صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
کد خبر: 20588
گزارشگر: 2
۲۵۱
۰
۰
۱
جوانسازی صورت

معرفی جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت ۲۰۲۴

معرفی جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت ۲۰۲۴
دستگاه‌های لیفتینگ صورت به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوان‌سازی و احیای پوست مطرح می‌شوند. در این میان، معرفی جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت در سال ۲۰۲۴، از جمله اخباری است که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه زیبایی و تکنولوژی را به خود جلب کرده است. با پیشرفت‌های چشمگیر در فناوری، این دستگاه‌ها قول بهبود و تحول در نتایج درمانی و ارائه راهکارهای موثرتر برای مقابله با علائم پیری را می‌دهند. در این مقاله، ضمن معرفی این پدیده نوین، به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و آثار بلند مدت استفاده از این دستگاه‌ها در زمینه زیبایی و جوان‌سازی پوست خواهیم پرداخت.

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ از لیفت ابرو تا رفع خط خنده

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium)، نسل جدید سیستم‌های دابلو، مجهز به تکنولوژی هایفو است. تکنولوژی هایفو به امواج ماورای صوت با شدت بالاتر از ۵ وات بر سانتی‌متر مربع گفته می‌شود. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و قابل پیش‌بینی و کانونی‌شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد.
سیستم منحصربه‌‌فرد در دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium) یعنی هایفوتراپی باعث شده دستیابی به لایه SMAS بدون نیاز به جراحی قابل انجام باشد. به واسطه کاهش مساحت این لایه و افزایش قوام آن، همراه با تحریک فرآیند جوان‌سازی در درم، دستگاه هایفو دابلو گلد را به یکی از بهترین محصولات تبدیل کرده است. برخی از موارد استفاده دستگاه گلد پریمیوم در جدول زیر آمده است:

 لیفتینگ صورت و بدن  لیفتینگ گردن
 بالا کشیدن ابروها  افزایش قوام و الاستیسیته پوست
 جوانسازی  کاهش چین و چروک
 کاهش عمق خطوط نازولابیال  کاهش عمق خط خنده

دستگاه هایفو گلد، با افزایش دما در اطراف نقاط حرارتی ایجاد شده باعث به راه افتادن پروسه ساخت و بازسازی کلاژن در لایه SMAS و افزایش الاستیسیته این لایه می‌شود.

هایفوتراپی

دستگاه co2 فرکشنال؛ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای درمان‌های پوستی

دستگاه‌های مور اکسل و فایر اکسل با تکنولوژی لیزر co2 فرکشنال، توسط بزرگ‌ترین کمپانی تولید‌کننده لیزر کره‌‌جنوبی به نام بایسون تولید شده‌اند. این دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری دارند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای درمان‌های پوستی محسوب می‌شوند. لیزرهای CO2 fractional با در نظر گرفتن مولکول‌های آب به عنوان بافت هدف و از طریق ایجاد ستون‌های تخریبی (Microscopic Thermal Injury Zone) در پوست، عمل لایه‌برداری را انجام می‌دهند.
در این روش به‌دلیل سالم بودن بافت بین این ستون‌ها، ترمیم سریع‌تر انجام شده و عوارض جانبی را به حداقل می‌رساند. علاوه‌بر لایه‌برداری، ایجاد حرارت در مجاورت ستون‌های تخریبی، باعث افزایش سرعت بازسازی سلولی و تحریک کلاژن سازی شده که به همین دلیل از سایر سیستم‌های لایه‌برداری بسیار موثرتر عمل می‌کند. از لیزرهای فرکشنال به دو صورت استمپی و اسکنری استفاده می‌شود. برای دریافت قیمت دستگاه co2 فرکشنال می‌توانید از کمپانی وارد کننده این محصول یعنی مجموعه آفاطب، استعلام کنید.
علاوه‌بر لیفتینگ، این دستگاه در موارد دیگری همچون درمان انواع اسکار نظیر اسکارهای آکنه، جراحی، ناشی از تروما و سوختگی، از بین بردن چین و چروک‌های پوست، درمان آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب (Photo Aging)، درمان منافذ باز پوستی، تقویت قوام پوست و لایه‌برداری پوست نیز کاربرد دارد.
فرکشنال

دستگاه Virtue RF؛ بهترین سیستم رادیو فرکانسی برای درمان اندیکاسیون‌های جوانسازی

دستگاه ویرچوآراف، مجهز به ECO RF متعلق به کمپانی SHENB کره، موفق به دریافت FDA آمریکا و CE اروپا شده است. دستگاه VIRTUE RF از کامل ترین پلتفرم رادیوفرکانسی دنیا بهره‌مند است که سه هندپیس و سه فرکانس دارد. دستگاه Virtue RF با استفاده از تکنولوژی خنک کننده، موثرترین و بهترین سیستم رادیوفرکانسی در حال حاضر برای درمان اندیکاسیون‌های جوانسازی به حساب می‌آید. برخی از موارد درمانی این دستگاه عبارت‌اند از:

  • درمان آکنه صورت
  • رفع چین و چروک صورت
  • جوانسازی
  • منافذ پوست
  • خطوط لب (Lip Lines)
  • سفت کردن پوست

این دستگاه امکان درمان یک منطقه بزرگ با تراکم کم تا یک منطقه کوچک با تراکم بالا را فراهم آورده است که در نتیجه، این سیستم را قادر ساخته تا برای عمق های مختلف موثر بوده و هم برای صورت و هم برای بدن قابل استفاده باشد. دستگاه Virtue RF، عمق نفوذ از ۰/۱ میلیمتر تا ۶ میلیمتر را دارد که برای استفاده در نقاط مختلف بدن قابل تنظیم است. این سیستم از سطحی ترین عمق نفوذ (۰/۱ میلیمتر) برای از بین بردن ضایعات رنگدانه‌ای تا عمیق‌ترین عمق نفوذ (۶ میلیمتر) برای درمان افتادگی پوست بدن و لیفتینگ قابل استفاده است.

دستگاه AGNESS؛ انقلابی در زمینه پوست و زیبایی

دستگاه اگنس جدیدترین متد برای درمان مشکلات پوستی است. این روش درمانی عارضه‌ای ندارد و بدون برگشت است. این دستگاه موفق شده تا FDA آمریکا و CE اروپا را نیز کسب کند. دستگاه Agnes RF از یک ماژول اصلی، پلیت صفحه‌ای، هندپیس دو‌قطبی و تک قطبی، سوئیچ پدال پا، کابل برق و سوزن میکرو عایق یک‌بار مصرف تشکیل شده است. برخی از موارد درمانی دستگاه اگنس عبارت‌اند از:

  • درمان قطعی آکنه فعال
  • کاهش حجم غبغب
  • اصلاح زاویه فک (Jaw line)
  • بین بردن چربی پلک تحتانی و فوقانی
  • کاهش پد زیر چشم. پف بالای چشم
  • سگینگ
  • حذف چین و چروک دور چشم
  • جوش‌های سر‌سیاه
  • بهبود زاویه فک

درمان مشکلات پوستی و جوانسازی صورت با دستگاه اگنس محدودیت سنی ندارد. همچنین این روش تقریبا بدون عارضه است؛ اما برخی از افراد با شرایط خاص مانند زنان باردار، بیماران دیابتی، افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی و بیماران قلبی مجاز به استفاده از این دستگاه نیستند.

دستگاه لیفتینگ

تهیه جدیدترین دستگاه لیفتینگ برای مراکز زیبایی؛ راهی برای کسب رضایت و اطمینان مشتریان

در این مقاله ۴ مورد از جدیدترین دستگاه‌های لیفتینگ صورت ۲۰۲۴ را معرفی کردیم. هر یک از این دستگاه‌ها، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. به‌عنوان صاحب یک کلینیک زیبایی یا مرکز درمانی، مهم است که همیشه از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا استفاده کنید. این امر موجب کسب رضایت و اطمینان مشتریان شما خواهد شد. البته مهم است که دستگاه‌های خود را از یک مرکز معتبر تهیه کنید. مجموعه آفا طب با ۲۰ سال سابقه واردات انواع دستگاه‌های زیبایی، همراه شما است. برای استعلام قیمت محصولات، با شماره‌های ثبت شده در سایت مجموعه به آدرس (afateb.com) تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/eew
اخبار مرتبط
امروزه آموزشگاه های پاکسازی پوست زیادی در استان تهران همچون همچون فاطمه حبشی، رز سرخ، آکادمی فاخته، ایران فیشیال، دترلند، شهره، شهرزاد، اکو حمزه ای، بانو نهال، صورتگرماه و... در حال فعالیت هستند که شناخت بهترین آن ها می تواند به افرادی که داوطلب حضور در این کلاس های تخصصی هستند کمک زیادی کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید