صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۰
کد خبر: 21096
گزارشگر: 2
۱۸۰
۰
۰
۱
بهترین مارک عینک مردانه

پرطرفدارترین برند عینک آفتابی مردانه

پرطرفدارترین برند عینک آفتابی مردانه
عینک‌های آفتابی مردانه امروزه طرفداران زیادی در تمام کره زمین دارند‌. این محبوبیت اول بخاطر محافظت از چشم‌ها و سلامت بینایی در برابر نور خورشید بوده و دوم بخاطر تاثیر زیاد آن در ترکیب تیپ و استایل آقایان است. به همین ترتیب عینک‌های آفتابی به یک بخش جدانشدنی از زندگی مردان تبدیل شده است.

برندها و مارک‌های معتبر و معروفی امروزه برای عرضه انواع عینک‌های آفتابی مردانه در سرتاسر جهان وجود دارند که انتخاب بهترین مارک عینک مردانه کمی کار را برای آقایان سخت کرده است.

معرفی برخی از بهترین مارک‌های عینک آفتابی مردانه

برندهای معتبر زیادی در رابطه با طراحی عینک‌های آفتابی مردانه به وجود آمده‌اند؛ که همگی آن‌ها به لحاظ کیفیت و تنوع همواره باهم رقابت و برابری می‌کنند. شایان به ذکر است که سلبریتی های زیادی نیز از بسیاری از برندهای مطرح دنیا برای عینک استفاده می‌کنند. بررسی این گزینه می‌تواند در انتخاب یک مارک خوب‌ به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی مردانه، به شما کمک زیادی کند؛
همچنین انتخاب یک عینک زیبا و کیفیت بالا وابسته به سلیقه شخصی شما و میزان نیازهای شخصی شما به عینک نیز هست. همچنین توجه کنید که عینکی که انتخاب می‌کنید؛ باید متناسب با فرم صورت شما نیز باشد تا زیبایی شما را افزایش دهد. چراکه انتخاب عینک مناسب با چهره و مدل مو، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی چهره شما داشته باشد.

از جمله برندهای مطرح و بهترین مارک عینک‌های آفتابی مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هرمس Hermes
  • ری بن Ray Ban
  • نایک Nike
  • آدیداس Adidas
  • فندی Fendi
  • شانل Chanel
  • آرمانی Armani
  • بربری Burberry
  • ورساچه Versace

برند آدیداس خلاق در طراحی عینک‌های آفتابی

این برند موفق به طراحی و عرضه انواع عینک‌های آفتابی مردانه بسیار خاص و باکیفیت به همراه طیف وسیعی از فناوری تثبیت نور شده است. فناوری تثبیت نور مانند اکولایزر تثبیت رنگ، درک رنگ های خالص اصلی را افزایش داده و باعث بهبود درک رنگ و بینایی شما با کنتراست بالا می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد عینک‌های این برند می‌توان به؛ ۱_ کاهش استرس چشمی ۲_ بهبود درک رنگ ۳_ دید با کنتراست بالا ۴_ هماهنگ کردن نور در هنگام کاهش یا افزایش نور ۵_ بهبود درک رنگ طبیعی؛ اشاره کرد. این عینک‌ها برای ورزشکارانی که در طیف های نوری مختلفی فعالیت می‌کنند؛ بسیار مناسب است. بنابراین این مارک از بهترین مارک عینک آفتابی مردانه موجود در دنیا است.

برند هرمس بهترین مارک عینک آفتابی مردانه

این برند یک برند دست‌ساز بوده که عینک‌هایی با قاب‌های گرد و برجسته به همراه خطوط خلاقانه و زیبا، طراحی و عرضه می‌کند. این مارک به دلیل داشتن عینک‌های دست‌ساز، قیمت آن نسبت به دیگر برندهای عینک آفتابی مردانه کمی بالاتر است. اما این عینک با هزینه بالا؛ بازهم ارزش خریدن را دارد. طراحان عینک آفتابی برند هرمس از دقت بالا و ظرافت بسیار خاصی برای طراحی عینک‌های برند خود استفاده می‌کنند، که همین امر موجب متمایز شدن محصولات برند هرمس از جمله عینک آفتابی مردانه با دیگر برندها شده است. اگر به عینک‌های دست‌ساز علاقه‌مند هستید؛ هرمس برای علاقه‌مندان به صنایع و محصولات دست‌ساز بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد است.

برند آرمانی، برند محبوب افراد مشهور

برند آرمانی که مورد توجه افراد معروف زیادی است و بسیاری از ستارگان مشهور و بازیگران مطرح دنیا مانند برد پیت، سارا جسیکا پارکر و کیتی هولمز و دیگران بازیگران معروف از طرفداران محبوب برند عینک آفتابی مردانه آرمانی هستند و از این مارک عینک استفاده می‌کنند. این برند توسط جورجیو آرمانی که یک طراح مد مشهور ایتالیایی است؛ به وجود آمده است. عینک‌های مارک آرمانی در کنار ظرافت ذاتی و داشتن خطوط تمیز، بسیار مدرن و پخته هستند. استفاده از فلزات گران قیمت در کنار طراحی بی نقص این برند را به یکی از معروف‌ترین و بهترین مارک عینک آفتابی مردانه تبدیل کرده است.

برند نایک Nike از نمونه برترین مارک‌های عینک آفتابی

نایک یک برند شناخته شده و دارای طرفداران بسیار زیادی است که در طراحی و تولید عینک‌های آفتابی مارک دار مردانه موفقیت زیادی کسب کرده است. این برند بیشتر مختص به استایل های ورزشی است؛ پس استفاده از آن به ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش توصیه می‌شود. عینک‌های برند نایک در مقابل ضربه و خط و خش بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای قابلیت ضد مه و ضد تابش نور خورشید است. همچنین برند نایک دارای عینک‌هایی با محافظ UV است که این مورد جزء برجسته‌ترین قابلیت‌های این برند عینک آفتابی مردانه است. اگر به فعالیت‌های زیادی در خارج از منزل مشغول هستید یا مجبور به ساعت ها رانندگی هستید، عینک مارک نایک بهترین پیشنهاد برای محافظت از سلامت بینایی شماست.

برند معروف عینک مردانه بریتانیایی بربری

مجموعه عینک‌های بربری از جمله عینک‌های جذاب با ترکیبی از فریم‌های قدیمی و جدید به یکی از برندهای لوکس و تاثیرگذار در استایل، در بریتانیا تبدیل شده است. این برند از عینک‌هایی با فریم متفاوت، ظریف، نازک و بسیار جسورانه که در سرتاسر جهان مد شده است. عینک‌های هوانوردی و خلبانی این مارک از محبوب‌ترین مدل عینک‌های آفتابی مردانه برند بربری هستند. همچنین لازم به ذکر است بدانید اولین تولیدات عینک این برند به سفارش نیروی هوایی و خلبانان بریتانیا بوده است. به راستی که برند بربری از بهترین مارک عینک آفتابی مردانه شناخته شده در دنیا است.

برند فندی از دیگر برندهای مطرح عینک آفتابی مردانه

این برند از دیگر برندهای معروف عینک در دنیاست؛ فندی یک برند مشهور ایتالیایی است که در این کشور و سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. مارک معروف فندی همچنین جایگاه ویژه‌ای در استایل و صنعت مد و همچنین اکسسوری های لوکس ایتالیا دارد. این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا و سبک‌ها و طرح‌های متنوع، معمولا گران‌ترین کالاها را از جمله عینک آفتابی مردانه عرضه می‌کند.
این برند ایتالیایی برای هر تیپ و استایل، عینک‌های خاص خود را طراحی کرده که این طرح ها شامل طرح های مدرن با استفاده از فلزات گرانبها و فریم‌هایی با طرح های برجسته بسیار دلربا است که باعث ایجاد محبوبیت زیاد این مارک در بین طرفدارانش شده است. ممکن است با انتخاب این برند هزینه زیادی برای عینک صرف کنید؛ اما مطمئن باشید که این برند ارزشش را دارد.

سخن پایانی

برندهای متعدد و بهترین مارک عینک‌های آفتابی مردانه بسیار باکیفیت، با تنوع بالا در دنیا وجود دارد که برای همه سلیقه‌ها، سن، سبک استایل، نوع فعالیت و کار شما عینک‌های بسیار زیبا و جذابی طراحی کرده‌اند. به راستی انتخاب از بین این همه برند معتبر و معروف، سخت است. بنابراین قبا از خرید عینک آفتابی مردانه ابتدا سعی کنید تا با انواع برندهای مختلف آن آشنا شده و سپس بعد از کسب اطلاعات کافی درباره طرح، رنگ، قیمت و کیفیت عینک آفتابی مردانه، نسبت به خریدی مطمئن برای عینک از وبسایت اپتیک پاسارگاد تهران اقدام کنید.

https://www.asianews.ir/u/emC
اخبار مرتبط
بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با انبوهی از مدل های متنوع و زیبا روبه رو و انتخاب برایتان دشوار شده است. شما با هر سلیقه و استایلی میتوانید مدل عینک طبی مناسب خود را از بین این مدل های متنوع بیابید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید