صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
کد خبر: 20414
گزارشگر: 464
۲۷۱
۰
۰
۲
عصر چهارشنبه ۱۶ اسفند؛

برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام
عصر چهارشنبه ۱۶ اسفند، اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام و مدیران صنعت‌ هوانوردی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش آسیانیوز؛ کاپیتان محمدمحمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت هوایی پیام به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهارداشت: «صنعت حمل و نقل هوایی، صنعتی مردم پایه، جهادی و فناورانه است و با وجود تحمل سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها، با بالاترین ایمنی و امنیت و همچنین مناسبت‌ترین کیفیت به ارائه خدمت به مردم می‌پردازد.»

رئیس شورای راهبردی اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام افزود: «بنایراین به احترام دانشمندان فعالان و جوانان این صنعت تمام قد می‌ایستیم. نمایشگاه هوایی پیام ماحصل این توانمندی‌هاست که در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود. ویژگی‌های این نمایشگاه باعث شد در تقویم سالیانه قرار گرفته و مردم بتوانند توانمندی‌های صنعت هوانوردی را لمس کنند.»

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های هوایی، فضایی و فناور و ترکیب آن با شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت ارتباطات می‌تواند صنعت هوانوردی را به جهش تولید در سال ۱۴۰۳ تبدیل کند افزود: «به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری این مسئولیت را می‌پذیریم و به جوانان و دانشمندان اعتماد کرده و گواهینامه‌های تخصصی ارائه می‌کنیم. چرا که مطمئن هستیم راه برون‌رفت از تحریم خودباوری و نگاه به درون است و هر جا توانمندی ایجاد کردیم تحریم برداشته شد.»

https://www.asianews.ir/u/ebF
اخبار مرتبط
نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود و ثبت‌نام برای بازدید از نمایشگاه هوایی پیام ضروری است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید