صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
کد خبر: 21470
گزارشگر: 464
۱۷۷
۰
۰
۶
طی حکمی از سوی معاون راهبردی اجرایی و رئیس دبیرخانه دائمی؛

انتصاب دکتر حسین چناری به ریاست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و مهارتی کاربردی سازمان بین‌المللی سینوو

انتصاب دکتر حسین چناری به ریاست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و مهارتی کاربردی سازمان بین‌المللی سینوو
طی حکمی از سوی معاون راهبردی اجرایی و رئیس دبیرخانه دائمی و سازمان بین المللی سینوو، دکتر حسین چناری موسس و ریاست کالج بین المللی ابن سینا به مدت یک سال به سمت رئیس مرکز آموزش‌های کوتاه مدت و مهارتی کاربردی این سازمان بین المللی علمی و دانشگاهی منصوب گردید.

به گزارش آسیانیوز به نقل از روابط عمومی کالج بین المللی ابن سینا، در این حکم انتصاب به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آمده است:

با آرزوی موفقیت در کارها و وظایف محوله، امید است با برنامه ریزی و اجرای آیین نامه‌های سازمان بین المللی سینوو، در راستای گسترش ارتباطات آموزشی، پویایی بیشتر دپارتمان‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی و هوشمندسازی فرایندها کوشا باشید.

بر اساس این گزارش، مرکز آموزش‌های کوتاه مدت و مهارتی کاربردی سازمان بین المللی سینوو به تازگی با یکپارچگی و چابک‌سازی دو مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و مرکز آموزشی مهارتی کاربردی، آغاز به کار کرده است.

گفتنی است سازمان بین المللی سینوو با برنامه شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام یکی از شبکه های وابسته به - کامستک - کمیته دائمی همکاری های علمی و فن‌آوری کشورهای هم پیمان در سازمان‌ همکاری های اسلامی است که وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران میزبانی از آن را برعهده دارد.

این سازمان بین المللی، پایگاهی سرشار از دانایی و توانایی است که با آرمان‌ دادگری، ژرفایش و پایایی دانش و اندیشه و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی جهان اسلام، در گسترش آموزشی عالی همگانی استوار بر فن‌آوری هوشمند می‌کوشد.

https://www.asianews.ir/u/esQ
اخبار مرتبط
به تازگی کتاب تکنیکهای نوین تدریس تالیف دکتر حسین چناری پژوهشگر و نظریه‌پرداز آموزش رهسپار بازار کتاب شده است. در این کتاب ضمن مرور روشهای تدریس از جهان باستان تا دنیای هوش مصنوعی یکصد استراتژی‌ جدید آموزشی همراه با روش اجرا و کاربرد آنها در کلاس درس با جزئیات کامل ارائه شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید