صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۱:۲۴
کد خبر: 20548
گزارشگر: 464
۲۸۲
۰
۰
۴
مؤسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم برگزار می‌نماید؛

همایش بزرگداشت یعقوب لیث صفاری

همایش بزرگداشت یعقوب لیث صفاری
مؤسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم، در دی‌ماه سال ۱۴۰۳ خورشیدی، همایش بزرگداشت یعقوب لیث صفاری را برگزار می‌نماید.

به گزارش آسیانیوز؛ دکتر محمد رسولی، تاریخدان و شاهنامه‌شناس و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم اعلام نمود در پی برگزاری «پیش‌همایش یعقوب لیث» که در زمستان سال ۱۴۰۲ برپا شد، همایش اصلی در دی‌ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مهندس محراب توکلی، مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم نیز در توضیح تکمیلی گفت: «این مراسم با مشارکت انجمن روابط عمومی ایران و همکاری دانشگاه تهران انجام خواهد شد.»

وی گفت: «پیش بینی می‌شود فراخوان دریافت مقالات و نوشتار افراد علاقمند اعلام شود تا با مشارکت گروه تاریخ دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، مقالات بررسی علمی شده و در مجلات معتبر و علمی، پژوهشی چاپ و منتشر شود. رسانه‌های معتبری مانند روزنامه مردمی «صدای ملت»، مجموعه خبری «امرداد»، روزنامه آسیا، خبرگزاری آسیانیوز، پایگاه خبری، تحلیلی «اقتصاددان»، رادیو گفتگو و... از جمله رسانه‌های پوشش‌دهنده خبری این رویداد مهم فرهنگی خواهند بود.»

مهندس خسرو رفیعی رییس انجمن روابط عمومی ایران، از مشارکت فعال این انجمن در بزرگداشت یعقوب لیث خبر داد و افزود: «با توجه به نقش مهم و مؤثری که یعقوب لیث صفاری در احیای استقلال ایران عزیز و پاسداری از زبان و فرهنگ ایرانی داشته بر همه ما فرض است که یاد آن مرد بزرگ تاریخ را گرامی بداریم.»

مهندس محراب توکلی گفت: «گروه‌ها و تشکل‌های دیگری هم ممکن است به ما بپیوندند و کمک نمایند که به مرور اعلام خواهند شد. این روابط عمومی به دستور جناب دکتر محمد رسولی، به‌طور مرتب، روند پیشرفت کار را از طریق رسانه‌ها به آگاهی و استحضار ملت شریف ایران خواهد رساند.»

https://www.asianews.ir/u/edS
اخبار مرتبط
خبر خوش اینکه بعد از نیم قرن دیروز مجسمه سفارش داده شده یعقوب لیث صفاری در کنار آرامگاه یعقوب نصب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید