صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۴
کد خبر: 8359
گزارشگر: 1
۲۰۹
۰
۰
۰

کاهش شدید کارمزد تراکنش‌های اتریوم در هفته‌های اخیر

کاهش شدید کارمزد تراکنش‌های اتریوم در هفته‌های اخیر
داده‌ها نشان می‌دهند کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در حال حاضر شاخص میانگین نرخ کارمزدهای شبکه اتریوم ۴۶٪ پایین‌تر نسبت به تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) قرار گرفته است.
به نقل از نیوز بیت کوین، متوسط نرخ کارمزدهای شبکه اتریوم به سطوح پایین خود در ۳۰ روز اخیر رسیده است. در حالی که در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) این میزان تا سطح ۵۲.۴۶۴ دلار رسیده بود، این شاخص در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) به ۲۸.۱۳۹ دلار رسیده است. آخرین باری که میانگین نرخ کارمزدهای شبکه اتریوم به زیر ۱ دلار رسید مربوط به نوامبر (آبان) ۲۰۲۰ است.
همچنین شاخص میانه کارمزد تراکنش‌های اتریوم (MSF) در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) برابر ۱۱.۵۱۸ دلار است که نسبت به حداکثر مقدار آن در همین ماه کاهش ۶۱٪ را تجربه کرده است. این میزان در تاریخ ۱۰ ژانویه برابر ۲۹.۹۲ دلار بود.
عوامل مختلفی می‌تواند بر این کاهش تاثیر گذاشته باشد. با کاهش قیمت اتریوم، تعداد تراکنش‌ها در شبکه نیز کم شده است. همچنین استفاده از لایه ۲ ها در شبکه اتریوم افزایش یافته است. موضوع دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که از قراردادهای سنگین کمتری استفاده شده و همچنین تراکنش dapp ها کمتر شده است که مصرف گس اتریوم کاهش یافته است.
https://www.asianews.ir/u/5jk
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید