صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۲
کد خبر: 21425
گزارشگر: 464
۱۸۵
۰
۰
۳
راستگرایان افراطی

خیز نخست‌وزیر راستگرای ایتالیا برای حضور در پارلمان اروپا

خیز نخست‌وزیر راستگرای ایتالیا برای حضور در پارلمان اروپا
راستگرایان افراطی در بسیاری از نقاط دنیا در حال تسخیر میدان‌های سیاست هستند. اروپا هم که همواره تحت نفوذ احزاب چپ و میانه‌رو بوده است، از این قائده مستثنی نیست.

به گزارش آسیانیوز؛ در همین راستا، جورجا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا که ریاست یک حزب عوامگرا و راست افراطی را در کشورش برعهده دارد، نامزد انتخابات پارلمان اروپا در ماه ژوئن آینده خواهد بود.

وی روز یکشنبه در جریان کنفرانسی که از سوی حزب راست افراطی تحت ریاست او، با نام «برادران ایتالیا» برپا شد، رسما خود را نامزد انتخابات پارلمان اروپا معرفی کرد. خانم ملونی بدین ترتیب یکی از نامزدهای کشورش برای رقابت بر سر کرسی‌های پارلمان اروپا است که بنا به نظرسنجی‌های صورت‌گرفته، در آن جریان راست افراطی در اغلب کشورهای اروپایی از حمایت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار است.

نخست وزیر ایتالیا در جریان این کنفرانس گفت: «ما خواهان آن هستیم که ایتالیا در مرکز تغییر آن‌چه در اروپا خوب کار نمی‌کند، قرار گیرد. با این ایتالیایی که امروز در حال تغییر است، بسیاری خواهند گفت که غیرممکن است، اما همان‌طور که قبلا گفته‌ام و دوباره می‌گویم، باید بپذیریم که از امتحان کردن نهراسیم.

زیرا شجاعان همواره به فکر تلاش برای موفقیت‌اند. ما تلاش داریم اکثریتی را ایجاد کنیم که نیروهای راست میانه را گرد هم آورد و چپ را در اروپا در موضع اپوزیسیون قرار دهد.»

https://www.asianews.ir/u/es6
اخبار مرتبط
فوربس درباره دلایل انتخاب خانم فون‌درلاین ۶۵ ساله در رتبه اول زنان قدرتمند جهان اعلام کرد که او نخستین زنی است که در این سمت خدمت می‌کند و «مسئول وضع قوانینی است که بیش از ۴۵۰ میلیون اروپایی را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد.»
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید