صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
کد خبر: 22226
گزارشگر: 306
۸۶
۰
۰
۳
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

برگزاری سه آزمون استخدامی در سومین هفته خرداد ماه

برگزاری سه آزمون استخدامی در سومین هفته خرداد ماه
یزد - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از برگزاری سه آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نیز استخدام در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در صبح جمعه هفته جاری خبر داد

 

آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش دریافتی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، جلال عرب خردمند با اعلام این خبر  گفت: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز پنجشنبه 17 خرداد ماه با حضور 208 نفر شامل 96 آقا و 112 خانم در استان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد و بالاتر نیز گفت: ایبن آزمون عصر روز پنجشنبه 17 خرداد ماه با حضور 111 نفر شامل 51 آقا و 60 نفر خانم برگزار می‌شود.

عرب خردمند، افزود: آزمون استخدامی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد  نیز قرار است صبح روز جمعه 18 خرداد ماه با حضور 160نفر شامل 75 نفر اقا و 85 نفر خانم برگزار شود.

به گفته نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان، همه آزمون‌های فوق از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود. 

عرب خردمند بیان داشت: این آزمون‌ها زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت برآن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

وی یادآورد شد: از ابتدای سالجاری و در استان یزد دو آزمون ویژه استخدام در آموزش و پرورش شامل مشاغل کیفیت بخشی و نیز دبیری و هنر آموز و دو آزمون جهت استخدام در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و بانک توسعه صادرات برگزار شده است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

برگزاری سه آزمون استخدامی در سومین هفته خرداد ماه ، عرب خردمند  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/eF9
اخبار مرتبط
یزد - نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری مردم ظهر امروز نهم اسفندماه با حضور کارمندان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در محل سالن اندیشه این سازمان برگزار شد
یزد - رسانه ها با نقد سازنده همگام مدیریت شهری شوند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید