صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
کد خبر: 20830
گزارشگر: 2
۲۱۲
۰
۰
۱
ویکتوریازسیکرت

لیست بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت که باید بشناسید ✔️

لیست بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت که باید بشناسید ✔️
ویکتوریا سکرت برندی است که نامش با زیبایی و جذابیت عجین شده؛ ازاین‌رو محصولات این برند از جمله عطرها جایگاه خاصی را میان افراد به خود اختصاص داده‌اند. انتخاب از میان روایح متنوع بهترین عطر ویکتوریا سکرت با نت‌های شرقی گلی و کهربایی شاید برای خانم‌ها کمی سخت باشد. آشنایی با نت‌های آغازین، پایانی، میزان پخش بو و ماندگاری این عطرها بهترین راهنما در مسیر انتخاب ادکلن از ویکتوریا سکرت به شمار می‌روند. در این مقاله به بررسی بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت می‌پردازیم تا با نگاه اجمالی به این لیست، خوشبوترین و مناسب‌ترین عطر را برای خود برگزینید.

وری سکسی ارکید؛ یکی از بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

عطر VICTORIA’S SECRET Very Sexy Orchid به‌عنوان بهترین عطر ویکتوریا سکرت رایحه‌ای تلخ دارد تا انتخابی خاص برای خانم‌ها با سلیقه متفاوت باشد. این ادوپرفیوم گرم از سری ادکلن ویکتوریا سکرت مانند یک رقصنده مجذوب‌کننده در نیمه‌شب است؛ با ماندگاری‌ متوسطی که لحظات را فراتر از زمان می‌برد و پخش بویی که با هر نسیم، داستان‌هایی از جذابیت و اغواگری را زمزمه می‌کند. رایحه قالب در این عطر برند ویکتوریا سکرت، آکوردهای میوه‌ای است که باعث ایجاد بازه سنی برای استفاده از این ادوپرفیوم شده است.
در بازار عطر، Very Sexy Orchid با حجم‌های متفاوتی از شیشه‌های کوچک و زیبا برای سفرهای رویایی گرفته تا حجم‌های بزرگ‌تر برای کسانی که می‌خواهند رایحه‌ای از جاودانگی را همواره در کنار خود داشته باشند، عرضه می‌شود. نت‌ها و رایحه‌های این عطر، مانند لحظه‌ای در باغی از ارکیده‌های اغواگر، با شکوه و دل‌انگیز هستند؛ نت‌های آغازینی که از ارکیده‌های وحشی گرفته شده است.

ویکتوریا سکرت بامب شل از مجموعه ویکتوریا سکرت را برای رایحه میوه‌ای بخرید

ویکتوریا سکرت بامب شل مانند بارانی از گل‌های بهاری، با ماندگاری و پخش بو خوب می‌درخشد. روایح خنک و شیرین در Bombshell Victoria’s Secret for women همچون نسیم صبحگاهی، دل‌نشین و دل‌انگیز است. این عطر، در حجم‌های مختلفی برای قلب‌های مختلف عرضه می‌شود، تا دوام بیشتری را وعده دهند.
نت‌های عطر ویکتوریا سکرت بامب شل، چون آغازی برای سفری به دیار زیبایی‌های نهان، با رایحه‌هایی از گریپ‌فروت، توت سیاه و وانیل است. عطر Bombshell، بهترین انتخاب برای زنان و دخترانی است که به دنبال رایحه‌ای خنک و شیرین در روزهای آفتابی بهار هستند.

ویکتوریا سکرت بامب شل

بامب شل سداکشن ادو پرفیوم زنانه؛ عطری شیرین و فریبنده از ویکتوریا سکرت

عطر بامب شل سداکشن ادوپرفیوم زنانه Bombshell Seduction Eau de Parfum از ویکتوریا سکرت، در سال ۲۰۱۸ با غلظت ادوپرفیوم به بازار عرضه شد. روایح معتدل و شیرین این عطر زنانه مانند نسیمی شیرین و فریبنده که از باغ‌های مملو از گل‌های ناب عبور کرده است. نت‌های برجسته‌ این عطر شامل شکوفه‌های میوه‌ای، وانیل گرم و امضایی از گل‌های شرقی است. این ترکیب بهترین امضا برای مهمانی‌ها و روزهای خنک به شمار می‌رود.
ادوپرفیوم بامب شل سداکشن از مجموعه بهترین عطر ویکتوریا سکرت در حجم‌های گوناگون برای همراهی در سفر یا همراهی در بازه زمانی طولانی‌مدت به بازار عرضه شده است. میزان پخش بو و ماندگاری خوب آن، تضمین‌کننده‌ این است که رایحه‌ عطر شما نه‌تنها در لحظه بلکه در طول روز یا شب، همچنان غنی و دلنشین باقی می‌ماند.

بهترین عطر ویکتوریا سکرت چیست؟ Very Sexy Night Eau de Parfum

عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی نایت ادو پرفیوم Very Sexy Night Eau de Parfum مانند نقابی از شب، رازآلود و فریبنده، در حجم‌های گوناگون عرضه می‌شود. این عطر گرم و تلخ زنانه در شیشه‌های کوچک و ظریف که به آسانی در کیف مسافرتی جای می‌گیرند، تا نسخه‌های بزرگ‌تر برای علاقه‌مندان به رایحه کهربا عرضه می‌شود.
نت‌ها و رایحه‌های Very Sexy Night، با ترکیبی از مشک، چوب صندل، ارکید سیاه و پلام ولوتین، یادآور لحظه‌هایی خاطره‌انگیز برای افراد علاقه‌مند به رایحه گرم و تلخ است. میزان ماندگاری و پخش بو متوسط این عطر برای آن دسته از افرادی مناسب است که می‌خواهند در هر ورود، حضوری به یادماندنی داشته باشند.

عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی نایت ادو پرفیوم

انجل گلد ادو پرفیوم زنانه؛ یکی از عطرهای معتدل و گلی ویکتوریا سکرت

عطر انجل گلد ادو پرفیوم زنانه Angel Gold Eau de Parfum For Women در سال ۲۰۱۵ و با غلظت ادوپرفیوم به بازار عرضه شد. رایحه معتدل و گلی این عطر از ویکتوریا سکرت همچون تابشی از طلای خالص، در دل خود رازی از زیبایی و جذابیت را مخفی ساخته است. نت‌های آغازین این عطر با لطافت گاردنیای یاسمنی آغاز می‌شود و به‌تدریج در میانه راه، با رایحه‌ای از میوه‌های شیرین و ترنج، رایحه‌ای شیرین را به مشام می‌رساند.
انجل گلد با ماندگاری خوب و پخش بویی چشمگیر، اطمینان می‌بخشد که ردپایی از خود در هر مسیری که قدم می‌گذارید، به جای خواهید گذاشت. انجل گلد، عطری است برای روزها و شب‌هایی که می‌خواهید هر لحظه‌اش را به یادماندنی‌ترین خاطرات تبدیل کنید.

عطرهای اصل ویکتوریا سکرت را از بودیسه شاپ بخرید

در این مقاله به معرفی ۵ عطر به‌عنولن بهترین عطر ویکتوریا سکرت پرداختیم. انجل گلد ادپرفیوم، عطر ویکتوریا سکرت وری سکسی نایت ادو پرفیوم، ویکتوریا سکرت بامب شل و بامب شل سداکشن ادو پرفیوم زنانه از بهترین‌های این مجموعه هستند.
آشنایی با بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت راهی برای کشف لایه‌های پنهان زیبایی و شخصیت است. این عطرها، پلی هستند میان واقعیت و رویایی که در درون شما زندگی می‌کند؛ بنابرای انتخاب هر عطر، گویای داستانی است که شما مایل به روایت آن هستید. برای داشتن پایانی خوش در سفر به دل عطرهای ویکتوریا سکرت پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه بودیسه شاپ مراجعه کنید. خرید از این فروشگاه به شما اطمینان می‌دهد که رایحه‌ای اصیل و ماندگار از بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت با همراه خود داشته باشید.

https://www.asianews.ir/u/eir
اخبار مرتبط
میدانید از چه فروشگاهی ادکلن اصل و اورجینال تهیه کنید؟ در ادامه به شما فروشگاهی را معرفی میکنیم که بتوانید براحتی در آن اقدام به خرید عطر و ادکلن اورجینال کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید