صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۵
کد خبر: 22200
گزارشگر: 464
۱۰۶۰
۱
۰
۳
روز سه شنبه، ۱۵ خرداد

بازداشت حسین شنبه‌زاده، ویراستار و فعال شبکه‌های اجتماعی

بازداشت حسین شنبه‌زاده، ویراستار و فعال شبکه‌های اجتماعی
‌حسین‌ شنبه‌زاده ویراستار، مترجم و فعال شبکه‌های اجتماعی روز سه شنبه، ۱۵ خرداد در اردبیل بازداشت شده است. او طی تماس تلفنی با خانواده‌اش بازداشت خود را تایید کرده است.

به گزارش آسیانیوز؛ توضیح تصویر،حسین شنبه‌زاده در سال ۱۳۹۸ نیز به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و همچنین به اتهام آنچه که «توهین به مقدسات» و رهبر جمهوری اسلامی و تبلیغ علیه نظام خوانده شد، محاکمه و به حبس محکوم شده بود
 
‌حسین‌ شنبه‌زاده ویراستار، مترجم و فعال شبکه‌های اجتماعی روز سه شنبه، ۱۵ خرداد در اردبیل بازداشت شده است. او طی تماس تلفنی با خانواده‌اش بازداشت خود را تایید کرده است.

عباس شنبه‌زاده، ضمن اعلام خبر بازداشت برادرش در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته که حسین «تماس گرفت» و تأیید کرد که «بازداشت شده»‌ است. هنوز دلیل بازداشت آقای شنبه‌زاده مشخص نیست.

برخی از کانال‌های خبری امروز از بازداشت حسین ‌شنبه‌زاده خبر داده بودند و در واکنش به آن عباس شنبه‌زاده نیز از عدم برقراری تماس با برادرش و بی اطلاعی از او خبر داده بود.

حساب کاربری حسین شنبه‌زاده در شبکه ایکس (توییتر سابق) هم در حال حاضر از دسترس خارج شده و عباس شنبه‌زاده نوشته: «آخرین توییت حسین را مشخصاً خود او منتشر نکرده و تلاش‌های ما برای تماس با او و میزبانش در اردبیل بی‌فایده بوده است».

آقای شنبه‌زاده در سال ۱۳۹۸ نیز به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و همچنین به اتهام آنچه که «توهین به مقدسات» و رهبر جمهوری اسلامی و تبلیغ علیه نظام خوانده شد، محاکمه و به حبس محکوم شده بود.
https://www.asianews.ir/u/eEI
اخبار مرتبط
به گفته روابط عمومی قوه قضائیه، این پرونده ها مربوط به مطالبی است که زیباکلام در فضای مجازی منتشر کرده و برسر آنها محاکمه و محکوم شده بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایرانی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
0
1

دست از سر این بیچاره چرا برنمیدارید ؟ چکار به مردم دارید ، اینقدر بگیر و ببند راه انداختید ؟خودتون کی جواب کارهایی که کردید ، می‌خواهید بدید؟ آدم باشید که از هر نسیمی حتی نلرزید،خدا شرتون را از سرمردم ایران کم کنه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید