صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۰
کد خبر: 21922
گزارشگر: 464
۲۷۲
۰
۰
۱
با صدور پیام تسلیت

سفر مقامات ارشد طالبان به ایران برای مراسم تشییع رئیسی

سفر مقامات ارشد طالبان به ایران برای مراسم تشییع رئیسی
مقامات طالبان روز گذشته نیز با صدور پیام تسلیت در پی جان باختن ابرهیم رئیسی و همراهانش با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.


به گزارش آسیانیوز، رسانه‌های ایران از سفر مقامات ارشد طالبان به ایران برای حضور در مراسم تشییع ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جان‌باخته این کشور، خبر دادند.

  ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی نخست‌وزیر، و امیرخان متقی، وزیر خارجه حکومت طالبان به همراه هیئتی بلندپایه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی و همراهان او به تهران سفر می‌کنند.

مقامات طالبان روز گذشته نیز با صدور پیام تسلیت در پی جان باختن ابرهیم رئیسی و همراهانش با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.

ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان جان باخت.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند که همگی در این سانحه جان باختند.

در پی تایید خبر کشته شدن رئیس جمهور، وزیر خارجه و جمعی از همراهان ایشان، مقامات و چهره‌های سیاسی در پیام‌هایی این ضایعه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.



https://www.asianews.ir/u/eAe
اخبار مرتبط
وبگاه بررسی تحولات افغانستان نوشت: بیش از دو سوم بودجه ملی نظام پیشین افغانستان توسط کمک‌های خارجی تأمین می‌شد و در طول دو دهه‌ گذشته، دولت وقت افغانستان موفق نشد که کسری بودجه ملی خود را از طریق جمع‌آوری درآمدهای ملی و صادارات جبران کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید