صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۷
کد خبر: 22079
گزارشگر: 464
۲۵۷
۰
۰
۰
یادداشت| دکتر حمزه رضایی

طنز روز؛ مربی رمال

طنز روز؛ مربی رمال
عجایب صنعتی دیدم در این لیگ...یکی از شگفتی های عالم، وجود یک اعجوبه تمام عیار ان هم به عنوان مربی در لیگ برتر سرزمین ماست، که فی الواقع تمام مرزهای لبخند و خنده و قهقهه را در نوردیده است و کلی شادی و نشاط را برای جامعه به ارمغان اورده است..

آسیانیوز - به جرات می توان گفت که تا به حال مادر گیتی نه همچو نابغه ای زائیده است و نه می زاید و نه خواهد زائید...

پیوسته خداوند سبحان را شاکریم که به ملک و ملت ما نظر لطف و عنایت ویژه ای داشته است که چنین منبع طنز و چنین بمب خنده اماده انفجاری را نصیب ملک و ملت ما نموده است..

باور بفرمائید از زمانی که حضرت ایشان سکان هدایت تیم لیگ برتری ما را به عهده گرفته اند، ما تمام غم ها و مصیبت ها و بدبختی روزگار را فراموش کرده ایم و کلاً دید و نگاه مان به زندگی تغییر نموده است.

شما نمی دانید ایشان با استعداد شگرفی که در حوزه های مختلف دارند، چه تلاش و کوشش خالصانه ای را در به هم بافتن اسمان و ریسمان، مقایسه فیل و فنجان و جدال با ابر و باد و مه و خورشید و فلک به کار بسته اند که هر چه بیشتر موجبات تفریح و خنده و انبساط خاطر ما را فراهم اورند...

جدا از حرف های شیرین تر از عسل شان که به گفته حضرت سعدی در ممد حیات بودن و مفرح ذات بودن ان اصلاً شک و شبهه ای نیست، خود قیافه «تی تیش مامانی» مبارک شان با ان کله حجیم( البته خالی) و موهای چرب زده وازلینی همراه با ان حرکات ترکیبی رقص چاچا و پریدن های کنار زمین که همانا اسپند روی اتش را در ذهن تداعی می کند، خود دوای هر درد بی درمانی است.

جدا از مصائب روز مره زندگی، که به سهولت و با نسخه پیچی ایشان قابل درمان است، شما حتی در حوزه اعصاب و روان هم اگر مشکل و معضلی داشته باشید و درجه افسردگی تان در هر رتبه و درجه ای که باشد، اصلاً و ابدا ناراحت نباشید کافیست به یکی از مصاحبه های ایشان گوش جان بسپارید، باور کنید افسردگی که جای خود دارد، حتی اگر از شیزوفرنی پارانوئید و اختلال دو قطبی هم رنج می برید، با همین حرف های شیرین ایشان به یک باره درمان می شوید!!!

می گویند ایشان جدا از تبحر مادر زادی در حوزه هوچیگری، در حیطه جادو جنبل و دعانویسی و رمل و اسطرلاب نیز ید طولایی دارند و از نیروی معجزه گر مهره مار در نتیجه گیری تیم لیگ برتری شان کلی استفاده و امتیاز جمع کرده اند....

خداوند ایشان را برای جامعه طنز و طنازی حفظ بفرماید...


https://www.asianews.ir/u/eCM
اخبار مرتبط
واقعیت قضیه این است که روایت ماجراهای تلخ زمانه، بازگو کردن بدبختی ها و گرفتاری های جامعه و رونمایی از کجی ها و کاستی هایی که مردم را در منگنه بدبختی اسیر نموده است، انهم به شکلی عریان و بی پرده، شاید بسان شوکرانی باشد که نوشیدن ان نمی تواند کار هر ابوالبشری باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید