صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۸
کد خبر: 22217
گزارشگر: 464
۱۸۸
۰
۰
۳
ریاست‌جمهوری ایلات متحده

انتخابات نوامبر۲۰۲۴ و دردسرهای جو بایدن ۸۱ ساله

انتخابات نوامبر۲۰۲۴ و دردسرهای جو بایدن ۸۱ ساله
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ایلات متحده، به‌نظر می‌رسد روزبه‌روز شانس جو بایدن کاهش می‌یابد.

به گزارش آسیانیوز؛ چه این‌که وضعیت سلامتی او هم دیگر چیزی نیست که برای عموم پنهان مانده باشد. در همین راستا، وال‌استریت ژورنال در گزارشی به نقل از افرادی که در جلسات پشت درهای بسته رئیس‌جمهوری آمریکا حضور داشتند، از عملکرد گهگاه ضعیف جو بایدن ۸۱ ساله خبر داد. بنابر این گزارش، او حتی برای بیان نکات کاملا واضح اکثر اوقات از روی یادداشت می‌خواند و گاهی‌ اوقات مدت طولانی مکث می‌کند و به نقطه‌ای خیره می‌شود.

گزارش این روزنامه آمریکایی درنتیجه گفت‌وگو با ۴۵ نفر، اعم از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها که در جلسات رئیس‌جمهوری آمریکا حاضر بودند، تهیه شده است. بنابر این گزارش، اکثر کسانی که معتقد بودند آقای بایدن عملکرد ضعیفی داشته است، جمهوری‌خواه بودند، حال آن‌که برخی از دموکرات‌ها نیز گفتند که سن رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهارنظراتش نمایان بود. این درحالی است که کاخ سفید پیوسته تمامی ادعا‌های این‌چنینی درمورد سلامت آقای بایدن را رد کرده و آن‌ها را سیاسی‌کاری دانسته است.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید در این‌باره گفت: «جمهوری‌خواهان کنگره، رهبران خارجی و کارشناسان امنیت ملی که وابستگی حزبی ندارند، صراحتا گفته‌اند که جو بایدن رهبری زیرک و تاثیرگذار با پیشینه‌ای طولانی و موفق از فعالیت در کنگره است. اما اکنون جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان ادعاهای دروغینی را به‌عنوان یک تاکتیک سیاسی مطرح می‌کنند که کاملا در تناقض با اظهارات پیشین آن‌ها و هم‌حزبیانشان است.»

به‌رغم چنین اظهاراتی، حتی نوع رفتار و بیان جو بایدن در انظار عمومی، موید این واقعیت است که او وضعیت جسمی و حتی فکری مناسبی ندارد، واقعیتی که حتی دست‌آویزی برای دونالد ترامپ شده است تا از زوال عقل رئیس‌جمهور آمریکا سخن بگویند.

https://www.asianews.ir/u/eF0
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: به دلایلی در انتخابات سال آینده پیروز قطعی خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید