صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 22230
گزارشگر: 2
۱۶۴
۰
۰
۱
حل اختلافات ملکی

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران
اگر سری به دادگاه‌ها زده باشید، متوجه می‌شوید که یکی از رایج‌ترین و پیچیده‌ترین دعاوی در محاکم قضایی پرونده‌های مربوط به ملک هستند. در واقع بعضی اوقات اختلافات ملکی در حدی عمیق می‌شود که برای حل آن‌ها فقط باید به مراجع قضایی مراجعه کرد. پیگیری و رسیدگی به دعاوی ملکی نیازمند دانش کافی از قوانین مربوط به املاک و تجربه است. بنابراین برای انجام امور مربوط به پرونده‌های ملکی توصیه می‌کنیم از مشاوره یک وکیل ملکی استفاده کنید.

در ادامه بهترین وکیل ملکی در تهران را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

موضوعات پرونده های ملکی در تهران چیست؟

هر یک از دعاوی حقوقی و کیفری شامل موضوعاتی هستند که برخی از آن‌ها مهم‌تر هستند. تصرف عدوانی، ایجاد مزاحمت در ملک و جلوگیری در برابر حق مالک از جمله مهم‌ترین موضوعات در دعاوی ملکی به حساب می‌آیند. پرداختن به این نوع مشکلات و همچنین رسیدن به نتیجه مطلوب، نیازمند استفاده از تجربیات یک وکیل باتجربه است.
در پرونده‌های با موضوع تصرف عدوانی، در نهایت یک شخص تسلط قانونی بر ملک پیدا خواهد کرد و به این صورت پرونده حل می‌شود. در دعاوی ملکی با موضوع وراثت نیز باید از یک وکیل باتجربه استفاده کنید. اگر موکل مشکل مزاحمت در ملک داشته باشد، وکیل با ارائه مستندات لازم از حق و حقوق او دفاع می‌کند.

دعاوی ملکی به چند دسته تقسیم می شوند؟

اگر بخواهیم دعاوی ملکی را به طور کامل به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به دسته‌بندی زیر اشاره کنیم:

دعاوی ملکی حقوقی

مواردی که در این دسته قرار می‌گیرند عبارتند از: ابطال قرارداد، فک رهن، تنظیم سند رسمی برای ملک و فسخ قرارداد. حجم زیادی از پرونده‌های ملکی، مربوط به این موارد هستند. بنابراین وکیل با تسلطی که بر قوانین این نوع از پرونده‌ها دارد، کار خود را انجام می‌دهد. بنابراین با گرفتن یک وکیل متخصص ملک، می‌توانید جلسات مراجع قضایی را به نفع خودتان به اتمام برسانید.

پرونده‌ های ملکی کیفری

از دعاوی مربوط به پرونده‌های ملکی کیفری می‌توان به جعل سند، انتقال منافع مال به غیر و کلاهبرداری در خرید و فروش ملک اشاره کرد. برای رسیدگی به این موارد، ابتدا وکیل دادخواست کیفری موکل را به دادگاه تقدیم می‌کند و سپس اقدامات لازم را بر اساس قوانین انجام می‌دهد.

دعاوی ثبتی ملکی

برخی افراد به خاطر نداشتن آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به امور ثبتی ملک، در این زمینه به مشکلاتی برمی‌خورند. مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران به شما کمک می‌کند تا در زمان کمتری به موفقیت برسید.

معیار های انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

برای این که برای به ثمر رسیدن پرونده ملکی‌تان یک وکیل باتجربه و متخصص را انتخاب کنید، باید معیارهایی را در مورد او در نظر بگیرید. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک وکیل ملکی باید داشته باشد، عبارتند از:

  • داشتن تخصص و تسلط بر قوانین ملک و جدیدترین تغییرات آن
  • بررسی جزئیات پرونده موکلین و برگزاری جلسات مشاوره تخصصی با آن‌ها
  • داشتن قدرت کلامی بالا برای موفقیت در جلسات دفاعیه دادگاه

اگر در دعاوی ملکی‌تان بهترین وکیل ملکی در تهران را انتخاب کنید، با پیگیری کلیه امور مربوط به آن آرامش خاطر شما را ایجاد می‌کند. در واقع شما بدون این که درگیر استرس و اضطراب جلسات دادگاه باشید، صرفا اطلاعات مورد نیاز وکیل را به او می‌دهید.
همچنین یک وکیل ملکی خوب به شما کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه و زمان اضافی، خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. حضور یک فرد متخصص و آشنا با قوانین ملکی به شما کمک می‌کند تا با بدون هیچ آزمون و خطایی، سریع‌تر به هدف خود برسید.

اهمیت وکیل پرونده های ملکی در تهران

اهمیت یک وکیل در پرونده های ملکی

دعاوی ملکی به دلیل ارتباط مستقیم با اموال افراد، حساسیت بسیار بالایی دارند. شما در این نوع دعاوی باید از بهترین وکلای ملکی کمک بگیرید تا حق و حقوقی از شما ضایع نشود. در چنین شرایطی حضور یک وکیل ملکی خوب در کنار شما الزامی می‌باشد. زمانی که بهترین وکیل ملکی در تهران مراحل مختلف پرونده شما را زیر نظر داشته باشد، درصد موفقیت شما تا زیادی بیشتر می‌شود.
یک وکیل ملکی خوب می‌تواند با مشاوره‌های تخصصی خود به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. در واقع بهترین وکیل ملکی در تهران با تجربیاتی که دارد می‌داند از چه ماده‌ و تبصره‌ای کمک بگیرد تا رای دادگاه را به نفع موکل خود برگرداند. درضمن پیگیری آگاهانه، مداوم و به موقع او، روند رسیدگی به پرونده را سریع‌تر می‌کند. پس لازم است که وکیل ملکی با تجربه و آگاه در کنار شما باشد تا سریع‌تر به نتیجه مورد نظرتان برسید.

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

ما برای این که بتوانیم در دعاوی ملکی خودمان برنده شویم، باید بهترین وکیل ملکی را استخدام کنیم. اما اسوال اینجاست که بهترین وکیل ملکی کیست و چه ویژگی‌هایی دارد. اگر در انتخاب وکیل ملکی اشتباه کنیم با مشکلات زیادی رو به رو می‌شویم. پس بهتر است به برخی نکات مهم در انتخاب وکیل ملکی توجه کنیم.

سن وکیل:

برخی از افراد تصور می‌کنند هرچقدر سن وکیل ملکی بیشتر باشد، وکیل تبحر بیشتری دارد. اما باید بگوییم که این یک باور و تصور غلطی است. چرا که بسیاری از وکلای جوان هستند که تبحر و تخصص بیشتری نسبت به وکلای مسن‌تر دارند.

جنسیت وکیل:

جنسیت وکیل ملکی تاثیر در توانایی و تخصص او ندارد. ما نمی‌توانیم صرفا به خاطر مرد یا زن بودن یک وکیل ملکی او را خوب یا بد بدانیم. فقط هنگامی می‌توان به جنسیت وکیل توجه کرد که یک مراجعه کننده بگوید با وکیل خانم یا آقا راحت‌تر است و ارتباط بهتری می‌گیرد.

تخصص و دانش:

پیش از انتخاب یک وکیل ملکی باید به پروانه وکالت او توجه کرد و تخصص آن را مورد بررسی قرار داد.

سوابق کاری:

پیشینه و سابقه کاری یک وکیل بسیار مهم است و باید مورد توجه موکل قرار بگیرد. وکیلی که سابقه و تجربه بیشتری داشته باشد، توانایی و مهارت بیشتری در حل مشکلات دارد.

حق الزحمه:

برخی از موکلین فکر می‌کنند وکیلی که حق الزحمه بیشتری دریافت کند تبحر بیشتری دارد. این مسئله اصلا تصور درستی نیست و وکیلی که دستمزد بیشتری می‌گیرد نسبت به دیگر وکلا برتری ندارد. بهتر است شما نسبت به بودجه خودتان وکیل انتخاب کنید.

تحقیق کنید:

بهتر است قبل از استخدام یک وکیل ملکی از افراد قابل اعتماد و سایت‌های حقوقی معتبر در مورد او تحقیق کنید.

هزینه بهترین وکیل ملکی در تهران چقدر است؟

همان طور که می‌دانید، وکیل ملکی مانع از بروز هرگونه مشکل در مسیر پرونده‌ ملکی شما می‌شود‌. این مسئله کمک می‌کند تا روند رسیدگی به پرونده بسیار سریع‌تر انجام شود. به همین دلیل است که افراد به دنبال پیدا کردن و استخدام بهترین وکیل ملکی در دعاوی ملکی خودشان هستند. برخی از افراد با فرض این که دستمزد وکلای ملکی زیاد است، خودشان پیگیر پرونده می‌شوند‌.
متاسفانه در بسیاری از این موارد افراد بعد از صرف وقت زیاد در پرونده شکست می‌خورند‌. شکست در پرونده‌ ملکی زیان‌های جبران ناپذیری را به شخص وارد می‌کند. ضررهای مالی ناشی از این شکست به مراتب بیشتر از دستمزد بهترین وکیل ملکی می‌باشد.
در ضمن به این نکته هم باید توجه کرد که همیشه هزینه حق الوکاله وکیل ملکی زیاد نیست. در واقع حق الزحمه بهترین وکیل ملکی در تهران به عوامل مختلفی مانند پیچیدگی دعاوی، ارزش ملک مورد بحث، سابقه و تجربه وکیل و ... بستگی دارد.

هزینه بهترین وکیل ملکی در تهران

معرفی بهترین وکلای ملکی در تهران

در این بخش تعدادی از بهترین وکلای متخصص در دعاوی ملکی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • فاطمه میر

خانم فاطمه میر یکی از وکلای پایه یک دادگستری است که پرونده‌های موفق زیادی را در سابقه کاری خود دارد. جدیت و داشتن عملکرد منحصر به فرد در پیگیری و ارائه دفاعیات محکم از جمله خصوصیات این وکیل ملکی در تهران است. تخصص فاطمه میر در دعاوی ملکی شامل مواردی همچون مصادره اموال، کمیسیون ماده صد، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد و مشارکت در ساخت می‌باشد.
برای تماس با این وکیل ملکی کافی است با یکی از شماره تلفن‌های 09123829850 یا 02188793415 تماس بگیرید. دفتر وکالت خانم فاطمه میر در خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک‌، جنب پل همت، کوچه سید الشهدا پلاک ۴، واحد یک قرار دارد.

  • دکتر امین گلریز

آقای دکتر امین گلریز یکی دیگر از وکلای شهر تهران هستند که صاحب نگارش کامل‌ترین شرح از قانون مجازات اسلامی در ۴ جلد هستند. برای دریافت مشاوره از آقای دکتر گلریز همین حالا با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:
تلفن همراه: 09121691987
شماره تماس دفتر: 22418581 – 26806503 – 22417636 – 22414989 – 22413735 – 22412858
آدرس دفتر ایشان در زعفرانیه (سه راه زعفرانیه)، ابتدای خیابان آصف (اعجازی)، برج امین، طبقه 7، واحد 703 واقع شده است.

  • دکتر محسن اسماعیلی

آقای دکتر محسن اسماعیلی بهترین وکیل ملکی در تهران است که تخصص ایشان در زمینه پرونده‌های مرتبط با ملک می‌باشد. دکتر اسماعیلی دارای مدرک دکتری حقوق تخصصی و مدرس حوزه حقوق املاک در دانشگاه هستند.
اگر تصمیم به اعطای وکالت پرونده‌تان به ایشان را دارید، می‌توانید با تماس تلفنی با شماره 09123324947 از ایشان مشاوره غیرحضوری بگیرید. آدرس دفتر دکتر اسماعیلی در میدان ونک، کوچه صانعی، ساختمان صدف، طبقه 3 غربی، واحد 34 قرار دارد.

  • سعید نقدی

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران هستید، آقای سعید نقدی یکی از آن‌ها است. ایشان سابقه طولانی در اراسه خدمات وکالتی و حقوقی در شرکت‌های عمرانی دارد. برای استفاده از خدمات حقوقی و مشاوره‌ای ایشان کافی است با شماره 09129739424 تماس بگیرید. برای مراجعه حضوری به دفتر ایشان می‌توانید به منطقه شهران، فلکه دوم، کوچه پالیک، نبش کوچه بنفشه شرقی پلاک 1 طبقه 3 واحد12 مراجعه کنید.

جمع‌بندی

امروز در مورد یکی از بهترین وکلای ملکی در تهران صحبت کردیم و مهم‌ترین عوامل در انتخاب چنین وکیلی را گفتیم. بهترین وکیل ملکی در تهران علاوه بر دانش و تخصص در زمینه پرونده شما، باید سابقه روشن و موفقی نیز داشته باشد.
همچنین یک وکیل باتجربه و متخصص باید توانایی مباحثه و ارائه دفاعیات در جلسات مجامع قضایی را داشته باشد. علاوه بر این تعدادی از بهترین وکلای ملکی را معرفی کردیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/eFd
اخبار مرتبط
دفاعیه یک وکیل ملکی، که به نوعی مستندی حقوقی است، باید دارای موارد متعددی باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق مخاطب دفاع کند. در ادامه، چند موضوع کلیدی که در دفاعیه وکیل ملکی مطرح می‌شوند، آورده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید