صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
کد خبر: 21541
گزارشگر: 2
۱۳۱
۰
۰
۳
سالن زیبایی افغانی

آرایشگاه افغانی (معرفی بهترین‌ها)

آرایشگاه افغانی (معرفی بهترین‌ها)
آرایشگاه افغانی محلی است که امروزه علاقه‌مندان میکاپ افغانی برای انجام این نوع آرایش به دنبال آن هستند. این سبک‌ از آرایش مخصوص کشور افغانستان بوده و در کنار میکاپ بر روی صورت عروس، شکل‌ها و اشکال خاصی هم کشیده می‌شود. از آنجایی که در ایران مهاجران افغانی بسیار زیاد وجود دارد و خیلی از ایرانی‌ها به این سبک از میکاپ علاقه نشان داده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص آرایش افغانی و بهترین آرایشگاه افغانی صحبت کنیم.

بهترین میکاپ افغانی با آرایشگاه افغانی

از مهمترین ویژگی‌های میکاپ افغانی می‌توان به سایه چشم بسیار غلیظ، کشیدن اشکال دایره‌ای و خطی کنار چشم‌ها و بین دو ابرو اشاره کرد. جذابیت آرایش افغانی زمانی تکمیل می‌شود که در کنار میکاپ از اکسسوری‌های افغانی استفاده شود. البته در آرایش افغانی معمولا ابروها پر هستند و فرم طبیعی دارند که به جذابیت صورت کمک ویژه‌ای می‌کنند.

میکاپ افغانی در آرایشگاه

سالن‌ زیبایی و آرایشگاه زنانه در افغانستان

بعد از روی کار آمدن طالبان یک دستور مبنی بر ممنوعیت کار آرایشگاه‌های زنانه در کشور افغانستان صادر شد بعد از صادر شدن این دستور، تخمین زده شد که حدود ۶۰ هزار بانوی آرایشگر کار خود را از دست دادند. با وجود تمامی این محدودیت‌ها باز هم در افغانستان سالن‌های زیبایی پیدا می‌شود که با وجود تهدیدهای طالبان هنوز به کار خود ادامه می‌دهند. یکی از این آرایشگاه‌های زیبایی سالن محدثه است. محدثه نزدیک به ۳۲ سال سن دارد و با وجود تمامی تهدیدهای طالبان هنوز هم به کار خود ادامه می‌دهد.

آرایشگاه زنانه آریانا بیوتی؛ تنها آرایشگاه افغانی در ایران

این سالن مجهز توسط خانم شبنم حیدری که اصلیت افغانستانی دارد اداره می شود. کیفیت کار مسئولان این سالن مجهز در بهترین حالت انجام می شود و مشتریان آنها کاملا راضی از سالن خارج می شوند. مشتریان این سالن از ملیت های مختلف ساکن در ایران از جمله افغانستانی، ایرانی و… هستند. ویژگی ها و خدمات متنوع این سالن عبارتند از:

  • رعایت بهداشت در این سالن به بهترین نحو ممکن رعایت می شود و نگرانی بابت بهداشت محیط نخواهید داشت.
  • پرسنل سالن همگی با خوشرویی و احترام با مشتریان سالن رفتار می کنند و هیچ گونه بی احترامی به مشتری ها صورت نمی گیرد.
  • عملکرد پرسنل در تمامی زمینه های تخصصی آنها، کاملا حرفه ای است. به همین دلیل هر گونه میکاپ، شنیون یا خدمات آرایشگاهی که از آنها بخواهید به بهترین نحو ممکن برای شما اجرا می کنند.
  • خدمات متنوع این سالن شامل کاشت ناخن، شنیون، میکروبلیدینگ، میکاپ، کاشت مژه، رنگ مو، بافت مو، تتو و… است.

آدرس سالن زیبایی آریانا بیوتی: خیابان ولیعصر، فلکه بزرگ، جنب مسجد امام صادق، کوچه مسعود
شماره تلفن: 02155969082 - 09109898518
آدرس شبکه‌های اجتماعی: __ariana.beauty__

آرایشگاه افغانی مردانه در تهران با مدیریت ندیم سعادت

ندیم سعادت با ارائه خدماتی همچون کوتاهی، رنگ و فر مو برای آقایان در تهران به فعالیت می‌پردازد. برای مشاهده نمونه‌کارهای او می‌توانید از طریق آیدی nadimsadatafgbarber در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید و همچنین با شماره تماس 09962624531 برای رزرو وقت تماس بگیرید.

معرفی سالن‌های زیبایی ایرانی که پذیرای مهاجران افغانی هستند

ایرانی‌ها رابطه خوبی با افغانی‌های مهاجر در ایران دارند. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از سالن‌هایی که در ایران هستند، پذیرای مهاجران افغانی باشند. از جمله بهترین سالن‌های زیبایی که در ایران پذیرای مهاجران افغانی هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آرایشگاه زنانه نازنین

قطعا یکی از بهترین آرایشگاه‌های فعال در جنوب تهران، آرایشگاه نازنین است. این آرایشگاه خدمات مختلفی به زیباجویان افغانی و ایرانی ارائه می‌دهد. از مهمترین امکانات و ویژگی‌های این سالن آرایشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرسنل و کادری که در این آرایشگاه فعالیت می‌کنند از حرفه‌ای‌ترین آرایشگرهای تهران هستند. مهارت و چیره دستی این افراد سبب شده است تا خدماتی که در این سالن زیبایی ارائه می‌شود در سطح بالایی بسیار بالایی باشد.
  2. رفتار خوب پرسنل این آرایشگاه یکی از مهمترین نکات مثبتی است که توسط بسیاری از کاربران به آن اشاره شده است.
  3. در این سالن زیبایی خدمات مختلف پوست، مو، میکاپ افغانی و .. ارائه می‌شود.

آدرس آرایشگاه زنانه نازنین: شهرک ولیعصر، خیابان یاران، پلاک ۲۰ شماره تماس: 09375521017

سالن زیبایی وستا

سالن زیبایی وستا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شهرری تهران است. در این سالن زیبایی به زیباجویان افغانی و ایرانی خدمات ارائه می‌شود. از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که سبب قرار گرفتن سالن زیبایی وستا در این لیست شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ارائه خدمات در این سالن بی‌نظیر است.
  • خدمات ناخن، آرایش عروس افغانی، کاشت مژه در این سالن بی‌نهایت باکیفیت است.
  • رفتار پرسنل بسیار محترمانه است.

آدرس سالن زیبایی وستا: شهرری، روبه‌روی مترو شهرری، ساختمان پزشکان نور، واحد ۱۲ شماره تماس: 55957234-021

آرایشگاه زنانه ریحانا

ریحانا یکی دیگر از آرایشگاه‌های ایرانی است که در کیفیت ارائه خدمات سرآمد و معروف است. این آرایشگاه در چهارراه ولیعصر، خیابان دانشجو قرار دارد. از مهمترین ویژگی‌های این آرایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرسنل این آرایشگاه بسیار حرفه‌ای و مسلط به انواع آرایش‌های افغانی، اروپایی، ایرانی و .. هستند.
  2. قیمت ارائه خدمات در این آرایشگاه به نسبت دیگر آرایشگاه‌های هم تراز پایین‌تر است.
  3. خدمات مختلف مانند کاشت مژه، کاشت ناخن، میکاپ و .. در این مرکز به زیباجویان عزیز ارائه می‌شود.

آدرس: چهارراه ولیعصر، خیابان انقلاب، بعد از پارک دانشجو، نبش کوچه انجمن کتاب، پلاک ۱۰۰۶، طبقه او شماره تماس: 09129283202

آموزشگاه و آرایشگاه زنانه شعله آرا

قطعا یکی از بهترین آرایشگاه‌های منطقه نازی آباد تهران، آموزشگاه و آرایشگاه زنانه شعله آرا است. در این آرایشگاه خدمات مختلف مربوط به زیبایی پوست و مو به ایرانی‌ها و افغانی‌های مهاجر ارائه می‌شود. از مهمترین ویژگی‌های این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این سالن زیبایی خدمات مختلف مانند کاشت ناخن، خدمات مو، پوست و .. به بهترین شکل ممکن به زیباجوها ارائه می‌شود.
  • سبک‌‌های مختلف آرایش مانند آرایش افغانی و .. در این سالن زیبایی انجام می‌شود. شما می‌توانید هر مدل آرایشی که مد نظرتان است را به میکاپ آرتیست نشان دهید و درست همان آرایش را تحویل بگیرید.
  • رفتار پرسنلی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند، بی‌نهایت مودبانه و با احترام است.
  • جو سالن بسیار دوستانه و صمیمی است و شما از قرار گرفتن در چنین محیطی احساس رضایت خواهید داشت.

آدرس سالن زیبایی شعله آرا: نازی آباد، خیابان نیکنام جنوبی، کوچه کریمی، پلاک ۱۳، طبقه دوم شماره تماس: 55062711- 55060712- 09123762883

آرایشگاه افغانی در ترکیه

سالن زیبایی سوگند یکی از آرایشگاه‌های افغانی شناخته شده در شهر استانبول ترکیه است که به ارائه مجموعه خدمات زیبایی بانوان می‌پردازد. سوگند، میک‌آپ آرتیست افغانی، با تجربه کار ۲۰ ساله در افغانستان به طور تخصصی گریم و میکاپ عروس با جدیدترین روش‌های دنیا را انجام می‌دهد.

شماره تماس رزرو وقت: 00905421463546
آدرس شبکه‌های اجتماعی: saowgandbeauty

سخن پایانی

در این مقاله به‌طور کامل در خصوص آرایشگاه افغانی و سالن‌های زیبایی که به مهاجران افغانی خدمات ارائه می‌دهند، اشاره شد. سالن‌های بسیار زیادی در تهران وجود دارند که به مهاجران افغانی که به‌صورت مجاز وارد و در ایران ساکن شده‌اند، خدمات مختلف ارائه می‌دهند. در سایت آرایش دات بست شما می‌توانید به تفکیک محله بهترین آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ایران را پیدا کرده و در خصوص اجرای آرایش و میکاپ افغانی و رزرو وقت اقدام کنید.

https://www.asianews.ir/u/etZ
اخبار مرتبط
این روزها آرایشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات زیبایی و بهبود ظاهر افراد بازی می‌کنند. با انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه تهران ، می‌توانید تخصصی‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید. آرایشگاه زنانه خانه عروس، ارائه دهنده با کیفیت‌ترین خدمات توسط افراد حرفه‌ای کاربلد است. در این مقاله قصد داریم به معرفی جزئیات و خدمات قابل ارائه در این آرایشگاه بپردازیم. چنانچه به دنبال شناسایی بهترین آرایشگاه زنانه در تهران هستید، مطالعه این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید