صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۹
کد خبر: 22191
گزارشگر: 464
۱۵۵
۰
۰
۱
یادداشت/دکتر حمزه رضایی

طنز روز؛ علمای دهر

طنز روز؛ علمای دهر
ارمکی، جامعه شناس گفت: این چه مرضی است که مسئولین متخصص همه چیز هستند؟
آسیانیوز - به ضرس قاطع باید عرض کنم استاد جامعه شناس مسئولان ما را خوب نشناخته است که این چنین در مورد انها بی مهری نموده و قضاوت غلط می فرمایند..

 

در شرایطی که از شرق دنیا بگیر تا غرب دنیا کل عالم و ادم متوجه نبوغ و فرهیختگی و کاردانی مسئولان ما شده اند، استاد گرانقدر ما هنوز اندر خم یک کوچه تشریف دارند و پی به درک و فهم و شعور بالای مسئولان ما نبرده اند...

 

اگر جامعه شناس ما ذره ای به خود زحمت داده و یک تحقیق ساده در مورد اکتشافات و اختراعات این عزیزان در کلیه عرصه های علم و دانش و تکنولوژی و علوم انسانی و فلسفه و هر انچه که در دنیا و مافیها وجود دارد، بفرمایند، تصدیق خواهند فرمود که کم لطفی فرموده اند و یک نکته باریک تر از مو را در نظر نگرفته اند که مسئولان ما به طور خدادادی و به برکت ان ژن مبارکی که در بدن انها تعبیه و نهادینه شده است، به دنیا نیامده عالم دهرند و به مکتب نرفته ملای عالم!!!

 

 از عجایب روزگار شاید یکی هم این باشد که یک جامعه شناس در ایران زندگی کند و استاد دانشگاه هم باشد و نه تنها از نبوغ و فهم و شعور بالای مسئولان خود خبر نداشته باشد!!

 

که حتی با ایما و اشاره و کنایه، «متخصص بودن» و «همه فن حریف بودن» انها را هم زیر سئوال ببرد....
باور بفرمائید اگر مردمان سرزمین دیگری سعادت داشتن چنین مسئولان فرهیخته و دانشمندی را داشتند، شک‌ نکنید که انها را بر سر می گذاشتند و خدمات شان را در بوق و کرنا می دمیدند و حلوا حلوا می کردند..!!

 

خاک بر سر ما که طبیعت مان قدر ندانی و ناسپاسی است..!!
                        
https://www.asianews.ir/u/eEz
اخبار مرتبط
واقعیت قضیه این است که روایت ماجراهای تلخ زمانه، بازگو کردن بدبختی ها و گرفتاری های جامعه و رونمایی از کجی ها و کاستی هایی که مردم را در منگنه بدبختی اسیر نموده است، انهم به شکلی عریان و بی پرده، شاید بسان شوکرانی باشد که نوشیدن ان نمی تواند کار هر ابوالبشری باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید