صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
کد خبر: 22058
گزارشگر: 464
۱۵۵
۰
۰
۲

انتقاد اتاق بازرگانی از محدودسازی ثبت سفارش

انتقاد اتاق بازرگانی از محدودسازی ثبت سفارش
رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، تأکید کرده که محدودسازی ثبت‌سفارش مانعی بزرگ در تحقق شعار جهش تولید است.


به گزارش آسیانیوز؛
  محمود نجفی عرب در این نامه‌ ۱۰ بندی به عباس علی‌آبادی، وزیر صمت، با تأکید بر اینکه در مصوبه اخیر این وزارتخانه در خصوص محدود کردن ثبت سفارش واحدهای تولید و بازرگانی قوانین مصرح کشور رعایت نشده، خواستار ابطال این مصوبه شد.

او همچنین این مصوبه را مانعی در جهت تحقق شعار جهش تولید خواند و تأکید کرد که مصوبه یادشده، سطح مداخلات دولتی در فعالیت بنگاه‌های اقتصادی را افزایش می‌دهد و بستر گسترش فساد اداری را فراهم می‌کند.

گفتنی است اخیرا سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبات جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان اخذ ثبت سفارش جدید صرفا برای واحدهای تولیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت که برنامه تولید سال ۱۴۰۳ خود را در بخش تجارت داخلی ثبت کرده باشند و این برنامه به تأیید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دفتر تخصصی مربوطه رسیده باشد، امکان‌پذیر خواهد بود.

https://www.asianews.ir/u/eCq
اخبار مرتبط
به‌رغم مقاومت هفت ماهه اتاق بازرگانی و حسین سلاح‌ورزی، سرانجام انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی ایران در هشتمین جلسه هیأت نمایندگان دور دهم برگزار شد و صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید