صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
کد خبر: 20555
گزارشگر: 2
۶۸۹
۰
۰
۱
دقت بسیار بالا

اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو "tradingview" [ آشنایی با کپی ترید "آمارکتس"]

اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو "tradingview" [ آشنایی با کپی ترید "آمارکتس"]
اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو با استفاده از یادگیری ماشینی، تحلیلی دقیق تر و سریع تر از اندیکاتور های سنتی ارائه می دهد. استفاده از آن ها تاثیر مثبتی در وین ریت دارد.

اندیکاتور های هوش مصنوعی با دقت بسیار بالایی وضعیت بازار را تجزیه و تحلیل می کنند تا شانس بیشتری برای کسب سود داشته باشید.

آینده اینجاست و دیگر هوش مصنوعی به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است؛ این تکنولوژی جذاب و متحول کننده در بسیاری از صنایع و زمینه های گوناگون وارد شده و دنیای بازار های مالی هم یکی از این موارد است. در سال های اخیر بسیاری از تریدر ها اقدام به استفاده از ابزار های هوش مصنوعی در معاملات کرده اند که اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو هم یکی از این ابزار های AI محسوب می شود. در این مطلب با اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو و ویژگی های آن آشنا می شویم.با ما همراه باشید.

اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو - آشنایی با بهترین اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو!

اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو ابزار قدرتمندی است که آن را با الگوریتم های یادگیری ماشینی (ماشین لرنینگ) طراحی کرده اند. اندیکاتور های قدیمی با تحلیل ها و تفسیر انسانی تجزیه و تحلیل های بازار را ارائه می دادند؛ اما این اندیکاتور ها بر خلاف نمونه های سنتی از الگو های ماشین لرنینگ برای تحلیل حجم چشمگیری از داده ها و ارائه اطلاعات دقیق استفاده می کنند.

بهترین اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو چیست؟

معامله گران فارکس می توانند از اندیکاتورهای هوش مصنوعی که در پلتفرم تحلیلی تریدینگ ویو (TradingView) توسط شرکت های معتبر معرفی شده است استفاده نمایند. بهترین اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو با نام “Lorentzian Classification” ارائه شده است که حدود ۱۵ هزار تریدر (۱۴۹۰۰ نفر) از آن استفاده می کنند. سایر اندیکاتور های هوش مصنوعی کمتر از 6 هزار کاربر دارند.
در جدول زیر می توانید مشخصات «بهترین اندیکاتور هوش مصنوعی تردینگ ویو» برای معاملات ارزهای دیجیتال و فارکس را، مشاهده کنید:

 نام اندیکاتور  Lorentzian Classification
 سازنده  jdehorty
 تعداد کاربران  +14900 نفر
 منتخب تریدینگ ویو (EP)  بله
 هزینه استفاده  رایگان

معرفی بهترین اندیکاتور هوش مصنوعیاستفاده از اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو رایگان است، هزینه ای ندارد و هر کسی می تواند بدون مشکل از آن استفاده کند.

معرفی دیگر اندیکاتور های هوش مصنوعی معروف در تریدینگ ویو که باید بشناسید!

اندیکاتور Lorentzian Classification تنها اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو نیست. این پلتفرم چند اندیکاتور دیگر هم ارائه می دهد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

اندیکاتور KNN

این اندیکاتور از تکنیک ماشین لرنینگ برای ارسال سیگنال خرید و فروش استفاده می کند و به تریدر ها کمک می کند تا جهت یا روند بازار را شناسایی کنند. این اندیکاتور در ثبت تغییرات کوتاه مدت بازار عملکرد بسیار مناسبی دارد.

اندیکاتور Supertrend AI Clustering

این اندیکاتور در حال حاضر یکی از محبوب ترین شاخص های تکنیکال هوش مصنوعی در تریدینگ ویو است. این اندیکاتور در ثبت تغییرات بازار سریع تر از شاخص لورنزیان عمل می کند. این اندیکاتور نه تنها پیش بینی وضعیت و رنگ کندل استیک ها را ارائه می دهد بلکه وضعیت صعودی و نزولی بازار را هم مشخص می کند.

نحوه استفاده از اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو به چه صورت است؟!

استفاده از اندیکاتور های هوش مصنوعی در معاملات می تواند اطلاعات دقیق تری را به تریدر ها ارائه دهد و در نتیجه میزان سود را افزایش دهد. برای استفاده از اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

  • پس از ورود به حساب کاربری در تریدینگ ویو، چارت یکی از نماد های معاملاتی را باز کنید؛
  • در بالای صفحه روی گزینه (Indicator) کلیک کنید و در بخش جستجوی پنل باز شده، کلمه (Machine Learning) را وارد کنید؛
  • پس از نمایش اندیکاتور های هوش مصنوعی می توانید هر کدام از اندیکاتور های دلخواه را انتخاب کنید.

حالا می توانید از اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو استفاده کنید اما کاربرد هوش مصنوعی در بازار های مالی به اندیکاتور ها ختم نمی شود. برای آشنایی بیشتر با ابزار های هوش مصنوعی مقاله های ترید با هوش مصنوعی در فارکس، کپی ترید در فارکس، ربات آلپاری، ربات تریدر فارکس، استراتژی ساده ترید، آموزش تریدینگ ویو رایگان و ... را در کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، سایت رسمی تریدینگ ویو TradingView.com، اینوستینگ Investing.com، بیبی پیپز BabyPips و دیگر وب سایت های تخصصی مطالعه کنید.

حساب کپی ترید در آمارکتس؛ بررسی شرایط معاملاتی حساب کپی ترید بروکر آمارکتس!

استفاده از هوش مصنوعی در انجام معاملات می تواند تاثیر بسزایی در وین ریت شما و در نتیجه میزان سود نهایی تان داشته باشد. البته احتمالا می دانید که استفاده از ابزار های هوش مصنوعی و معاملات خودکار تنها راه های افزایش میزان سود از هر معامله نیست. یکی از بهترین راه ها برای کسب سود بیشتر، ساخت حساب کپی تریدینگ به عنوان یک مدیر حساب است.

حساب کپی ترید بروکر آمارکتسحساب کپی ترید آمارکتس یکی از محبوب ترین حساب های کپی ترید برای ایرانیان است چرا که شرایط معاملاتی مناسبی دارد.

بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری هایی است که امکان استفاده از حساب کپی ترید را، برای مدیران حساب فراهم کرده است. شما می توانید در این حساب، مشابه سایر حساب ها، معاملات خود را انجام دهید، اما مهم ترین تفاوت اینکه سرمایه معاملاتی تریدر ها در اختیار شما است.
معامله گران یا مدیران حساب کپی ترید، میزان دستمزد خود را تعیین می کنند و سرمایه گذاران با مشاهده عملکرد معامله گران، معاملات آنها را کپی می کنند. درصد مشخص شده توسط شما، از سود معاملات برای تان واریز خواهد شد. شرایط کپی ترید در آمارکتس به شرح زیر است:

  1. امکان انجام این کار تنها در پلتفرم MT4 وجود دارد؛
  2. کمترین اهرم آن 1:1 و بیشترین اهرم آن 1:500 است؛
  3. امکان انتخاب تمامی انواع حساب های معاملاتی فیکس (Fixed)، استاندارد و ECN بروکر وجود دارد؛
  4. درصورتی که تنظیمات نرخ کارمزد خود را تغییر دهید، تنها برای سرمایه گذاران جدید اعمال خواهد شد؛
  5. مدیران حساب باید سطح موجودی خود را حداقل 2% از کل سرمایه در نظر بگیرند؛
  6. در صورتی که مجموع وجوه سرمایه گذار در استراتژی بیش از 500 هزار دلار باشد، شرکت آمارکتس حق دارد تا نسبت لوریج در حساب معامله گر را کاهش دهد؛
  7. هر تغییری در شرایط حساب، از طریق ایمیل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد؛
  8. در صورتی که سوددهی کل استراتژی به پایین تر از 99%- برسد، سیگنال های جدید بر روی سرمایه گذار اعمال نخواهد شد. استاپ آوت سرمایه گذاران نیز 20% است.

سخن پایانی درباره اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو و نظر نویسنده:

ورود اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو به دنیای معاملات تحولی بزرگ را رقم زد؛ این شاخص ها بر اساس اطلاعات قبلی، تحلیل خود را تغییر می دهند و در سیگنال های بعدی آن را لحاظ می کنند. البته هنوز نمی توان به طور کامل به آن ها اطمینان کرد و باید حواستان به خطا ها و باگ ها باشد. اگر چه استفاده از اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو به افزایش سود معاملات منجر می شود، اما راه های دیگری مانند استفاده از حساب های کپی تریدینگ هم برای افزایش سود وجود دارد.

برگرفته از: https://digitraderz.com

سوالات متداول:

آیا استفاده از اندیکاتور لورنزیان در تریدینگ ویو رایگان است؟

بله؛ هیچ هزینه ای بابت استفاده از اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو از کاربران دریافت نمی شود.

آیا می توان به طور کامل به اندیکاتور های هوش مصنوعی اعتماد کرد؟

خیر؛ این اندیکاتور ها بدون ایراد نیستند و احتمال خطا و باگ در آن ها وجود دارد.

آیا افتتاح حساب تریدینگ ویو نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

خیر؛ این سایت یک حساب رایگان در کنار حساب های پولی ارائه می کند.

https://www.asianews.ir/u/edZ
اخبار مرتبط
کارگزاری آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید