صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۹
کد خبر: 3460
گزارشگر: 213
۱۷۴۴
۰
۰
۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

40 هزار متر فضای ورزشی به نام شهدای یزد ساخته می شود

40 هزار متر فضای ورزشی به نام شهدای یزد ساخته می شود
مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد به شناسایی 400 شهید ورزشکار در استان یزد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تصمیم بر این گرفته شد تا تمام برنامه‌های ورزشی در استان را با نام و یاد شهدای گرانقدر استان برگزار کنیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درنشست خبری کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد به شناسایی 400 شهید ورزشکار در استان یزد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تصمیم بر این گرفته شد تا تمام برنامه‌های ورزشی در استان را با نام و یاد شهدای گرانقدر استان برگزار کنیم.

وی افزود: 40 هزار متر فضای ورزشی در سطح استان یزد با عنوان سکوی قهرمانی، به نام شهدای استان آماده‌سازی خواهد شد یکی از مسائل مهمی که در این کنگره و در جریان اجرای برنامه‌های ورزشی با محوریت شهدا داشتیم این بود که تمام همکاری از سوی مجموعه‌های مرتبط برای برگزاری هر چه‌ بهتر برنامه‌ها صورت پذیرفت.تا زمان برگزاری اختتامیه کنگره 4 هزار شهید استان یزد امیدوار هستیم که بتوانیم 22 مکان ورزشی را آماده‌سازی و به بهره‌برداری برسانیم این مکان‌های ورزشی در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و مرکز استان آماده‌سازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شریعتی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ابتدای سال قرار بود تا 20 خانه ورزشی روستایی را ساخته و در اختیار ورزشکاران هر منطقه قرار دهیم که به برکت کنگره 4 هزار شهید استان یزد، ساخت 40 خانه ورزشی روستایی در دستور کار قرار گرفت که 26 مکان آن افتتاح و مابقی نیز ان‌شاءالله تا روز اختتامیه افتتاح می‌شود.
به مناسبت کنگره شهدای استان یزد، 400 برنامه ورزشی را در فضای حقیقی و حقوقی در نظر گرفتیم وتا به این لحظه، 240 برنامه برگزارشده و 160 برنامه دیگر بسته به شرایط کرونایی استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های کنگره ورزش و جوانان کنگره ملی شهدای استان اجرای 1000 مشاوره قبل از ازدواج است که این مشاوره‌ها مختص شهرستان‌ها نبوده بلکه با تلاش همکارانمان، این مشاوره به جوانان بخش‌ها و روستا نیز ارائه شده است. برگزاری جلسات در سطح شهرستان، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شد تا در ایام‌الله دهه فجر در هر شهرستان بتوانیم یک برنامه شاخص با نام شهدا برگزار کنیم.

 محمد مهدی نیکونژاد مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر و دبیرکمیته ورزش و جوانان کنگره 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد نیز گفت: ۵ جلسه کمیته ورزش و جوانان را در استان برگزار کردیم و در این راستا ۷ گروه به عنوان زیر مجموعه های کمیته انتخاب شده و فعالیت ها را دنبال کردند.پیگیری برنامه ها به صورت مجازی و اجرای برنامه ها و مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان برنامه های ما بود که تا زمان برگزاری کنگره نیز پیگیری و انجام می شود.تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله شهید فرهنگدوست، برگزاری جلسات با حضور روسای هیات های ورزشی، برگزاری تمامی مسابقات ورزشی استان به نام و یاد شهدا، دیدار با خانواده شهدا به عنوان بخشی از برنامه های ما بود.

وی افزود: اهدای لباس های ورزشی مزین به تمثال شهدا، حضور ورزشکاران در گلزارهای شهدا و حضور خانواده های شهدا در ورزشگاه ها به عنوان یکی دیگر از اقدامات ما بوده است. همچنین حضور بیش از 40 هزار نفر در رویدادهای همگانی، برگزاری همایش پیاده روی با نام شهدا، تفاهم نامه با باشگاه های ورزشی در این خصوص نیز از دیگر برنامه های ما است./

محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/1Y7
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید