صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
کد خبر: 22155
گزارشگر: 2
۱۷۲
۰
۰
۲
تامین کالاهای اساسی

اعلام آمادگی شرکت های خصوصی روسیه جهت تأمین نهاده های دامی ایران

اعلام آمادگی شرکت های خصوصی روسیه جهت تأمین نهاده های دامی ایران
روسیه و قزاقستان طی سالهای اخیر و پس از تشدید تحریم‌های جهانی و محدود شدن مراودات بانکی، به کشورهای اصلی تامین غلات (بویژه نهاده‌های دامی) و کالاهای اساسی ایران تبدیل شده‌اند. در این راستا، شرکت‌های زیادی از روسیه به دنبال همکاری با شرکت‌های ایرانی هستند.

شرکت سهامی "Novosibirskkhleboproduct" جزو شرکت هایی است که شانس زیادی برای ورد به بازار ایران را دارد. این شرکت یکی از ۳ شرکت بزرگ برتر در زمینه صادرات غلات و دانه های روغنی در منطقه فدرال سیبری روسیه و در میان ۲۰ صادرکننده برتر غلات در سراسر روسیه است.
این شرکت سالانه بیش از ۷۰۰،۰۰۰ تن محصول را به بازارهای بین المللی صادر می کند. محصولات اصلی این شرکت: بذر کتان، جو، گندم، کنجاله آفتابگردان و ... این شرکت فعالانه در حال توسعه و گسترش جغرافیای صادراتی خود است و محصولات خود را به کشورهایی مانند: ترکیه، ایران، چین، مغولستان، جمهوری کره، هند، قزاقستان، قرقیزستان و دیگران صادر می کند.
در عین حال، یکی از عوامل کلیدی همکاری این شرکت، تعامل با شرکای کشورهای حاشیه خلیج فارس است، بنابراین این شرکت به طور فعال در حال توسعه همکاری با شرکای خود در جمهوری اسلامی ایران - کشوری با قدمت، فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد است. این شرکت محصولات ذرت و جاو دامی را به بازار ایران عرضه می کند.

در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۰۵ هزار تن از این دو محصول توسط شرکت "Novosibirskkhleboproduct به ایران صادر شده است

همانطور که شاعر ایرانی، حافظ شیرازی می گوید: "کلماتی که ما می گوییم تبدیل به خانه ای می شود که در آن زندگی می کنیم". لذا اطمینان زیربنای روابط شرکت سهامی "Novosibirskkhleboproduct" با شرکای خودش است. ضمن اینکه احترام و انعطاف از عناصر مهم در ایجاد روابط دوستانه و طولانی مدت است.

Cell: +7 923 116 17 84
E-mail: info@aonhp.ru

https://www.asianews.ir/u/eE0
اخبار مرتبط
کد سوئیفت چیست ؟ اهمیت آن چیست؟ تاثیر تحریم ها بر آن چه قدر است؟ در این مقاله به صورت کامل به بررسی این موضوعات خواهیم پرداخت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید