صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
کد خبر: 20825
گزارشگر: 464
۲۱۴
۰
۰
۱
در فرودگاه کرج برگزار شد؛

نمایشگاه صنعت هوایی پیام؛ نمود توانمندی ملی

نمایشگاه صنعت هوایی پیام؛ نمود توانمندی ملی
نمایشگاه صنعت هوایی از جمله نمایشگاه‌های مهمی بود که در فرودگاه پیام کرج برگزار شد.

به گزارش آسیانیوز؛ در حاشیه این رویداد، کاپیتان مهندس محمد محمدبخش در گفت‌وگو با آسیا، از ویژگی‌های این نمایشگاه گفت و عنوان کرد: «با توجه به شرایط تحریم، این نمایشگاه از جهت ارائه توانمندی‌‌های‌مان بسیار اهمیت دارد.

این‌که ما در شرایط استاندارد ۲ هزار مدل قطعه در تیراژ ۳۰۰ هزار تولید کردیم، نشان‌دهنده توانایی‌های ماست. از سوی دیگر این نمایشگاه این پیام را دارد که ما ورزش‌‌های هوایی را در دسترس جوانان قرار دادیم.

این نمایشگاه فرصتی بود تا مردم بیایند و مانورهای هوایی، ورزش‌‌های هوایی، هواپیماهای بیزینس جت و وی‌آی‌پی را ببینند و همچنین هواپیماهای مسافربری ما را که خریداری شده است. ما فکر می‌‌کنیم با برگزاری این نمایشگاه، تاریخ فرودگاه پیام به قبل و بعد از این رویداد تقسیم خواهد شد.

کاپیتان محمدبخش با اشاره به ظرفیت‌های این نمایشگاه و امکان برگزاری بهتر آن در سال‌های آتی عنوان کرد: «بی‌تردید با حضور شرکت‌‌های دانش‌بنیان، نهادهای علمی و دانشگاهی و با استفاده از ظرفیت شرکت‌‌های هواپیمایی، می‌توان سطح این رویداد را در سال‌های بعد ارتقا داد و به سطوح بین‌المللی رساند.

به نظرم این کار می‌‌تواند آینده این نمایشگاه را تضمین کند، ضمن این‌که در حقیقت بحث اصلی ما حمایت از دانش‌بنیان‌ها، تولید و خودباوری ملی است و این نمایشگاه می‌تواند نمودی از آن باشد.»

https://www.asianews.ir/u/eik
اخبار مرتبط
نمایشگاه صنعت هوایی پیام، به‌عنوان مهمترین رویداد صنعت هوا و فضای کشور به مدت سه روز از ۱۶ الی ۱۹ اسفندماه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید