صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
کد خبر: 20454
گزارشگر: 2
۲۶۲
۰
۰
۵
کاربردهای آب مقطر

آب مقطر چیست؟ فروش آب مقطر

آب مقطر چیست؟ فروش آب مقطر
تصور این موضوع برای اغلب ما رخ داده که آب تصفیه شده برای سلامتی بدن لازم است. ولی این تصور همیشه درست نیست. بسیاری از املاح برای بدن ضروری است وباید به مقدار کافی به بدن ما برسد. ولی آب بغیر از نوشیدن کاربردهای فراوانی دارد که در پزشکی ، ساخت مواد غذایی و ... مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از این مصارف نیاز به آبی دارد که بدون ناخالصی است و آب مقطر نامیده میشود.

اما آب مقطر چیست؟

آب مقطر در واقع نوعی آب است که بر اثر فرایند تقطیر، ناخالصی های خود را از دست داده و بدون هیچ گونه املاح و ناخالصی است.
روش های مختلفی برای تولید آب مقطر وجود دارد که میتوان به جوشاندن و تقطیر اشاره کرد. آب پس از جوشاندن و جدا شدن گاز ها و ذرات معلق معدنی تبدیل به آب مقطر میشود. این آب با توجه به نوع و میزان تقطیر میتواند تا حدود ۹۵ درصد خالص شود.
شرکت آب باران تولید کننده آب مقطر در ایران است که جهت استفاده های مختلفی میتواند آب مقطر را در اختیار شما قرار دهد. ما توانایی تولید آب مقطر در ظرفیت های بالا را داریم و میتوانیم بصورت تانکری در اختیار شما قرار دهیم.

کاربرد های آب مقطر چیست؟

آب مقطر هیچ ماده محلولی را در خود جای نداده و به همین دلیل خاصیت متضاد با بعهضی مواد شیمیایی را نیز ندارد. همین ویژگی سسب شده تا در آزمایشگاه ها و مراکز مختلف علمی ، پژوهشی از این آب بسیار استفاده شود.
محلول کردن مواد شیمیایی یا حتی شستشوی ظروف آزمایشگاهی یکی از کاربرد های این آب بشمار میرود.
ولی بیشترین استفاده از آب مقطر در مصارف دارویی است. آب مقطر بدلیل خلوص زیادی که دارد در مصارف دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.
ساخت مواد اولیه در کارخانجات نیز یکی دیگر از مصارف آب مقطر بشمار میرود. در ادامه با شرکت باران همراه باشید.

شما میتوانید جهت خرید آب مقطر با شماره 09105399426 تماس حاصل نمائید. کارشناسان ما در شرکت آب باران میتواند مشاوره تخصصی در این زمینه به شما ارئه دهند.

طرز تهیه آب مقطر

فواید مصرف آب مقطر برای بدن

ابتدا باید در مورد نقش آب در بدن کمی صحبت کنیم تا مزایای نوشیدن آب مقطر برای بدن را بهتر درک کنیم. منابع مواد معدنی ضروری بدن نقش مهمی دارند. آب مقطر درواقع تفاوت چندانی با آب های تصفیه شده دیگر ندارند و فقط نحوه تصفیه آن متفاوت است.
تقطیر یک روش قدیمی تصفیه آب است. با این حال یک فرایند نسباتا پیچیده است و انجام آن در خانه بدون دستگاه دشوار است و ممکن است به نتیجه منتهی نشود.
ما در شرکت آب باران میتوانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت آب مقطر صفر را در اختیار شما قرار دهیم.

کدام یک بهتر است: آب مقطر یا تصفیه شده؟

میتوان گفت آب تصفیه شده و مقطر هر دو برای شما بسیار سالم بوده و اساساً یکسان هستند. در واقع تفاوت اصلی این دو در این است که آب تصفیه شده لزوماً فاقد مواد معدنی (minerals) سالم موجود در آب خلاص نیست که در مورد آب مقطر چنین نیست. همچنین مهم است که درک کنیم فرآیند تقطیر آب مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می کند، به این معنی که تا حدی برای محیط زیست مضر است. همچنین اگر از روند اسمز معکوس استفاده کنید، انرژی بسیار کمتری مصرف خواهید کرد.
هنگامی که بحث در مورد تمیزترین آب موجود در جهان است می توانید آب مقطر را نام ببرید، اگر می خواهید آب تمیز و تا حدودی سالم بنوشید، باید آب تصفیه شده را انتخاب کنید. هر دو نوع آب برای شما سالم است به شرطی که یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. اگر به دنبال روش هایی برای تصفیه آب آشامیدنی خود هستید می توانید آب خود را تقطیر کنید یا از روش اسمز معکوس استفاده کنید . مهم نیست که از کدام گزینه استفاده می کنید، مهم این است که باید آب تمیز و سالم برای خود فراهم کنید.

پاکسازی بدن از مزیت های نوشیدن انواع آب مقطر

فرایند تقطیر باعث می شود که بسیاری از باکتری های احتمالی موجود در آب، از بین بروند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان برای تقویت سیستم ایمنی بدن بیمار، نوشیدن مقدار معینی از این آب را تجویز می کنند. این بیماران بیشتر مبتلا به بیماری های خاص یا بیماران کلیوی هستند که رسوبات موجود در آب معمولی، می تواند تهدیدی برای سلامت آن ها باشد. از طرفی عده ای معتقدند آب مقطر برای شادابی پوست مفید است. با این حال هرگز بدون تجویز پزشک از این آب برای درمان استفاده نکنید.

شرکت آب باران waterbaran.com تولید کننده آب مقطر در ایران با سابقه درخشان و کیفیت بالا تحت نظارت وزارت بهداشت در خدمت شماست. تولید آب مقطر صفر و کاملا خالص در شرکت آب باران.

https://www.asianews.ir/u/ecj
اخبار مرتبط
دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی نقش بسیار حیاتی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. این دستگاه با استفاده از فرآیندهای پیشرفته تصفیه، آب را از مواد معلق، آلاینده‌های شیمیایی، میکروب‌ها و املاح مضر پاکسازی می‌کند. دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی توانایی تأمین آب با کیفیت و استانداردهای مورد نیاز در فرآیندهای صنعتی و حتی خانگی را دارا است. این دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید