صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
کد خبر: 22366
گزارشگر: 2
۱۲۶
۰
۰
۱
خرید مستقیم استیل

خرید ورق استیل ۳۰۴ ؛ قیمت و مشخصات | توان فلز

خرید ورق استیل ۳۰۴ ؛ قیمت و مشخصات | توان فلز
ورق استیل ۳۰۴ ضد زنگ با مقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربه، مناسب برای صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی و پتروشیمی است. خرید مستقیم استیل ۳۰۴ از شرکت توان فلز با بهترین قیمت و کیفیت است.

ورق استیل ۳۰۴: راهنمای جامع کاربردها، مزایا و مشخصات

ورق استیل ۳۰۴ تحت عنوان آلیاژی شناخته شده که از ترکیب فلزهای آهن و کربن تولید می‌شود. این فلز به عنوان یکی از مطرح‌ترین آلیاژهای موجود کاربرد دارد. ورق ۳۰۴ به آن سبب شناخته شده است که شکل پذیری منحصر به فردی دارد. ورق استیل ۳۰۴ ضد زنگ است. از این رو استفاده از آن در مناطق مرطوب یا در محیط‌هایی با احتمال نفوذ رطوبت‌های ناخواسته مانعی ندارد. چرا که مقاومت این آلیاژ مثال‌زدنی است.

کاربرد این فلز

این فلز پرمصرف در ابعاد و ضخامت‌های متفاوت به فروش می‌رسد. مصرف بالای ورق استیل 304 موجب شده که این آلیاژ در دهه اخیر به طرز قابل توجهی به فروش برود. نقطه‌جوش این فلز پرمصرف بالا است. از این رو ورق استیل در مواجه با دمای بالا از خود مقاومت نشان می‌دهد. ورق استیل ۳۰۴ در مدل‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. استیل نگیر ورق نسوز استیل بگیر و ورق ضدسایش از جمله مدل‌های متنوع این آلیاژ بوده که تولیدکنندگان در خصوص اجناس تولیدی خود از آن بهره می‌برند.

انواع ورق استیل ۳۰۴

ورق استیل ۳۰۴ انواع مختلفی دارد. این فلز به صورت مات خشدار و براق به خریداران محترم عرضه می‌شود. این ورق خاصیت مغناطیسی ندارد. به همین سبب جزو آلیاژهایی با عدم خاصیت آهنربایی شناخته می‌شود. این ورق به راحتی شکل گرفته و در برابر ضربه تغییرپذیر است. این خاصیت موجب شده تا تولیدکنندگان با توجه به نوع اجناسی که تولید می‌کنند قادر به شکل‌دهی مناسب فلز اشاره شده باشند.
مجموع ویژگی‌های اشاره شده باعث شده تا این فلز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها معرفی شود. ورق استیل ۳۰۴ در صنایع متفاوتی کاربرد دارد. صنایع غذایی داروخانه‌ها پتروشیمی و مواردی از این قبیل جزو اصنافی معرفی شده که استفاده از این آلیاژ در آن‌ها رواج دارد. یکی از دلایلی که این ورق در وسایل و لوازم آشپزخانه نیز به وفور یافت می‌شود خاصیت ضد زنگ بودن آن است.

ورق استیل ۳۰۴ رو مستقیم از واردکننده تهیه کنید توان فلز

مزیت استفاده از این فلز

از مزایای استفاده از این ورق خاصیت استحکام و مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و ضربه‌های ناخواسته است. با این وجود آلیاژ معرفی شده از جهاتی معایبی نیز دارد. قیمت ورق استیل ۳۰۴ در مقایسه با سایر ورق‌های استیل بالاتر است. این مسئله موجب شده تا مصرف‌کنندگان حین خرید موظف به پرداخت هزینه بالاتری باشند. کاربرد بالای این آلیاژ در لوازم ضروری زندگی موجب شده تا اهمیت این موضوع به خودی خود کمتر شود.

معایب استفاده از ورق استیل ۳۰۴

ورق استیل ۳۰۴ خشدار به شکلی طراحی شده که آلودگی‌ها و لکه‌های ایجاد شده بر روی سطوح را نشان نمی‌دهد. با این وجود فلز خشدار در تولید ساعت‌های مچی به کار گرفته می‌شود. ورق‌های استیل مات نیز در مقایسه با سایر ورق‌ها با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. این ورق تنها در لوازم و وسایلی استفاده شده که زیبایی ظاهری آن برای خریداران بی‌اهمیت باشد. به عبارتی پایین بودن قیمت ورق استیل ۳۰۴ موجب شده تا این فلز بیشتر نقش کاربردی داشته باشد.

کاربرد این آلیاژ

ورق استیل ۳۰۴ کاربردهای گوناگونی دارد. ظروف آشپزخانه نظیر ماهی تابه یا سینک ظرف‌شویی از جنس این فلز هستند. انواع لوله‌ها یا مواردی مانند پیچ و مهره‌ها را با استفاده از این آلیاژ تولید می‌کنند. مبدل‌های حرارتی تجهیزات دارویی و اتصال دهنده‌های مختلف نیز از جمله کاربردهای دیگر ورق استیل ۳۰۴ به شمار می‌روند. قیمت تمام شده برای هریک از این تجهیزات مناسب و قابل قبول است.
ورق استیل ۳۰۴ با مدل‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. از این رو خریداران جهت خریداری اجناسی از این قبیل لازم است تا به شرکتی معتبر اعتماد و اطمینان کنند. قیمت ورق استیل ۳۰۴ نیز برای این عزیزان حائز اهمیت است. شرکت توان فلز به سبب دارا بودن تجربه و تبحر کافی در خصوص تولید این آلیاژ قادر است تا به نیازهای این افراد پاسخ دهد. این شرکت با عرضه خدماتی به جا و شایسته تلاش کرده تا ورق‌های استیل را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار خریداران عزیز قرار دهد.
کارشناسان و متخصصانی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند می‌توانند این اطمینان خاطر را به خریداران بدهند که تمام اجناس تولیدی با کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. شرکت توان فلز در زمینه واردات این آلیاژ نیز فعالیتی گسترده دارد. کیفیت بالای اجناس تولیدی موجب شده تا همواره مشتریان عزیز از خدمات این شرکت رضایت کامل داشته باشند.

مشاوره برای خرید ورق استیل ۳۰۴ شرکت توان فلز

نتیجه‌گیری

ورق استیل ۳۰۴ در صنایع گوناگون نقش مؤثری را ایفا می‌کند. کاربردهای مختلف این آلیاژ موجب شده تا قیمت ورق استیل۳۰۴ نسبت به باقی ورق‌ها کمتر باشد. شرکت توان فلز با کسب رضایت حداکثری مشتریان خود تلاش کرده تا بهترین خدمات را به این عزیزان عرضه کند. هدف نهایی این مجموعه عرضه اجناسی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است.

آدرس خیابان سهروردی پلاک ۱۰۵ است که خریداران عزیز می‌توانند با شماره‌گیری ۰۲۱۸۸۱۷۵۹۰۹ با کارشناسان شرکت توان فلز در ارتباط باشند. کادر مجرب و متخصص این مجموعه با ارائه راهنمایی و مشاوره‌های لازم تلاش می‌کند تا به مشتریان عزیز جهت خرید ورق استیل304 یاری برساند. این عزیزان جهت آگاهی از قیمت ورق استیل 304 می‌توانند هم به صورت حضوری و هم از طریق بازدید از سایت مجموعه اطلاع پیدا کنند.

https://www.asianews.ir/u/eHq
اخبار مرتبط
امروزه با مشخص شدن مزایای بی‌شمار ورق‌های استیل، بسیاری از صنایع استفاده‌های گوناگون و گسترده‌ای از آن دارند. شاید شما هم صاحب صنایعی باشید که برای تولیدات خود به ورق استیل نیاز داشته باشید اما از نوع استیل مناسب صنعت خود بی‌اطلاع باشید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا فاکتورهای مهم در انتخاب ورق استیل مناسب هر صنایع را معرفی کرده و نحوه خرید کیلویی ورق استیل ۳۰۴ را شرح دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید