صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۶
کد خبر: 22076
گزارشگر: 306
۱۹۹
۰
۰
۴
سرپرست بیمارستان افشار مطرح کرد

انجام بیشترین تعداد کد ۲۴۷ کشور در بیمارستان قلب افشار یزد/اقدامات شایسته دولت سیزدهم در این مرکز درمانی

انجام بیشترین تعداد کد ۲۴۷ کشور در بیمارستان قلب افشار یزد/اقدامات شایسته دولت سیزدهم در این مرکز درمانی
یزد - سرپرست بیمارستان افشار گفت: بیمارستان افشار مرکز تخصصی و فوق تخصصی تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی، انجام مداخلات و جراحی‌های قلبی پیشرفته در استان یزد و استان های جنوب و جنوب شرق است

آسیانیوز / یزد ؛ دکتر حسن حقانی نژاد افزود: یکی از اقدامات درمانی مهم و اورژانسی انجام شده در بیمارستان قلب افشار کد ۲۴۷ می باشد و این بیمارستان به عنوان مرکز اصلی ارجاع بیماران کد ۲۴۷ در سطح استان یزد می‌باشد.

وی اظهار داشت:در تمام دنیا روش ارجح برای بیمارانی که با سکته حاد قلبی مراجعه می کنند، انجام آنژیوگرافی اورژانس و بازکردن رگ مسدودشده توسط بالون و سپس تعبیه استنت (فنر) می باشد. (کد ۲۴۷)

این متخصص قلب و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انجام آنژیوگرافی اورژانس در بیماران سکته حاد قلبی از شاخص های درمان در کشور و دنیا محسوب می شود، با حمایت های دولت و به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همچنین تلاش اساتید و متخصصان قلب و عروق دانشگاه، مرکز قلب افشار بالاترین آمار کد ۲۴۷ را در بین بیمارستان‌های کشور داراست.

دکتر حقانی نژاد افزود: دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید در بیمارستان افشار بسیار شایسته و به نفع بیماران استان و حتی استان های همجوار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله این دستاوردها می توان به راه اندازی پروسیجر تاوی (تعویض دریچه آئورت از طریق آنژیوگرافی) برای اولین بار در استان یزد، فراهم سازی تجهیزات پزشکی جهت اولین عمل ترمیم رگ آئورت برای اولین بار در استان یزد، فراهم سازی تجهیزات پزشکی برای انجام عمل دریچه مصنوعی در اتاق عمل قلب، راه‌اندازی بخش دندانپزشکی ویژه بیماران قلبی پر خطر، راه اندازی و تجهیز بخش سی‌تی اسکن بیمارستان با کمک خیرین سلامت، خرید یوپی ‌اس جدید آنژیوگرافی، خرید چهار مانیتور پورتال برای دیالیز، تجهیز بخش مراقبت های ویژه نوزادان با دستگاه های جدید، خرید دو دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته و الیزا آزمایشگاه اشاره کرد.

رییس بیمارستان افشار یزد اقدامات عمرانی انجام شده در این مرکز را، شروع بازسازی بخش جراحی قلب و بخش آنژیوگرافی، بازسازی سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان، اصلاح فاضلاب در جهت کاهش خطر روان آب، بهسازی بخش جراحی زنان و مهدکودک برشمرد.

همچنین اخذ مجوز راه‌اندازی اولین کلینیک ترک دخانیات در یزد برای بیمارستان افشار، رونمایی از کتاب مسیر سلامت قلب از دیگر افتخارات بیمارستان در این دوران بود و از آخرین اقدامات شایسته این دولت، فعال‌تر کردن اتاق عمل قلب با افزایش جراحی‌های قلبی بیماران مادرزادی پیچیده و جراحی‌های قلب اطفال،جذب نیروی جراح قلب جدید،بروزشدن نوبت‌دهی بیماران در اتاق عمل قلب و همچنین جذب فلوشیپ تصویربرداری قلب بود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

انجام بیشترین تعداد کد ۲۴۷ کشور در بیمارستان قلب افشار یزد/اقدامات شایسته دولت سیزدهم در این مرکز درمانی ، دکتر حسن حقانی نژاد  سرپرست بیمارستان افشار

https://www.asianews.ir/u/eCJ
اخبار مرتبط
یزد - دبیر علمی این همایش از برپایی همایش ملی «خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت» با هدف تبلیغ و ترویج جوانی جمعیت و فرزند آوری در سطح ملی در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۷ و ۲۸ اردبیهشت) با ارائه ۱۰۲ مقاله و اثر طی مدت دو روز در محل سالن شهید فیض پردیس علوم پزشکی یزد به میزبانی استان یزد خبر داد
یزد - جمعی از اصحاب رسانه استان در قالب تور سلامت با خدمات رایگان حوزه بهداشت و سلامت آشنا شدند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید