صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
کد خبر: 21334
گزارشگر: 2
۱۷۴
۰
۰
۳
کلیه تجهیزات برق صنعتی

محبوب ترین برند های محصولات برق صنعتی – آذر نیرو

محبوب ترین برند های محصولات برق صنعتی – آذر نیرو
کلیه تجهیزات برق صنعتی از جمله کنتاکتور، بیمتال، کلید محافظ جان، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، کلید مینیاتوری، شاسی و کلید، تجهیزات قطع و وصل، سیم و کابل و ... از موارد مهم و ضروری و پر استفاده در صنعت و مشاغل صنعتی هستند. امروزه استفاده از محصولات برق صنعتی در صنعت امری اجتناب ناپذیر بوده و یکی از نیازهای اصلی همه مشاغل صنعتی می باشد.

بهترین راه برای انتخاب و خرید محصولات برق صنعتی ، بهره مندی از مشاوره فنی مناسب و خرید از مرکز فروش محصولات برق صنعتی معتبر و شناخته شده می باشد. آذر نیرو فروشگاه اینترنتی جامع تجهیزات برق صنعتی با ارائه طیف گسترده‌‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‌های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‌ کنندگان و توزیع‌ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‌‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‌‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

بهترین برندها در دنیای برق صنعتی

برندهای مختلفی در هر صنعتی وجود دارد و هر کدام مزایا و معایبی دارند. در حوزه محصولات برق صنعتی هم برند هایی در حال فعالیت هستند که تعدادی از آن ها نسبت به بقیه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. عنوان بهترین برند تجهیزات برق صنعتی با عوامل متعددی مانند کیفیت، قیمت، انواع محصولات و پشتیبانی بررسی می شود. در ادامه با فروشگاه برق صنعتی آذر نیرو همراه باشید تا تعدادی از این برند های رو بررسی کنیم.

تعریف برق صنعتی

برق صنعتی یعنی برقی که در صنعت کاربرد دارد یا به معنی علم و تخصصی است که به کاربرد برق در صنعت می‌پردازد. اما این تعریف کامل نیست و نمی‌تواند همیشه درست باشد. به زبانی ساده‌تر؛ برق صنعتی یک عبارت دو کلمه‌ای است که بسیاری از زمینه‌های فعالیت برقیِ صنعتی و رشته‌های مختلف دانشگاهی را شامل می‌شود. ملزومات تئوری برق، مهمترین مفاهیم اساسی و موضوعات پیشرفته مربوط به این حوزه هستند. برق صنعتی مباحث بنیادی مانند نمادهای برقی و نقشه‌ها، جریان، ولتاژ، مقاومت و قدرت را تعریف می‌کند و در پی آن قوانینی مثل ولتاژ ، اهم و… را توصیف می‌کند. شناخت برق صنعتی و اصطلاحات آن به شناخت ما از تجهیزات برق صنعتی کمک می‌کند.
آذر نیرو، تامین‌کننده و واردکننده تجهیزات برق صنعتی است و همکاران واحد فنی، آماده ارائه مشاوره‌های فنی در خصوص خرید کالای برق صنعتی هستند. فقط کافی است آذر نیرو را در گوگل سرچ کنید. از پر طرفدارترین محصولات برق صنعتی می توان به، کنتاکتور اشاره کرد که با مراجعه به بخش کنتاکتورها در سایت اذر نیرو می‌توانید جهت خرید انواع کنتاکتور اقدام نمایید.

محبوب ترین برند های برق صنعتی – آذر نیرو

۱. برند هیوندای HYUNDAI

هیوندای یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات برق صنعتی در کره جنوبی است. هیوندای با بیش از چهار دهه تجربه به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی صنعتی شناخته شده است. هیوندای تجهیزات الکتریکی با کیفیت بالا و قابل اعتماد را برای انواع کاربردهای صنعتی ارائه می دهد.
تجهیزات برق صنعتی هیوندای شامل تابلوهای برق و ابزارهای مختلف برقی می باشد. تابلوهای برق هیوندای با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته می‌شوند. این تابلوها دارای قابلیت های برقراری اتصال به شبکه‌های بزرگ برق، توزیع برق به دستگاه‌ها و کنترل و مانیتورینگ سیستم‌های برقی هستند. هیوندای تلاش می‌کند تا با ارائه تجهیزات برق صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف، کارایی، امنیت و بهره‌وری را افزایش دهد. از جمله محصولات برند Hyundai می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجهیزات برق صنعتی هیوندای

کلید اتوماتیک هیوندای

کلید اتوماتیک کامپکت MCCB (Molded Case Circuit Breaker) هیوندای، یکی از محصولات برجسته در زمینه تجهیزات برق صنعتی است. این کلیدها طراحی شده‌اند تا در سیستم‌های برقی صنعتی و تجاری برای حفاظت از مدارها در برابر بارهای بالا و اتصال‌های کوتاه عمل کنند.

کنتاکتور هیوندای

کنتاکتور ها عمدتاً برای کنترل و اتصال و قطع بارهای الکتریکی سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان قطعه‌های کلیدی در سیستم‌های اتوماسیون صنعتی عمل می‌کنند. کنتاکتور هیوندای با ویژگی‌های برجسته ایمنی، قابلیت کارکرد پایدار و عملکرد بالا شناخته می‌شوند.

کلید مینیاتوری هیوندای

کلید مینیاتوری هیوندای نوعی کلید کوچک و مینیاتوری است که برای کنترل و مدیریت تجهیزات برقی کوچک به کار می‌رود. ابعاد کوچک این کلیدها، به کاربران اجازه می‌دهد تا در فضاهای محدود یا دستگاه‌های کوچک از آن‌ها استفاده کنند. کلید مینیاتوری هیوندای با قابلیت نصب آسان و عمر طولانی، انتخابی محبوب در صنعت الکترونیک و مخابرات می‌باشد.

بیمتال هیوندای

بیمتال هیوندای از جمله تجهیزات حساس در صنعت برق است که برای کنترل دما و جریان الکتریکی به کار می‌رود. این دستگاه‌ها با توجه به تغییرات دما، خودکار عملکرد می‌کنند و در صورت افزایش دما یا جریان به حالت اعتصابی درآمده و عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشند.

کلید حرارتی هیوندای

کلید حرارتی هیوندای یک دستگاه محافظ جان است که با اندازه‌گیری دمای تجهیزات برقی، در صورت افزایش دما به حالت اعتصابی درآمده و از آسیب به تجهیزات جلوگیری می‌کند. این کلیدها به دلیل کاربردهای ایمنی و جلوگیری از خرابی تجهیزات، در انواع صنایع مانند صنعت برق، صنعت الکترونیک و صنایع خودروسازی استفاده می‌شوند. کلید حرارتی هیوندای با دقت و قابلیت کار در شرایط سخت، انتخابی ایده‌آل برای تجهیزات حساس می‌باشد.

۲. برند ال اس LS

برند ال اس ( LS ) یکی از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات و لوازم برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی کُره ای می باشد که محصولات خودش را به سراسر دنیا صادر می کند و در ایران نیز بخش قابل توجهی از بازار برای خود کرده است. البته محدوده ی فعالیت های این برند به تولید محصولات برق صنعتی و اتوماسیون بند ال اس ختم نمی شود و در زمینه های انرژی های نوین فعالیت ها و دست آورد های بسیاری دارد.

کلیدهای محافظ جان

کلیدهای محافظ جان ال اس

کلید RCCB ال اس به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و همچنین برای جلوگیری از خطرات جریان نشتی از کلید جریان نشتی ال اس و یا محافظ جان LS استفاده می شود، این نوع از کلیدهای ایمنی بر اساس حساسیت خود به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

کنتاکتورهای ال اس

از مهمترین محصولات شرکت الکتریک ال اس، کنتاکتور یا همان کلید برقی است که در ۲ مدل قدرت و فرمان تولید شده و از رنج ۶ آمپر تا رنج ۸۰۰ آمپر موجود است و در کشور ما ایران از سابقه تقریبا درخشانی برخوردار است و مهندسین عزیز محصولات کنتاکتور ال اس را در کنار هیوندای از کنتاکتورهای متوسط رو به بالای بازار میدانند و به این دلیل از کنتاکتورهای پرفروش بحساب می آید.

کلیدهای مینیاتوری ال اس

ال اس یکی از بهترین برند کلید مینیاتوری در بازار است. این برند متعلق به کمپانی در کره جنوبی است که در زمینه تولید لوازم برق صنعتی عملکرد عالی دارد. این کمپانی از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ال جی آغاز کرد و هم‌اکنون یکی از بهترین برندهای بازار به شمار می‌آید.

کلیدهای حرارتی ال اس

کلید های حرارتی ال اس یا به عبارت دیگر کلید های محافظ موتور که در اصطلاح تخصصی به کلید های MPCB نیز معروف هستند از جمله کلید هایی هستند که قابل قطع زیر بار هستند و برای روشن و خاموش کردن الکترو موتورهای سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد.

۳. تلرگان TELERGON

شرکت تلرگان نه تنها طیف گسترده ای از محصولات استاندارد، بلکه امکان سفارشی سازی با توجه به نیازهای خاص را نیز ارائه می دهد. تلرگان یکی از تولید کنندگان متخصص پیشرو در ساخت کلید های چنج اور دوطرفه است. از اهداف اصلی تلرگان افزایش و تقویت حضور بین المللی با توسعه محصولات و بازارهای جدید است.

۴. سکومک SOCOMEC

سکومک فرانسه تولید کننده انواع کلید های چنج اور دستی، کلید های چنج اور اتوماتیک، تجهیزات برق صنعتی فشار ضعیف، دیگر ملزومات برقی و… است. این شرکت در سال ۱۹۲۲ شروع به کار کرد و همواره به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده کلید چنج اور سکومک به شمار می آید.

کلید مینیاتوری

۵. چانت CHINT

برند Chint (چانت) یک راه حل کامل الکتریکی برای ولتاژهای کم متناسب تاسیسات داخلی، تجاری و صنعتی ارائه می دهد که بسیاری از محصولات در انگلستان طراحی، تولید و مونتاژ شده اند. چینت الکتریک بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده تجهیزات صنعت برق در کشور چین می باشد.
تنوع محصولات چینت chint به قدری زیاد است که پیدا کردن یک محصول در کاتالوگ این شرکت کاری سخت است. گروه محصولات چینت CHINT شامل کنتاکتور و بی متال و کلید حرارتی و سایر تجهیزات تابلویی می‌شود.
شرکت چانت با تمرکز بر سیستم‌های تامین انرژی، ذخیره سازی، انتقال، توزیع و مصرف، انرژی‌های پاک و سیستم‌های اتوماسیون بخشی از زمینه‌های فعالیت شرکت چینت است.

محصولات شرکت چینت

  • کنتاکتور بوبین AC و DC و رله حرارتی و بی متال و کنتاکتور خازنی و سافت استارتر و اینورتر شرکت چینت CHINT
  • فیوز مینیاتوری و کلیدهای جریان نشتی و محافظ جان شرکت چینت CHINT
  • تجهیزات حفاظتی مانند سرج ارستر و کنتاکت کمکی چینت CHINT
  • رله ضربه ای و شستی و بیزر و دسته و جعبه شستی و چراغ سیگنال شرکت چینت CHINT
  • ریل و باس بار و تابلو برق فلزی و پلی کربنات و ترمینال ریلی و فیوز استوانه ای و کاردی و پدال و میکرو سویچ چینت CHINT
  • کلید اتوماتیک فیکس و قابل تنظیم و کلید هوایی چینت CHINT
  • کنترلر و پی ال سی و سایر کنترل کننده های صنعتی چینت CHINT
  • ترانسفورماتور و سایر تجهیزات فشار قوی چینت CHINT

کاربرد برق صنعتی

اولین و مهمترین کاربرد برق صنعتی، در صنعت و در مکان هایی مانند کارخانه ها صنعتی و تولیدی است. غالبا، به دلیل مصرف بیش از اندازه برق در این کارگاه ها، آنها باید راهکارهایی را برای کاهش مصرف برق ارایه داده و به طور جدی به کار گیرند، تا مجبور نباشند بیش از مقداری که برایشان تعریف شده ، از برق استفاده کنند زیرا در این صورت، هزینه برق به صورت تصاعدی محاسبه میشود. علاوه براین، از شیوه های کاهش و صرفه جویی در مصرف برق صنعتی میتوان برای ساختمان ها ی مسکونی و بیمارستانی نیز بهره گرفته و حتی تغییرات جزیی در آنها اعمال کرد. توجه داشته باشید که مباحثی مانند برق سه فاز و تک فاز، بررسی تجهیزات برق رسانی، فاز و نول، قدرت ژانراتورها و ترانسفورماتورها نیز جز مبحث مهم در برق صنعتی هستند.

کاربرد محافظ جان

کلید محافظ جان RCCB که مخفف عبارت Residual Current Circuit Breaker می باشد، یکی از انواع کلیدهای محافظتی قطع کننده می باشد. همان طور که می دانیم انواع مختلفی از قطع کننده های مینیاتوری مانند MCB وجود دارد که بر روی اصل عملیاتی مختلف کار می کنند و اهداف ایمنی متفاوتی دارند.
این کلید RCCB) یا RCB) قادر است که جریان خطای اتصال زمین را تشخیص داده و چنانچه از مقدار تنظیمی بیشتر باشد مدار را قطع نماید. اساس کار آن مقایسه جریان های ورودی و خروجی به کلید می باشد. چنانچه جمع جبری جریان های ورودی خروجی بیشتر از صفر باشد به مفهوم نشت جریان به زمین بوده و مدار را قطع می نماید. نوع خانگی این کلید به کلید خطای جان معروف می باشد.
با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت و گسترش روش های خرید اینترنتی، فروشگاه برق صنعتی آذر نیرو توانسته است با ایجاد سایتی مناسب نیاز مشتریان را در زمینه صنعتی تجهیزات برق صنعتی و مواد اولیه برآورده سازد. در ضمن می توانید قیمت محافظ جان را در سایت آذر نیرو بررسی کرده و به صورت آنلاین یا تلفنی با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

فروشگاه برق صنعتی آذر نیرو تامین‌کننده انواع تجهیزات برق صنعتی

آذر نیرو با توجه به تجربه غنی و سابقه درخشان نزدیک به سه دهه خود در زمینه برق صنعتی آماده تامین و فروش کلیه تجهیزات صنعتی و قطعات مرتبط با برق به شما می باشد. از مهم ترین قطعاتی که می توانید از مجموعه آذر نیرو خریداری کنید، قطعات و تجهیزات الکتریکی می باشد که این قطعات به صورت مستقیم و در انواع مختلف از برند های هیوندای، ال اس، چانت، سکومک، تلرگان، برند های داخلی نظیر پارس فانال و... تهیه کنید.

https://www.asianews.ir/u/eqB
اخبار مرتبط
بزرگترین فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران، عرضه‌کننده محصولات به‌صورت عمده و تکی با امکان سفارش آنلاین و همین‌طور خرید اینترنتی لوازم برق صنعتی است. مسئله مهم در مورد انتخاب فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران، بررسی قیمت لوازم برق صنعتی و امکان تهیه کل تجهیزات از یک مرجع است. در ادامه به بررسی و معرفی پنج فروشگاه بزرگ لوازم برق صنعتی در تهران در ۴ دقیقه می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید