صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۷
کد خبر: 8196
گزارشگر: 306
۳۶۶
۰
۰
۱

دیدار مردمی اعضای شورای شهر ،شهردار منطقه۳ و فرمانده کلانتری۱۷ با مردم منطقه و اعضای شورای مردمی صفاییه

دیدار مردمی اعضای شورای شهر ،شهردار منطقه۳ و فرمانده کلانتری۱۷ با مردم منطقه و اعضای شورای مردمی صفاییه
یزد - پس از اقامه ی نماز در مسجد حسنین(ع)،سعادت نماینده شورای مردمی صفاییه،ضمن خوشامد گویی به اعضای شورای شهر و میهمانان حاضر ،مشکلات صفاییه را عنوان کرد
آسیا نیوز / یزد ؛ مهندس  محمد مهدی نیکونژاد از اعضای شورای شهر یزد ،در توضیحاتی، رویکرد محله محور،شورای ششم را تشریح کرد و گفت با محوریت مساجد میتوانیم مشکلات منطقه را پیگیری و حل و فصل کنیم.سپس به تعدادی از سوالات پاسخ داد.
مهندس رمضانی ،شهردار ناحیه۳،در جواب پرسشی که از آینده ی میدان اطلسی پرسیده بود گفت:طرح زیر گذر که قبلا مصوب شده بود به طرح جدید چهار راه،تغییر کرده است و بعد از عید کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.
دکتر  فخرالسادات خامسی عضو دیگز شورا شهر حاضر در جلسه نیز در جواب شهروندی که در مورد پارک بانوان سوال کرده بود،گفت:در منطقه قاسم آباد ،زمینی مناسب پارک بانوان،دیده شده که انشالله اجرایی خواهد شد.
سروان شریفی فرمانده ی کلانتری۱۷  در پاسخ شهروندی که بابت بد حجابی و سگ گردانی در خیابانها ،دغدغه داشت، با ارائه شماره تلفن همراه خود بیان داشت چنانچه موردی را مشاهده نمودند به شماره اعلامی پیام ارسال نمایند .
وی توصیه نمود شماره پلاک وانت بارها یا ماشینهای مشکوک به شماره ۱۱۰ گزارش داده شود .
 
در پایان ،برای پیگیری کارهای باقی مانده ،نماینده ای انتخاب شد تا پس از پیگیریهای بعدی و اجرایی شدن کارها،اطلاع رسانی ،صورت گیرد.
سید محمد جواد عرفانفر

دیدار مردمی اعضای شورای شهر ،شهردار منطقه۳ و فرمانده کلانتری۱۷ با مردم منطقه و اعضای شورای مردمی صفاییه  , محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای شهر , فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر  , رمضانی شهردار ناحیه۳  , سروان شریفی فرمانده  کلانتری۱۷ 

https://www.asianews.ir/u/5f4
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید