صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۴
کد خبر: 21599
گزارشگر: 464
۱۷۶
۰
۰
۴
معرفی کتاب

هوش امپراتور در نمایشگاه کتاب تهران

هوش امپراتور در نمایشگاه کتاب تهران
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی و با شعار «بخوانیم و بسازیم» به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ده صبح تا هشت شب برگزار می‌شود.



به گزارش آسیانیوز؛ همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا می‌کند.

خوب است از این فرصت یگانه استفاده کنیم و همراه با بچه‌ها به نمایشگاه برویم تا روز پر خاطره‌ای را با کتاب و آگاهی داشته باشیم و بچه‌ها را هم بیشتر با کتاب و نشر و فضای نمایشگاهی آشنا کنیم.

سالن کودک و نوجوان راهرو یک، غرفه شماره ۲۸ و سالن کمک آموزشی رواق شرقی غرفه ۵۵ انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری امسال با کتابهایی جدید وارد سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شده است.

کتابهای هوش امپراتور از انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری ویژه اول دبستان تا نهم دبیرستان با هدف تقویت هوش فضایی و تصویری، ریاضی و منطقی، کلامی و هوش عمومی (سرعت و دقت) مجموعه‌ای بی‌نظیر حاصل کار تیم حرفه‌ای متخصص هوش این انتشارات است که برای نمایشگاه کتاب تهران تدارک دیده شده‌ است.

همچنین می‌توانید سری کتابهای ۱۳۰۰ و مجموعه حرفه‌ای کتابهای ویتامین ۳ برای درک بهتر و عمیق‌تر کتاب درسی و البته کلی کتاب هوش و سرگرمی و بازی و سودوکو همگی با مطالبی به روز را از غرفه این انتشارات تهیه کنید.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/euW
اخبار مرتبط
برای حس و درک زندگی بهترین راه گوش سپردن به نجوای طبیعت است. طبیعتی که با زبانی شایسته و زیبا با ما در گفتگوست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید