صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
کد خبر: 20893
گزارشگر: 306
۱۱۲
۰
۰
۲

مردم روزه دار یزد و اردکان همزمان با راهپیمایی روز قدس پیکرهای مطهر شهدای مدافع امنیت را تشییع کردند

مردم روزه دار یزد و اردکان همزمان با راهپیمایی روز قدس  پیکرهای مطهر شهدای مدافع امنیت را تشییع کردند
یزد - همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس تشییع پیکرهای مطهر سه شهید مدافع امنیت سپاه الغدیر استان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های یزد و اردکان برگزار شد

 

آسیانیوز / یزد ؛ این مراسم باشکوه وبی نظیرمعنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده شهیدان و ایثارگران از میدان شهید بهشتی آغاز شد و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حسین حسین شعارماست، شهادت افتخارماست و مرگ بر منافق، جنایت اخیر تروریستی در سیستان و بلوچستان و اسرائیل جنایتکار در غزه را محکوم کردند.

 شرکت کنندگان به یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای اخیر حادثه تروریستی در راسک و چابهار و شهدای مظلوم غزه به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند و بر تداوم راه شهیدان و شناسایی عوامل استکبار جهانی و کروهک‌های وابسته به دشمنان و سرنگونی اسرائیل غاصب تاکید کردند.

 همچنین به امامت آیت الله ناصری امام جمعه یزد بر پیکرشهدای این حادثه در محل ورودی مسجد ملااسماعیل یزد ( محل برگزاری نماز جمعه ) نماز خوانده شد .

پیکر پاک شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» پس از اقامه نمازجمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری می شود، پیکر شهید «حسین انتظاریان» نیز در اردکان تشییع و پس از نماز در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

روز شنبه در استان یزد عزای عمومی اعلام شد.

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان یزد روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه جاری از ساعت ۷:۳۰ صبح در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مردم روزه دار یزد و اردکان همزمان با راهپیمایی روز قدس  پیکرهای مطهر شهدای مدافع امنیت را تشییع کردند

https://www.asianews.ir/u/ejq
اخبار مرتبط
یزد - اطلاعیه روابط عمومی سپاه الغدیر در پی عملیات تروریستی و بزدلانه گروهک جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان
یزد - فرمانده سپاه الغدیر استان از حضور غیرتمندانه و آگاهانه‌ی مردم دارالعباده یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید