صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۰
کد خبر: 21475
گزارشگر: 464
۱۲۵
۰
۰
۲
پلیس راه:

کندوان به علت حجم‌ سنگین ترافیک یک طرفه شد

کندوان به علت حجم‌ سنگین ترافیک یک طرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.

به گزارش آسیانیوز؛ سرگرد محمد احمدی گفت : یکطرف بودن تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره علل ترافیک سنگین جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال توضیحاتی ارائه داد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راکبین موتورسیکلت حتما به این نکته توجه داشته باشند که در این شرایط به هیچ عنوان از موتورسیکلت برای تردد‌های خود استفاده نکنند.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.
https://www.asianews.ir/u/esV
اخبار مرتبط
فرمانده پلیس راه کندوان گفت:با توجه به حجم زیاد مسافر، محور کندوان از صبح امروز از مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید