صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۸
کد خبر: 22073
گزارشگر: 2
۲۰۰
۰
۰
۱
انواع کاغذ دیواری

فروشگاه منزل؛ بهترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری در ایران

فروشگاه منزل؛ بهترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری در ایران
در این مطلب می‌خواهیم فروشگاه منزل (MANZEL.IR) را به‌عنوان فروشگاهی همه‌چیزتمام برای خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری معرفی کنیم تا با خیال راحت صفر تا صد فرایند انتخاب انواع طرح و مدل جدید، خرید و قیمت کاغذ دیواری را به یک تیم کاردرست بسپارید.

خرید آنلاین کاغذ دیواری یکی از موهبت‌های زندگی امروز برای افراد باسلیقه‌ای مثل شماست؛ چون سفارش انواع و اقسام دیوارپوش‌های سنتی و مدرن را در یک‌چشم برهم‌زدن ممکن می‌کند. اما سؤال اینجاست که کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی برای سفارش آنلاین کاغذ دیواری مناسب‌ترند؟ در این مطلب می‌خواهیم فروشگاه منزل (MANZEL.IR) را به‌عنوان فروشگاهی همه‌چیزتمام برای خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری معرفی کنیم تا با خیال راحت صفر تا صد فرایند انتخاب انواع طرح و مدل جدید، خرید و قیمت کاغذ دیواری را به یک تیم کاردرست بسپارید، پس لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا از فروشگاه منزل کاغذ دیواری بخرم؟ ۱۴ مزایا و دلیل محکم

نمونه کار کاغذ دیواری اجرا و نصب شده

همان‌طور که می‌دانید برای خرید پوستر دیواری منزل یا کاغذ دیواری به روش آنلاین دیگر نیازی نیست، از این مغازه به آن مغازه سرک بکشید تا بتوانید بعد از ساعت‌ها و حتی روزها طرح موردنظر خود را پیدا کنید. با فروشگاه منزل می‌توان به‌جای اینکه زمان زیادی را به گشت‌وگذار در بازار اختصاص دهید، با چند کلیک ساده یک سفارش راحت، سریع و مطمئن را انجام دهید. از مهم‌ترین دلایلی که تجربه خرید از فروشگاه منزل را دلچسب می‌کند، ۱۴ دلیل زیر است:

 

جستجوی سریع انواع کاغذ دیواری در سایت منزل

طیف سلیقه مشتریان و نیز بازار پوستر دیواری و کاغذ دیواری به‌قدری متنوع است که برای ربودن دل مشتریان باید بتوان تاحدامکان تمامی سلایق مختلف را برای مصارف خانگی، شرکتی و سایر کسب‌وکارها پوشش داد.
پیدا کردن آنچه همه خوبان دارند، به‌صورت یکجا در یک فروشگاه اینترنتی، هنری است که وب‌سایت منزل به‌راحتی از پس آن برآمده است. از آن مهم‌تر آسان بودن جستجوی طرح موردنظر در فروشگاه منزل است. کافی است وب‌سایت منزل را جستجو کنید و بلافاصله با ورود به آن، طبق دسته‌بندی مرتبی که مطابق زیر مشاهده می‌کنید، در میان صدها طرح موجود آن‌قدر بگردید تا آنچه می‌خواهید را مثل آب خوردن پیدا کنید.

  • انواع کاغذ دیواری بر اساس کاربرد، جنس و طرح
  • انواع پوستر دیواری بر اساس کاربرد، جنس و طرح
  • انواع کاغذ دیواری بر اساس اتاق
  • انواع کاغذ دیواری بر اساس رنگ
  • انواع کاغذ دیواری بر اساس کسب‌وکار

 

بالاترین کیفیت کاغذ دیواری در ایران

استاندارد و کیفیت متریال استفاده‌شده در کاغذ دیواری‌های موجود در فروشگاه منزل، دیگر مزیت خرید از این وب‌سایت خرید کاغذ دیواری است. تنوع برندها و کیفیت مواد مصرفی هر کاغذ دیواری یا پوستر دیواری به شما امکان می‌دهد تا با آسودگی خاطر هزینه کنید و سال‌ها از بابت کیفیت دیوارپوش خود اطمینان داشته باشید.

 

رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان از کاغذ دیواری منزل

نمونه کار کاغذ دیواری منزل

شاید هیچ‌چیز به اندازه‌ی رضایت مشتریان قبلی نتواند خیال خریداران جدید را برای سفارش آنلاین کاغذ دیواری راحت کند. با مراجعه به بخش رضایت مشتریان در سایت منزل می‌توانید ده‌ها ویدئوی کوتاه را از ابراز رضایت مشتریان قدیمی منزل مشاهده کنید. در هر یک از این ویدئوهای کوتاه مشتریان از دلایل انتخاب و رضایت خود از تمامی مراحل نصب کاغذ دیواری می‌گویند و می‌توانید نمونه‌های اجراشده توسط تیم منزل را شخصا مورد بررسی قرار دهید.

 

امکان محاسبه آنلاین قیمت و سایز کاغذ دیواری

یکی از بخش‌های مفید فروشگاه منزل ارائه راهنمایی‌های لازم پیش از خرید کاغذ دیواری است. اگر شما هم در این مرحله قرار دارید نیاز است تا سایز دقیق دیوارهای و سطوح موردنظر خود را محاسبه کنید. این کار از جهت ثبت سفارش میزان صحیح و موردنیاز و همچنین برآورد هزینه اهمیت دارد.
با راهنمایی موجود در سایت و بررسی پاسخی که کارشناسان منزل به سؤالات متداول داده‌اند، می‌توانید دید بازتری را در هنگام خرید پوسترهای دیواری داشته باشید.

 

امکان خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری با طرح دلخواه

 اگر از میان صدها طرح موجود در وب‌سایت منزل، بازهم طرحی به‌اندازه کافی برایتان جذاب نبود، می‌توانید دست‌به‌کار شوید و طرح خود را به کارشناسان فروش ارائه دهید. برای این کار حتی می‌توانید کد طرح موردنظر خود را از میان میلیون‌ها طرح موجود در سایت شاتراستاک اعلام کنید تا کارشناسان فروش فرایند آماده‌سازی آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسانند.
اگر شما هم مثل بسیاری از خریداران کاغذ دیواری تمایل به نصب طرح‌های خاص و سفارشی شده دارید، می‌توانید روی سایت منزل حساب کنند؛ مثلا برای نصب پوسترهای دیواری شخصی و خانوادگی کافی است تا عکسی باکیفیت را به کادر اجرایی ارسال کنید و پس از تأیید کیفیت عکس، آماده‌سازی آن در دستوری کار قرار بگیرد.

ارزان ترین قیمت کاغذ دیواری فقط در فروشگاه منزل

کافی است نگاهی به قیمت‌های اعلام‌شده در فروشگاه کاغذ دیواری منزل بیندازید و آن را با قیمت‌های بازار مقایسه کنید. با یک دودوتاچهارتای ساده درمیابید که فروشگاه منزل یکی از فروشگاه‌های خرید کاغذ دیواری با قیمتی ارزان و منصفانه است که در عین اهمیت به کیفیت، اقتصادی‌ترین گزینه برای خرید محسوب می‌شود. علاوه بر این تخفیف‌های مناسبتی که هرازچندگاهی در وب‌سایت منزل اعلام می‌شود، فرصت خوبی را برای خرید شما فراهم می‌کند.

امروز سفارش دهید و دو روز کاری بعد طرح خود را تحویل بگیرید!

این گزینه از جذاب‌ترین مزیت‌های سفارش آنلاین کاغذ دیواری در منزل است؛ چون پس از ثبت سفارش، تولید کاغذ دیواری یک روز و ارسال آن یک روز کاری زمان می‌برد. با این حساب دیگر معطل شدن برای ایجاد رنگ‌ولعاب بیشتر به محیط، معنایی ندارد!

خرید آسان، اینترنتی و آنلاین

برای اینکه سفارش خود را در منزل ثبت کنید، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده‌ و زمان‌بر ندارید. تنها کافی است طرح موردنظر را به سبد خرید اضافه کنید و پس از پرداخت هزینه دو روز کاری بعد آن را تحویل بگیرید. در صورت بروز هر مشکل یا سؤال در این روند می‌توانید، موضوع را با کارشناسان فروش و بخش پشتیبانی مطرح کنید و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ لازم را دریافت کنید.

امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه منزل

اگر از آن دسته افرادی هستید که کماکان روش مراجعه حضوری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید شخصا به فروشگاه منزل مراجعه کنید و طرح موردنظر خود را سفارش دهید.

اعتبار فروشگاه اینترنتی منزل

فروشگاه منزل، از معتبرترین بسترهای اینترنتی برای خرید کاغذ دیواری است؛ زیرا این فروشگاه دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی است. این نکته خریدی امن، راحت و سریع را برای مشتریان فراهم می‌کند و خریداران می‌تواند مطمئن باشند که خرید خود را در امنیت کامل انجام می‌دهند. این مجموعه دارای عناوین و مجوزهای زیر است.

  • دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک
  • دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)
  • عضو اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

پرداخت آسان

پرداخت هزینه کاغذ دیواری در فروشگاه منزل نیز بسیار ساده است و از طریق یکی از دو روش زیر، بسته به ترجیح خود می‌توانید آن را انجام دهید.

  • روش کارت به کارت
  • روش پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانکی امن

ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

با خرید کاغذ دیواری از طریق فروشگاه منزل، تنها دو روز کاری از زمان انتخاب طرح تا دریافت آن درب منزل یا محل کارتان فاصله است. نکته جالب‌تر اینکه هزینه‌ای بابت ارسال به هر یک از نقاط کشور از شما دریافت نمی‌شود.

ارسال سریع به خارج از کشور

ارسال و خرید کاغذ دیواری در فروشگاه منزل تنها محدود به شهرهای داخل کشور نیست بلکه هم‌وطنان خارج از کشور نیز می‌توانند سفارش طرح موردنظر خود را در وب‌سایت انجام داده و سفارش خود را از طریق پست ایران دریافت کنند.

معرفی نصاب های باتجربه در تهران و شهر های بزرگ

اگرچه نصاب‌های حرفه‌ای زیادی در تمامی شهرهای ایران، می‌توانند کار نصب کاغذ دیواری را به انجام برسانند، اما در صورت نیاز فروشگاه منزل قادر است باسابقه‌ترین نصاب‌های پوستر و کاغذ دیواری در تهران را به شما معرفی کند تا یک کار نهاییِ بی‌عیب‌ونقص بر دیوار منزل یا محل کار شما نقش ببندد.

رقیب های سال ۱۴۰۳ فروشگاه منزل در حوزه کاغذ دیواری کدام اند؟

از والینو کاغذ دیواری بخرم یا دیجی کالا

والینو (WALLINO.COM) یکی از بهترین و قوی ترین فروشگاه های آنلاین کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران است که می توان آن را رقیب مستقیم منزل دانست.

دیجی کالا (DIGIKALA.COM) هم دیگر رقیب سایت منزل است که البته دسته بندی محدودی از انواع کاغذ دیواری را موجود دارد.

https://www.asianews.ir/u/eCF
اخبار مرتبط
در این مقاله یکی از راه‌کارهای مؤثر برای خانه‌های کم نور یعنی استفاده از کاغذ دیواری و اینکه طرح و مدل کاغذ دیواری چی خوبه را بررسی کرده و تمام نکات مربوط به آن را توضیح خواهیم داد. همچنین در پایان، ترفندها و نکاتی را آموزش می‌دهیم که به کمک آن می‌توانید فضای پرنورتری را داشته باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید