خوانمت» در یزد ،  مهران فاطمی استاندار یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

https://www.asianews.ir/u/eby
اخبار مرتبط
یزد - برترین های اولین جشنواره تئاتر مونولوگ مهریز با انتخاب هیات داوران معرفی و در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل شدند
​ یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سه رسانه خارجی، نشست مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی (ACD) در این استان را که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در این استان برگزار می شود را پوشش می‌دهند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید