صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
کد خبر: 21737
گزارشگر: 464
۱۹۹
۰
۰
۱
گفت‌وگوی آسیا محمدحسین عباسی منجزی، مدیرعامل شرکت «همیار فلز»؛

همیار فلز؛ همیارِ صنعت و تولید کشور

همیار فلز؛ همیارِ صنعت و تولید کشور
محمدحسین عباسی منجزی، مدیرعامل شرکت «همیار فلز»: ما تأمین‌کننده قطعات از منابع داخلی و خارجی هستیم که حالا به‌صورت وارد کردن هر کالایی می‌تواند باشد.


به گزارش آسیانیوز؛
همایون فدایی ـ در سومین روز از نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران 1403، فرصتی پیش آمد تا با محمدحسین عباسی منجزی، مدیرعامل شرکت «همیار فلز»، گپ و گفتی داشته باشیم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:
همیار فلز

* نقاط قوت و ضعف نمایشگاه امسال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


نمایشگاه واقعاً خیلی خوب برگزار شد و ما توانستیم ارتباطات خوبی با شرکت‌های تولیدی و تأمین‌کننده‌های دیگر برقرار کنیم. از جمله نقاط ضعفی که دیدم به‌نظرم عدم کنترل مناسب مخصوصا بر پارکینگ‌های مجموعه محل برگزاری بود.

* شما در حال حاضر چه خدماتی ارائه می‌کنید؟


ما تأمین‌کننده قطعات از منابع داخلی و خارجی هستیم که حالا به‌صورت وارد کردن هر کالایی می‌تواند باشد. در زمینه آهن‌آلات، شیرآلات و اتصالات فلزی که بیشتر برای شرکت‌های نفت و گاز و مؤسسه پتروشیمی تأمین قطعه می‌کنیم. این شرکت‌ها، هم شرکت‌های خصوصی هستند و هم شرکت‌های دولتی، ولی بیشتر با شرکت‌های دولتی سروکار داریم.

* چند سال است که شرکت شما دایر شده است؟


شرکت ما تقریباً حدود ۵ سال است که دایر شده است ولی به‌صورت کلی شریک تجاری و زیرمجموعه شرکت فجر فلز جنوب هستیم که بالای ۳ دهه فعالیت دارد.

* برنامه طرح و توسعه‌ شرکت برای آینده‌ چیست؟


در حال حاضر برای قسمت وارداتمان، در کشور اسپانیا و شهر مادرید و در کشور امارات در شهر دبی نمایندگی داریم و برای بیشتر کردن خدمات و اضافه کردن دسته‌بندی به کارمان قطعا برنامه‌های بسیاری داریم که در سال‌های آینده قطعاً اجرایی می‌شود و تلاش داریم که فعالیت‌هایمان را گسترش دهیم و خدمات بیشتری را ارائه کنیم.

* ممکن است اگر کشورهای منطقه و همجوار مثل عراق از شما لوازمی بخواهند، برایشان تهیه و تأمین کنید؟


بله حتما. اتفاقا دیروز مراجعه‌کننده‌ای از کشور عراق داشتیم که با ایشان صحبت کردیم و خیلی هم مشتاق بودند که با ما کار کنند و ما قطعا در آینده با آنها همکاری خواهیم کرد.

* اگر قرار باشد که شما از ارگانی یا شخص حقیقی یا حقوقی تشکر کنید، چه کسانی هستند؟


من از مسئولین برگزارکننده این نمایشگاه تشکر می‌کنم که باعث شدند بتوانیم ارتباط خوبی با بقیه شرکت‌ها، تولیدکننده‌ها و تأمین‌کننده‌های دیگر داشته باشیم و بتوانیم کار و حوزه فعالیتمان را گسترش بدهیم. همچنین از آقای محمدجواد قربانی‌زاده رئیس هیئت مدیره شرکت «همیار فلز» که شریک بنده هم هستند خیلی تشکر می‌کنم و همچنین پدر ایشان آقای بهمن قربانی‌زاده که بیشترین کمک را به ما کردند.

ما از ایشان یاد گرفتیم که چگونه با شرکت‌های دیگر مراوده داشته باشیم. همچنین سپاسگزار پدرم هستم که سال گذشته فوت کردند و توانستند من را در این مسیر قرار دهند و کمکم کنند تا بتوانم مسیرها و کارهای جدیدی یاد بگیرم. در مرحله بعد از تمام همکاران و پرسنل شرکت؛ پرسنل فنی و اداری (کارخانه و دفتر) سپاسگزاری مخصوص می‌کنم.

از روزنامه اقتصادی آسیا هم که این وقت را در اختیار بنده گذاشتند که بتوانیم صحبتی داشته باشیم.

* و صحبت پایانی؟


صحبت پایانی ندارم. فقط امیدوارم بتوانیم خدمات مفید و مؤثری چه در داخل کشور و چه در خارج از ایران عرضه کنیم و با پروژه‌های خوب و کارهای بزرگ، روزبه‌روز در کنار هم پیشرفت کنیم.

عکس: خدیجه جعفری

https://www.asianews.ir/u/exd
اخبار مرتبط
همایون فدایی ـ در آخرین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در غرفه زیبا و جذاب استانداری مازندران، فرصتی دست داد تا به گفت‌وگو با دکتر حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران بپردازیم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید