صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان گذار و مدیر مسئول
ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان گذار و مدیر مسئول: ایرج جمشیدی،    سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۰
کد خبر: 9345
گزارشگر: 306
۳۳۸
۱
۰
۲

مخابرات منطقه یزد پیشگام کمترین مدت زمان پاسخگویی به شکایت‌های مردمی

مخابرات منطقه یزد پیشگام کمترین مدت زمان پاسخگویی به شکایت‌های مردمی
یزد - مخابرات منطقه در شاخص میانگین مدت زمان پاسخگویی به درخواست و شکایت های مردمی رتبه نخست را در بین مناطق مخابراتی کشور کسب کرد
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد- بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در  شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
 
در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته ، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد.
 
شایان ذکر است شاخص تعیین شده در این ارزیابی 1/28روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین 0/22از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.
 
گفتنی است قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد.
 
 مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره 2021 یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.

سید محمد جواد عرفانفر

مخابرات منطقه یزد پیشگام کمترین مدت زمان پاسخگویی به شکایت‌های مردمی ,  روابط عمومی مخابرات منطقه یزد

https://www.asianews.ir/u/6a8
اخبار مرتبط
یزد - با توجه به ضرورت به روز رسانی و متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118، این پروژه در 31 منطقه کشور با همکاری مخابرات یزد و چند استان دیگر اجرایی شد
یزد - همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اوقات شرعی سامانه 192 در شهرستانهای یزد به صورت محلی آماده ارائه خدمات به هم استانی های عزیز می باشد
یزد - کیفیت ارتباطی و مخابراتی روستاهای قناتو و باغ معدن شهرستان خاتم توسعه و بهبود یافت
یزد - خرید ترافیک اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات از طریق گوشی تلفن همراه و با کد دستوری #2020* امکان پذیر است
یزد - در راستای تحقق برنامه های تدوین شده مخابرات منطقه یزد در سال 1400 با بهره برداری از 358 طرح مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 543 میلیارد ریال نسبت به توسعه و ایجاد زیرساختهای مخابراتی استان اقدام نموده است
یزد - به منظور توسعه شبکه ارتباطی در فاز جدید هشت + استان یزد، مدیر مخابرات منطقه با سفر به تهران در نشستی با معاون فنی و توسعه شبکه ارتباطات سیار ایران دیدار و گفتگو کرد
یزد - 6 سایت تلفن همراه در شهرستانهای یزد، اردکان، بافق و بهاباد به تکنولوژی های نسل سوم و چهارم ارتقا یافتند
یزد - مخابرات منطقه از مشتریان خواست صورتحساب تلفن خود را به صورت غیر حضوری و ماهیانه پرداخت نمایند
یزد - به منظور ساماندهی دکل‌ سایت های همراه اول در سطح شهر یزد، سومین دکل زیباسازی شده سایت BTS تلفن همراه با نماد درخت در شهر یزد نصب شد
یزد - در جدیدترین ارزیابی عملکرد کلی مناطق شرکت مخابرات ایران(8 ماهه اول سال جاری) توسط ” معاونت راهبرد و توسعه کسب کار ” مخابرات منطقه یزد با کسب امتیاز ” 71.53 ” جایگاه نخست مناطق مخابراتی کشور را به خود اختصاص داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
شاپور صالحی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
1

بسمه تعالی باسلام و عرض ادب درخصوص شکایات چندین مرتبه شکایت الکترونیکی ثبت نمودم و بعد از دریافت کد رهگیری دو روز بعد مخابرات با ارسال پیام مشترک گرامی بعلت عدم حضور شکایت مختومه و بایگانی گردید باتشکر


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید