صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
کد خبر: 21250
گزارشگر: 464
۱۷۱
۰
۰
۱
یادداشت| دکتر حمزه رضایی

طنز روز/ جت خصوصی برای هر ایرانی

طنز روز/ جت خصوصی برای هر ایرانی
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت : خرید و فروش هواپیماهای جت برای عموم آزاد است و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید بیزنس جت، اقدام کنند.

آسیانیوز -  بنازم به رئیس هواپیمایی کشوری که هم درد را خوب تشخیص می دهد و هم راه درمانش را بلد است...

ان گونه که مسئولان فرهیخته ما برنامه ریزی نموده اند چند ماهی دیگر به پایان چشم انداز سند بیست ساله کشور باقی نمانده است و طبق قول و قرار مسئولان، از همین الان هم می توانیم ان توسعه ناشی از دانش پیشرفته در علم و فناوری، رفاه و امنیت اجتماعی و اقتصادی و جامعه دور از فقر و فساد و تبعیض را به عیان و در ان افق نزدیک مشاهده کنیم، و به وضوح می توانیم تا چند ماه دیگر جایگاه اول اقتصادی، علمی و تکنولوژی کشور را باتمام وجود حس و لمس کنیم.

پر واضح است در این شرایط که ما یک سر و گردن از دنیا و مافیها بالاتر هستیم و به قولی در اوج قرار داریم، رئیس محترم هواپیمایی کشوری باید هم خرید هواپیمای جت خصوصی را برای هموطنان ازاد کند، کاری به غایت حکیمانه و عاقلانه و مدبرانه، که اگر غیر از این بود به درایت و عقل و شعور ایشان شک می کردیم...

واقعاً هم دون‌شان یک ایرانی متجدد است که از یک جت خصوصی ناقابل بی بهره باشد...

اظهر من الشمس است در این اوضاع و احوال که کشور دوران گل و بلبلی خود را طی می کند و قطار سریع السیر دولت نیز با سرعت باور نکردنی در حال در نوردیدن پیچ و خم های کهکشان و کائنات برای گذر از مرزهای ترقی و فتح قله های پیشرفت می باشد، الحق که دور از مرام و شخصیت دولت جلیل القدر است که شهروندانش از داشتن یک جت خصوصی ناقابل محروم باشند..!!!

حالا که که رئیس سازمان هواپیمایی استین همت را بالا زده اند و خرید جت خصوصی را برای همه هموطنان ازاد فرموده اند، جا دارد لطف خود را تکمیل نموده و برای هر خانواده ایرانی خلبانی نیز از هر جایی که صلاح می دانند، وارد نمایند تا خدای ناکرده این جت های خصوصی زمین گیر نشوند.

در ضمن اگر زحمت نیست حضرت ایشان دستور ساخت فرودگاه کوچکی نیز در هر محله و کوی و برزن صادر نمایند، تا هموطنان ما از نظر لندینگ و تیک اف دچار مشکل نشوند، و هر زمانی که اراده کنند و حوصله داشته باشند بپرند و به قول سعدی علیه الرحمه به گشت و گذار و سیر در افاق و انفاس بپردازند...زیاده عرضی نیست.


دکتر حمزه رضایی
https://www.asianews.ir/u/epd
اخبار مرتبط
این روزها دغدغه اصلی مسئولان ما شده است حل معمای محموله کشف شده زبان گاو یا زبان گراز...
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید