صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
کد خبر: 20681
گزارشگر: 306
۹۹
۰
۰
۲
گردشگران خارجی در بازدید از (شادراه نور)

هنرمندان یزدی به خوبی فرهنگ مردمشان را به تصویر کشیده اند

هنرمندان یزدی به خوبی فرهنگ مردمشان را به تصویر کشیده اند
یزد - گروهی از گردشگران خارجی در بازدید از (شادراه نور) از اقدام خوب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تجلیل کردند

 

دومین شب از شادراه نور یزد در حالی برگزار شد که گروهی از گردشگران خارجی نیز از نزدیک فعالیت های این جشن را مشاهده کردند.

 

این گروه از برنامه های موزه زنده و مفاخر و صنایع دستی شادراه بازدید کردند و اظهار رضایت و خوشحالی داشتند که در سفر به یزد از این برنامه نیز بازدید کردند.

 

یکی از اعضای این گروه با اشاره به اقدام خوبی که در شهر جهانی یزد صورت گرفته گفت: هنرمندان این شهر به خوبی توانسته اند پیشینه مردمشان را به تصویر بکشند.

 

وی گفت: یکی از اقدامات خوب این گروه های هنری انتخاب مکانی تاریخی و زیبا برای نشان دادن هنر خود است و این نشان میدهد که برای هنر و فرهنگ خود اهمیت قائل هستند.

 

وی گفت: در کشورهای پیشرفته شاهدیم که بهترین مکان های خود را برای فعالیت های هنری و نشان دادن تاریخ و هویت خود انتخاب میکنند و از این لحاظ نیز این شهر توانسته به خوبی هنر هنرمندان خود را به تصویر بکشد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

هنرمندان یزدی به خوبی فرهنگ مردمشان را به تصویر کشیده اند

https://www.asianews.ir/u/eg2
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با اشاره به برنامه های « شادراه نور» گفت: بیش از 200 هنرمند یزدی در این برنامه سعی کرده اند فرهنگ یزد را به تصویر بکشند
یزد - مراسم تحویل سال 1403 همزمان با نهمین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور اقشار مختلف مردم در جوار مضجع شریف امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار ‌شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید