صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 20836
گزارشگر: 2
۳۴۹
۰
۰
۵
صنعت پسته

آقای پسته را بیشتر بشناسید

آقای پسته را بیشتر بشناسید
صنعت پسته یکی از صنایع مهم و پر رونق در جهان است که در سال‌های گذشته باتوجه‌به شرایط کمبود آب کشاورزی به یکی از مهم‌ترین محصولات کشور تبدیل شده است. باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی مناسب و خاک حاصلخیز ایران، تولید پسته به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات کشاورزی کشور به شمار می‌آید.

معرفی آقای پسته (مصطفی اسماعیل زاده)

مصطفی اسماعیل‌زاده، متولد فیض آباد خراسان رضوی، بنیان‌گذار برند معتبر و مشهور آقای پسته است. این برند در زمینه فروش پسته و آجیل باکیفیت فعالیت دارد و باتوجه‌به سابقهٔ بلند و تجربهٔ چندین‌ساله خود، به‌عنوان یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان پسته در بازار شناخته شده است.
مصطفی اسماعیل‌زاده از سال ۱۳۸۵ در ایران شروع به فعالیت کرد و دامنه فعالیت خود را به تمام ایران گسترش داد و به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خریدوفروش پسته تبدیل شد که به گزارش از خبرگزاری خبر آنلاین یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش پسته به‌حساب می‌آید.

محصولات آقای پسته شامل چیست؟

پسته اکبری

پسته اکبری از جمله محبوب‌ترین محصولات پسته در ایران است که به دلیل خواص، طعم دلپذیر و ارزش غذایی بالا، در بازار بین‌المللی شناخته شده است. این پسته با طعم بی‌نظیر و ترکیب متعادل آمینواسیدها، ویتامین‌ها و مواد معدنی، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه یک پسته درجه یک هستند.

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی باتوجه‌به ظاهرش در گروه پسته‌های بادامی قرار می‌گیرد و همچنین خانواده پسته اکبری به‌حساب می‌آید؛ اما از لحاظ اندازه از آن کوچک‌تر است. این پسته جزء پسته‌های لاکچری و لوکس و درشت است و میزان فروش بالایی دارد

پسته فندقی

نام دیگر پسته فندقی پسته اوحدی است شخصی به نام مهدی اوحدی در سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۰ این رقم پسته را در ایران شناسایی کرد. همان‌طور که از نام آن مشخص است، پسته فندقی مانند فندق گرد و کوچک است. درکشور های خارجی به این پسته Round Pistachio گفته می‌شود. ب ه‌طورکلی پسته‌ها یا کشیده هستند یا ظاهری گرد دارند. پسته فندقی جزو پسته‌های گرد است

پسته بادامی

این نوع پسته‌ها، نوعی پسته محبوب با ظاهری کشیده و بادامی، این نوع پسته به طور طبیعی خندان و بدون نیاز به بودادن قابل‌مصرف است. این پسته می‌تواند در کنار دیگر آجیل‌ها انتخاب خوبی برای میهمانی‌ها و مجالس باشد

پسته کله قوچی

این پسته به نام‌های پسته جامبو یا پسته شریفی نیز شناخته می‌شود، این نوع پسته به دلیل حجم و ابعاد زیادی که دارد طرف‌دار زیادی در ایران و جهان دارد در کشورهای مختلفی مانند آلمان، یونان و برخی کشورهای عربی نیز این پسته شناخته شده است و مردم این کشورها این مدل پسته را ترجیح می‌دهند.

انواع آجیل

آجیل ترکیبی از مغز های مختلف است که بیشتر برای پذیرایی در شب عید و شب یلدا مورد استفاده قرار میگیرد و پایه و اساس آجیل معمولا پسته، بادام درختی ، بادام هندی و فندق است، که اکثر افراد برای زیباترشدن ظرف آجیل خود انواع مغز دیگر اضافه کنند.

بهترین برند در فروش پسته

اطلاعات کلی فروشگاه آقای پسته

 سابقه فعالیت  از سال ۱۳۸۵
 صاحب برند  مصطفی اسماعیل زاده
 حوزه فعالیت  فروش آجیل و پسته
 آدرس دفتر  فیض آباد مه ولات – بین امام خمینی 13 و 15
 تلفن تماس  ۰۵۱۵-۶۷۲-۹۱۷۲
 آدرس وبسایت  aghaypesteh.com
 شبکه های اجتماعی  mostafa_esmailzadeh64@ - آقای پسته

آقای پسته کجاست؟

فروشگاه آقای پسته در حال حاضر در شهر فیض‌آباد یکی از شهرهای خراسان رضوی ایران فعالیت می‌کند که تولید پسته در این شهر نقش مهمی در اقتصاد محلی و ملی دارد و برای هزاران نفر شغل ایجاد کرده است. جالب است که سالانه حدود ۱۰ هزار تن پسته از فیض آباد به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.
این شهر به دلیل آب‌وهوای مناسبی که برای رشد پسته دارد جزو مراکز اصلی کاشت پسته در ایران است. پسته این منطقه را به‌جرئت می‌توان جزو بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار ایران و جهان نام برد شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی این مجموعه و به‌صورت حضوری با سفر به فیض‌آباد مه ولات از آقای پسته خرید انجام دهید.

مصطفی اسماعیل زاده - صاحب برند آقای پسته

آقای پسته بهترین فروشگاه اینترنتی پسته

برند آقای پسته با کشاورزان به‌صورت مستقیم همکاری می‌کند و شما محصول را از تولیدکننده پسته خریداری می‌کنید و این کشاورزان با رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه در فراوری و برداشت پسته انتخاب می‌شوند و پس از آن بسته‌بندی محصولات بسیار بادقت و باکیفیت در فروشگاه آقای پسته انجام می‌شود تا محصولات پس از ارسال به تمام نقاط ایران دچار آسیب نشوند.
سایت آقای پسته به آدرس aghaypesteh.com است و شما میتوانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه خریدی مطمئن و بدون دغدغه را انجام دهید.
این برند به دلیل اینکه بهترین فروشگاه اینترنتی پسته طبق نظرات مشتریان و سابقه درخشانی که دارد شناخته شده است و میتوانید با خیال راحت و آسوده نسبت به خرید انواع آجیل و پسته اقدام کنید و دغدغه ایی برای کیفیت محصول و نحوه ارسال نداشته باشید .
خرید از آقای پسته نه‌تنها به دلیل شهرت و تجربه طولانی در صنعت پسته بلکه به‌خاطر توجه به کیفیت بالا، طعم بی‌نظیر، و فرایند فروش دقیق، انتخابی مناسب است. این برند به‌عنوان یک انتخاب مطمئن برای علاقه‌مندان به پسته با ذائقه‌های بی‌نظیر پیشنهاد می‌شود.

نتیجه گیری

آقای پسته یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌ها در حوزه خریدوفروش پسته و آجیل است باتوجه‌به قدمت و کیفیتی که در طی این سال‌ها کسب کرده جز بهترین فروشگاهای اینترنتی پسته کشور محسوب می‌شود پس به شما این اطمینان را می‌دهیم با خرید از این فروشگاه پسته باکیفیت و درجه یک به‌صورت مستقیم از کشاورز در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

https://www.asianews.ir/u/eiv
اخبار مرتبط
در این مطلب به معرفی فروشگاه اصل تبریز به عنوان بهترین آجیل فروشی تهران می‌پردازیم و تعدادی از محصولات متنوع آن را به شما معرفی می‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید