صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۷
کد خبر: 22350
گزارشگر: 464
۱۶۲
۰
۰
۱۲
نمایشگاه تخصصی درب و پنجره

آرامشی زیبا با آناسیف

آرامشی زیبا با آناسیف
مجموعه آناسیف در سال ۹۷ توسط دو دوست تأسیس شد و هدف ابتدایی از تاسیس، تولید درب ضدسرقت و اتاقی با طرح‌های جدید و باکیفیت بود که پس از خلق آثار خاص در این زمینه و اضافه شدن مجموعه تولیدی مبلمان آدنیس به مجموعه آناسیف، مسیر حرکت این مجموعه را به سمت هوم فرنیش تغییر داد.

به گزارش آسیانیوز؛ همایون فدایی ــ اوایل صبح ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای تهیه خبر به نمایشگاه تخصصی درب و پنجره ۲۰۲۴ تهران رفتم. در بدو ورود صدای خنده‌های پر انرژی یکی از غرفه‌های شرکت‌کننده توجه مرا به خودش جلب کرد. دو جوان با لباس‌های روشن و هم‌شکل، در غرفه‌ای با دکور متفاوت از لحاظ رنگ و سبک و چیدمان، با شور و شوق فراوان دکور جدید را برای جوانی دیگر که دوستشان بود، توضیح می‌دادند. من هم محو حرفهای‌شان که نو و دلنشین بود، شدم. می‌گفت اسمش سری تولیدات شاد است. این ایده جدیدشان بود که آورده بودند عرضه کنند. برایم جالب شد و جلو رفتم و لوگوی‌شان را دیدم.
مجموعه آناسیف
در نگاه اول مشخص بود که آن‌ها کارهای چوب و رنگ انجام می‌دادند. آن جوانِ سِبیلو می‌خندید و می‌گفت: «در طراحی یک خانه با معماری‌های جدید، درب ورودی و درب اتاقی خیلی تاثیر دارد! چون المان بزرگ یک دیوار چند متری در خانه به حساب می‌آیند، وقتی روی دیوار بزرگ فقط یک درب وجود دارد، پس این درب طرح و رنگ و استایل اجرایش روی مابقی چیدمان خانه هم تاثیر می‌گذارد.»

جوان دومی که موهای بلندی داشت، مهمانشان را دعوت کرد که روی کاناپه مشکی زرشکی جلوی غرفه بنشیند. بسیار قشنگ بود! چار که با دیوار کنار که یک درب ورودی زرشکی مشکی هلال بود هم رنگ و لعاب بود.

خلاصه دوست‌شان نشست و در ابتدا چیزی نگفت! اندکی به دسته‌های مربع زیر آرنجش نگاه کرد و گفت: «خیلی حس خوبی داره.»

رفتم جلو و سلام کردم. گفتم: «اجازه هست من هم امتحان کنم؟» گفتند: «بفرمایید باعث افتخاره»

آن‌قدر انرژی گرفتم که تصمیم گرفتم با آنان گپی بزنم.

مجموعه آناسیف

مجموعه آناسیف در سال ۹۷ توسط دو دوست تأسیس شد و هدف ابتدایی از تاسیس، تولید درب ضدسرقت و اتاقی با طرح‌های جدید و باکیفیت بود که پس از خلق آثار خاص در این زمینه و اضافه شدن مجموعه تولیدی مبلمان آدنیس به مجموعه آناسیف، مسیر حرکت این مجموعه را به سمت هوم فرنیش تغییر داد. پس از دوسال آموختن و پخته شدن در این مسیر جدید امروز طراحی مخصوص ۲۰۲۴ خود را در این نمایشگاه رونمایی کردند.

از من دعوت کردند برای صرف چای پشت میز ناهارخوری بنشینم که خیلی برایم جذاب بود. چای رسید. خودم را معرفی کردم و دوست‌شان گفت: «خوب جایی اومدی آقای خبرنگار، بنویس!» با خنده گفتم: «من رو خدا فرستاده فکر کنم.» برایم از کف خانه تا دیوار و سقف یا از انواع درب و کمد و کابینت که همه از متریال طبیعی چوب و رنگ در آن‌ها استفاده می‌شد گفتند و تأکید داشتند که چوب و رنگ به خانه روح می‌دهد.

پرسیدم: «میشه صحبت‌هامونو چاپ کنم؟» همه خندیدند و جوان سبیلو گفت: «بنویس! کلاس آموزشی برای همه میشه که خیلی هم خوبه.»

گفتم: «من باید اجازه میگرفتم، ولی برام جالبه که از کپی‌برداری از ایدههاتون زیاد نگران نیستید!»

بازم خندیدند و گفتند: «همه این دکوری که می‌بینید مخصوص اینجا طراحی شده و به درد کسی نمی‌خوره. تیم ما با توجه به سلیقه و روحیه کارفرما واسه هر محیطی طراحی مخصوص اون محیط رو انجام میده. واسه همینه که خاصه! دوستای خوبم ناصر و آرمین با هم می‌خواستند به همه این ایده جدید رو معرفی کنند تا سطح کیفی زندگی آدم‌ها رو بالا ببرند.»

استفاده از چوب و رنگ با تلفیق سادگی و حس قشنگ، واقعا آرامشی زیبا با آناسیف بود. خلاصه پرسیدم: «آدرستون کجاست؟» گفتند: «نمایشگاه، بنی‌هاشم تهرانه و کارخونه هم صباشهره.»

حضور در این غرفه به‌یادماندنی، واقعا تجربه لذت‌بخشی بود و در پایان می‌خواهم بگویم کاش بیشتر به جوان‌های کشورمان اعتماد کنیم.

ناصر جعفری، آناسیف (www.Anasafe.com)

https://www.asianews.ir/u/eHa
اخبار مرتبط
همایون فدایی ـ در آخرین روز بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران‌هلث)، در غرفه لیوا فارما (Levva Pharma) به گفت‌وگو با مدیرعامل این شرکت نشستیم که در ادامه می‌خوانید:
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید